Te jotka olette jo saaneet äitiyspakkauksen, kauan sen kesti tulla hakemuksen laiton jälkeen? Haluan antaa isyyspakkauksen samalla ja tilasin siihen superisi paidan.. se taitaa vaan olla liian iso ja se pitäs ehkä vaihtaa.. mietin vaan että annanko isyyspakkauksen ennen kun paidan vaihto ja palautus on 14 vrk...
Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
Paljon onnea Wildside! :) yks päivä mietinkin et mitenhän sulla menee, mutta hyvin kuulostaa menevän, kiva kuulla! :)
Mulla oli äitiyspakkaushakemus käsitelty jo seuraavana päivänä hakemuksen tekemisestä ja nyt malttamattomana ootan millon sen saa hakea. :D Olisinkohan mä viikko sitten tehny sen hakemuksen et voihan se mennä ensikin viikkoon.
Paljon onnea Wildside Kiva, kun oot jaksanut päivittää meillekin hyvät uutiset. Joulunyytti on mitä parhain päätös vuodelle :)
Mulla kans äitiyspakkaushakemus oli käsitelty heti seuraavana päivänä hakemuksen jättämisestä. Taisi olla keskiviikko kun hakemuksen jätin. Torstaina oli tehty päätös ja viikon päästä maanantaina, joka oli eilen hain boksin postista
Ihania uutisia Wildside_! Paljon onnea!! Nyt vain pientä joulunyyttiä odottelemaan
Salo84 on kyllä saanut pakkauksen todella nopeasti! Itse jätin hakemuksen viime torstaina ja se oltiin käsitelty eilen. Nyt vain jään jännityksellä odottamaan ilmoitusta, että paketin voi noutaa!!!
Ihania kun muistatte minut vielä ja ootte ajatellu mua :) tänään tosiaan alko toi ihana pahoinvointi hyhhyh.. :D Teillä taitaa olla se aika jo takana? :)
Täällä satunnaista pahoinvointia ja kävely rupee olee jo aika hankalaa kun hengästyy pienestä ja joka paikkaa särkee :D ja tietty yöllä herää sen 4-5 kertaa vessaan kun minimies potkii rakkoon nyt rv 26+3
Wildside tokihan sut muistetaan. :) Onnea hyvista ultrakuulumisista! Ma oon taalla palvonut posliinijumalaa ilmeisesti noron takia, joten kaikki sympatiat sinne, toivottavasti helpottaa pian. :)
Taalla rv 26+5, onneks ei oisin yleensa tarvii kayda vessassa kuin kerran.
Mun mahanvaltaaja on siirtynyt aivan ihanasti tuohon keskellä vatsaa. Ei paina rakkoon, henki kulkee oikein hyvin ja nukkuminen sujuu sekä selällä että molemmilla kyljillä ilman ongelmia. Voi, kun tätä ihanuutta nyt kestäis monta viikkoa Yhdellä vessakäynnillä menee yöt ja töissäkin riittää, että käy pari kertaa päivän aikana. Tuskin huomaan koko mössykkää jos ei innostu potkimaan. Muutaman kerran oon nyt jäänyt mahastani kiinni, kun oon yrittänyt ahtautua pienistä väliköistä läpi esim. seinän ja tuolin välistä Ei oo ehkä nää uudet kropan ulottuvuudet vielä hallussa