Täälläkään ei ole hikkaa tuntunut, muuten kyllä kaveri liikkuu mahassa tasaisesti. Neuvolasta kun sain tuon liikelaskentakortin, niin kysyin neuvolantädiltä juuri tuosta hikasta pari vkoa sitten, että miltä se sitten nyt sitten pitäisi tuntua, kun hikkaliikkeitä ei siis lasketa liikelaskentakorttiin. Niin neuvolantäti tosiaan sitten selitti tuota että pientä tasaista nytkähdyntää, mutta sanoi tosiaan myös että se on hyvin yksilölliltä hikotteleeko vauva yleensäkään. Toiset hikoittelee päivittäin ja toiset kuulemma ei lainkaan raskauden aikana( tai sitten äiti ei vain sitä tunne.. :) ) . Eli täälläkin jäädään odottelemaan vielä hikkaa :)
Mulla nyt tämä ja ensi viikko kesälomaa, sitten menen vielä 4 vkoksi töihin ja jään sitten äitiyslomalle 3.7 :) Tällainen järjestely nyt lähinnä työpaikan takia, koska minulla on eräs 'projekti' töissä joka päättyy kesäkuun loppuun ja olisi ollut todella hankala järjestää työni tai saada projekti vietyä loppuun jos olisin jäänyt jo kesäkuussa pois. Toivotaan että pystyn olemaan loppuun asti töissä tai tehdä sitten vaikka etätyötä vikat viikot jos tiukkaa tekee :) Nyt ainakin näyttää toistaiseksi hyvältä kun ei juurikaan vaivoja ole. Mitä nyt maha on jo aikas iso ja sopivia työvaatteita kesäkuulle kävinkin tänään shoppailemassa. Olipas haastavaa löytää siistit puuvillaiset caprihousut, jotka menisivät vyötäröstä ja istuisivat, lopulta onneksi löytyi veromodasta :) Lisäksi h&m:n äitiysvaatteista löytyi mm. kivat äitiyslegginsit jotka olivat tosi mukavat päällä :) Lisäksi ostin ekat imetysrintaliivit Lindexiltä. Omat rintaliivit kun ovat jo pidemmän aikaa tehneet tiukkaa mahtua kun rinnat ovat kasvaneet ja tästä puhuessani kaverilleni jolla on kaksi pientä lasta, hän suositteli että kokoa isompien tavallisten liivien sijasta ostaisin suoraan äitiysrintaliivit jotka sitten käyvät myös kun vauva on maailmassa. Näin nyt sitten tein, ja yllätyin positiivisesti siitä kuinka hyvä valikoima noita erilaisia äitiysliivejä löytyikin, eli juuri se yllätti ettei kaikki liivit ole ns. tavallisia mustia tai valkoisia mammaliivejä vaan löytyy erilaisia malleja ja kuoseja, itselleni tarttui mukaan somat vaaleanpunaiset pitsikuosia ja jotain kuviointia olevat liivit. Käyvät jo nyt hyvin arkikäytössä :) Aiemmin olen hankkinut vain parit äitiysfarkut aiemmin keväällä ja muut käyttövaatteet ovatkin sitten kelvanneet vanhoista väljemmistä vaatteista ja lisäksi äidiltäni olen saanut muutamia isompia työpaitoina käyttämiäni siisteja paitoja joihin maha on mahtunut. No mutta mitäs muiden äitiysvaateostokset? Mitä olette joutuneet/päässeet hankkimaan? :)