Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En mäkään ole vielä huomannut hikkaa, ehkä se sekoittuu tohon muuhun möyrintään ja potkimiseen.

Joo ei mulla ainakaan se hikka mitään kokoa vatsaa hytkytä :D sellanen pieni tasanen nykäys, tänään tunsin potkuista huolimatta mutta asentokin oli itsellä hyvä :)

Heippa taas kaikille. Kerron tässä vähän uutisia. Tiistaina käytiin ultrassa ja pieni kasvanu hurjasti. Kokoa oli hurjat kolme senttiä ja siellä se jumppaili ja haukotteli ja näyttipä kieltäkin vähän <3 Viikkoja meillä tänään 10+4. Kaikki siis toistaiseksi hyvin ja on alkanut olemaan jo olo, että tämä saattaa oikeesti jopa tulla syliin asti <3 Toivottavasti kaikki vastoinkäymiset oli tässä ja voidaan jatkaa odotusta hyvillä mielin. Luen edelleen teidän juttuja ja ihanaa kun olette jo noin pitkällä <3

Meillä tuntuu hikkaa ennemmän kun liikkeitä muuten. Tällä viikolla liikkeet voimistunu selkeesti mutta en osaa ollenkaa sanoo onko se kättä vai jalkaa mikä siellä tökkii :) ajattelitteko käydä synnytysvalmennuksessa??

Meillä kuuluu synnytyskerta perhevalmennukseen ja se on jo suoritettu :D

Wildside: mukava kuulla kivoja uutisia :)

Meilla on perhevalmennus parin viikon paasta, yks koko paivan kestava sessio.

Wildside kiva kuulla etta menee hyvin! :)

Nyt kun yritan tulkita kaikkia masutuntemuksia, niin ehka siella tuntuu jotain joka vois olla hikkaakin, mutta en kylla mee vannomaan. Vave kylla liikkuu ja muljuaa ihan tosi paljon muutenkin. :rolleyes:

Muokattu viimeksi:
Tanaan (pe) ois muuten 31 viikkoa taynna, hui! :wideyed: Ja tosiaan vika yovuoroviikko kaynnistyi nyt, joten ens torstaiaamuna se on soronoo ja meikalainen loikkii kesalaitumille, eika tartte pyllistaakaan duuniin pain ennen kuin joskus vuoden paasta, jos silloinkaan.. :wtf:

Juu 31-viikkoissynttärit täälläkin, mitäköhän leipois :) Tsemppiä Katapultti vikaan työviikkoon!

Onnea Wildside!

Meillä synnytysvalmennus on oma kertansa. Niitä on joka lauantai sairaalalla. Aateltiin mennä juhannusta edeltävänä, kun suositellaan noin viikolla 36. Parempi kai vähän ennemmin kuin myöhemmin.

Wildside ihanaa kun jaksat meidänkin kanssa jakaa ihanat uutiset :Heartred Paljon onnea hyvin kasvaneesta pikkuisesta :happy:

Ei meillä oo tainnut hikkaa vielä olla. Kunhan muuten vaan kaveri sätkii joka puolella :rolleyes: Odotellaan, odotellaan...

Täälläkään ei hikkaa oo näkyny, tai en oo ainakaa huomannu :). Eilen alko sairasloma kesälomaan asti selän takia. Riitti kerta kontata töissä kun ei selkä antanu nousta ylös.. Hyi miten sitä osaa asennoitua ettei enää tällevuotta ole töihin menoa :D!

Saa nähä mitä löydän päällepantavaa kun olisi hautajaisiin meno parin viikon päästä :s myydäänköhän missään mustia suoria housuja mammaversiona :/?

Ihanaa kuulla Wildside että siellä menee kaikki hyvin!

Mulla tänään tasan 28 täynnä, jee :)

Jonskula, nauti nyt vapaudesta, toivottavasti jotkut säällisen näköiset housut löytyy, ja osanottoni.

Onnea Wildside! Muutama viikko niin vauvalla alkaa kunnon kasvupyrähdys. <3

Mä en oo huomannut että olisi hikkaa! Täytyypä kuulostella jos tuntuu jotenkin erilaiselta.

Eilen jumppasin ja huomasin, että en pystynyt taivuttamaan seisovasta asennosta käsiä lattiaan. (niin että selkä pyöristyy), koska tuli sellainen paineentunne peräsuoleen :O Rupesin miettimään, että onkohan vave jo kääntynyt pää alaspäin. Muutenkin tuntuu joskus wc:ssä istuessa sellaista painetta alhaalla edessä.

Viime yön nukuin kuin tukki. Oli niin aurinkoinen päivä ja oltiin ulkona koko se aika. Tekee hyvää aurinko!

Ihanaa Wildside ja onnea <3
Mulla tulee tänään 29 viikkoa täyteen, aika tosiaan menee vauhdilla. Ihana kun jonkun ajan päästä päästään lukemaan täältä, että vauvoja on syntynyt :) Siis minä olen kanssa miettinyt tuota vauvan hikkaa..meillä emäntä on pää alaspäin jo ja juuri siellä pään kohdalla tuntuu sellaisia pieniä nykähdyksiä ja luulenpa että se on sitä hikkaa :) aika jänskää! Mullakin enää 1 työpäivä ja sitten loma koittaa!! Hieman on sellainen työstä luopumisen tuska,hullua eikö?! Mä en ole sitten teinivuosien ollut kertaakaan koko kesää pois töistä, joten hieman outo tunne kun nyt on aikaa..

Ihanaa viikonloppua kaikille!!!

Minä taas innolla ootan et pääsis jo lomalle! Kaksi viikkoa vielä, siihen mahtuu 8 työvuoroa. Miehellä alkaa loma huomenna niin kyllä aika tuskaiselta tuntuu vielä odotella omaa kesälomaa. Vielä kun ollut suht kivaa säätäkin.
Tänään sanottu entisen asunnon vuokrasopimus irti, pitäis metsästää banaanilaatikoita niin pääsis kohta jo vähän pakkailee. Ihanaa muuttaa isompaan!:)
Mä en ole vielä hikkaa tuntenut, mut eipä se vielä välttämättä näillä viikoilla tunnu, niin en oo oottanutkaan.:)
Hurja kyllä miten pitkällä sitä jo ollaan, ei mene tosiaan kauaa kun aletaan saada vauvauutisia.:)

Täälläkään ei ole hikkaa tuntunut, muuten kyllä kaveri liikkuu mahassa tasaisesti. Neuvolasta kun sain tuon liikelaskentakortin, niin kysyin neuvolantädiltä juuri tuosta hikasta pari vkoa sitten, että miltä se sitten nyt sitten pitäisi tuntua, kun hikkaliikkeitä ei siis lasketa liikelaskentakorttiin. Niin neuvolantäti tosiaan sitten selitti tuota että pientä tasaista nytkähdyntää, mutta sanoi tosiaan myös että se on hyvin yksilölliltä hikotteleeko vauva yleensäkään. Toiset hikoittelee päivittäin ja toiset kuulemma ei lainkaan raskauden aikana( tai sitten äiti ei vain sitä tunne.. :) ) . Eli täälläkin jäädään odottelemaan vielä hikkaa :)

Mulla nyt tämä ja ensi viikko kesälomaa, sitten menen vielä 4 vkoksi töihin ja jään sitten äitiyslomalle 3.7 :) Tällainen järjestely nyt lähinnä työpaikan takia, koska minulla on eräs 'projekti' töissä joka päättyy kesäkuun loppuun ja olisi ollut todella hankala järjestää työni tai saada projekti vietyä loppuun jos olisin jäänyt jo kesäkuussa pois. Toivotaan että pystyn olemaan loppuun asti töissä tai tehdä sitten vaikka etätyötä vikat viikot jos tiukkaa tekee :) Nyt ainakin näyttää toistaiseksi hyvältä kun ei juurikaan vaivoja ole. Mitä nyt maha on jo aikas iso ja sopivia työvaatteita kesäkuulle kävinkin tänään shoppailemassa. Olipas haastavaa löytää siistit puuvillaiset caprihousut, jotka menisivät vyötäröstä ja istuisivat, lopulta onneksi löytyi veromodasta :) Lisäksi h&m:n äitiysvaatteista löytyi mm. kivat äitiyslegginsit jotka olivat tosi mukavat päällä :) Lisäksi ostin ekat imetysrintaliivit Lindexiltä. Omat rintaliivit kun ovat jo pidemmän aikaa tehneet tiukkaa mahtua kun rinnat ovat kasvaneet ja tästä puhuessani kaverilleni jolla on kaksi pientä lasta, hän suositteli että kokoa isompien tavallisten liivien sijasta ostaisin suoraan äitiysrintaliivit jotka sitten käyvät myös kun vauva on maailmassa. Näin nyt sitten tein, ja yllätyin positiivisesti siitä kuinka hyvä valikoima noita erilaisia äitiysliivejä löytyikin, eli juuri se yllätti ettei kaikki liivit ole ns. tavallisia mustia tai valkoisia mammaliivejä vaan löytyy erilaisia malleja ja kuoseja, itselleni tarttui mukaan somat vaaleanpunaiset pitsikuosia ja jotain kuviointia olevat liivit. Käyvät jo nyt hyvin arkikäytössä :) Aiemmin olen hankkinut vain parit äitiysfarkut aiemmin keväällä ja muut käyttövaatteet ovatkin sitten kelvanneet vanhoista väljemmistä vaatteista ja lisäksi äidiltäni olen saanut muutamia isompia työpaitoina käyttämiäni siisteja paitoja joihin maha on mahtunut. No mutta mitäs muiden äitiysvaateostokset? Mitä olette joutuneet/päässeet hankkimaan? :)

Iiik, tänään avasin äitiyspakkauksen ja voi että, ihania pieniä vaatteita <3
Tuo pakkaus on mielestäni aivan mahtava juttu suomalaisille, eikä mieleeni tulisi ikinä valittaa "liian poikamaisista" väreistä tms., mutta pakko kyllä kommentoida sitä ruskeaa potkupukua: YÖK. Aivan hirveä :D Eiköhän kuitenkin sekin tule käyttöön jos vain sopii koon puolesta.
Muuten siis aivan ihastuttava pakkaus. :)

Jennik: mulla on menny melkeen kaikki uusiksi... kolmet farkut, parit isommat liivit, muutamia äitiyspaitoja, pikkuhousut.. toppeja edelleen venyttelen ja kollarit menee kotioloissa mutta muuten on kyllä talven/kevään vaatteet joutunu ostaa. Äitiysfarkuissa jouduin menee jo viikolla 11 kun punktion takia olin niin turvoksissa alusta alkaen.

Collegehousut,paitoja ja äitiyslegginsit henkalta,ihan parhaat jalassa! Vielä kun löytäs tarpeeks pitkähelmaisia paitoja legginsien kanssa jotka peittäs takapuolen :)

Ma kavin jo aika alkuvaiheessa turvotuksen takia hankkimassa H&M:n mammaleggarit ja kulutin ne puhki, nyt on toiset samanlaiset kaytossa, lisaks mulla on kahdet aitiysfarkut, toiset mahan yli menevalla ja toiset matalalla resorilla, mut ne matalat on kylla jaany pitkalti kayttamatta. :rolleyes: Kotona on sit parit maailman parhaat olohousut ja parit normit pellavahousut on kylla kans menny tassa raskausaikanakin. Muutaman aitiyspaidan oon ostany ja muutama oma ylaosa on kans ollu kaytossa plus sit ihan normitopeista ne jotka nyt viela ylettaa mahan yli. :grin Rintsikoista kaytossa on ollu lahinna kaks paria, jotka ei oo ahistanu liikaa, ostin myos parit imetysrintsikat yhta kokoa isompana, mut veikkaan et taytyy ostaa viela isompiakin. Lisaks oon ostanu muutaman imetyspaidan.

Mä ostin imetysliivit varmaan jo viikoilla 14 mutta ne on menossa pieneksi nyt.. Oon käyttänyt nyt noiden liivien lisäksi tiukkoja toppeja, joihin laitan liivin suojat. Mulla on koko raskauden ajan tihuuttanut etenkin oikeasta rinnasta just ruokailujen jälkeen nestettä ja tulee "märkä t-paita" jos ei pidä suojia.

Takaisin