Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toffee: ite sai ainaki viime uintireissussa himmailla ihan huolella. sykkeet nousi todella helposti jos yhtään tosissaan yritti edes pari altaan väliä vettää! Mutta plussaa on että kyllä ne sykkeet nopeasti tasaantuukin sitte, että ehkä se on vaan se maha-asukas joka niitä sykkeitä niin kovasti nostattaa...eikä huonokunto ;) :D

Aika ikäviä uutisia saatiin ultrassa tänään. Raskaus keskeytynyt ja lääkkeelliseen tyhjennykseen joudun.
Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista :)

Voi ei Soma :Heartred:sad001 Paljon voimia :Heartred Näitä ikäviä ultra-kuulumisia on ihan liikaa :sad001

Uintireissulla sai joo ottaa rennosti, muuten meinas sykkeet nousta kattoon ja välipala tulla kurkistelemaan suuhun. Mutta hyvä olo siitä jäi jälkeenpäin :)

Mä itte käyn pitkillä lenkeillä se tekee hyvää :) ja jotain muutakin pitäs keksiä kun en saa enään käydä yhessä jumpassa kun siinä nousee syke liian korkeeksi :). Pitäs keksiä sellasta mika auttaa myös lantio ja alapää lihaksiin.

mulla on viikkoja 7+4, ja vasta ensi viikolla ensimmäinen neuvola.. ;o ultran toivottavasti saisi mahd. pian.

Kääk minuu jännittää ihan hirveesti ensviikon keskiviikko :/ silloin on eka neuvolakäynti. ❤ Voisitteko valasta tietämätöntä ja kertoa mitä kaikkea siellä tehää? :D

Tervetuloa taas kaikille uusille :)

Jennamari: Mulla on kans eka neuvola keskiviikkona ja ihan yhtä tietämättömänä oon sinne menossa :) Onneks on jo kahdeksalta aamulla niin ei tarvitse jännittää koko päivää.

Takaisin