Heips kaikille, vähän on tullut taukoiltua mutta täällä ollaan taas!
Monilla on vielä muutto tulossa tai meneillään. Tsemppiä teille, se on rankkaa hommaa jo ilman masua. Oon niin onnellinen, että meidän ei tarvitse lähteä nykyisestä mihinkään, tilaa on ja kämppä on vielä kiva ja edullinen (vuokralla ollaan). Yhdestä "romuhuoneesta" tuli lastenhuone, tapetti ja laminaatti on lätkitty paikoilleen ja vielä pitäisi kalustaa ja järjestää loppuun asti. Hoitopöytä ym. sälää majailee jo huoneessa mutta ei tosiaankaan paikoillaan
Vauvanvaatteita mulla on melko läjä, mutta vasta eka erä pestynä joten siinä olisi työmaata vielä jäljellä :)
Bubsille älyttömästi tsemppiä ja peukkuja että kaikki menee hyvin
ja ymmärrän ettet halua jakaa kaikkea täällä julkisesti.
Harkkasuppareista ja hengenahdistuksesta on täällä ollut puhetta. Mulla on kans selällään maatessa ensin tunne ettei saa henkeä ollenkaan, ja se laantuu hetken päästä, mutta siltikään ei tunnu kivalta jäädä siihen. Että kyllä se maha taitaa jo painaa aika lailla... Harkkasuppareita tulee kun olen rasittanut itseäni liikaa tai jos kävelen reippaammin kuin maha sallii. Pienellä paussilla ja hengittelyllä ne menee ohi eikä ole tehneet mitään kohdunkaulalle.
Yöt menee useimmiten yhdellä pissatauolla, mikä on vielä kestettävissä vaikka en jaksaiskaan millään nousta. Parina yönä äskettäin mun on pitänyt myös syödä jotain, kun on ollut ihan kamala nälkä. Enkä yleensä todellakaan ole yösyöppö
Että semmoista tänne