Tänään käännyttiin viikolle 24 eli nyt 24+0. Kaveri liikkuu hirmuisesti pitkin päivää ja liikkeet tuntuvat todella selkeästi. Nyt kun on tottunut että toinen on liikkeessä tosi paljon ja ihan säännöllisesti ja eilen nukkumaan mennessä oli useampi tunti ettei liikkeitä tuntunut, niin meinasi tulla itselle hätä, että onko kaikki hyvin.Mutta onneksi toinen sitten vähän viitsi liikehtiä lopulta ja äitikin sai sitten sitä myöten unen päästä kiinni. :)
Meillä myöskin nuo vakuutusasiat mietinnässä ja laitoinkin omaan yhtiöömme Lähitapiolaan tarjouspyyntöä ja katsotaan mitä tarjoavat. Kilpailutetaan vielä nyt samaan syssyyn kaikki vakuutukset kotivakuutuksista, auto ja koiravakuutuksiin muillakin yhtiöillä ja katsotaan sitten mihin päädytään :) Oma hommansa on kyllä tuo vakuutustenkin kilpailuttaminen..
Täälläkin nyt muutaman viikon ajan ollut tuota jatkuvaa makeanhimoa ja pääsääntöisesti olen yrittänyt tyydyttää sitä hedelmillä, mutta välillä tulee napostettua sitten jotain muuta makeaakin. Karkkia ei tule juurikaan syötyä, silloin tällöin esim. leffaa katsellessa mutta ei edes viikoittain. Mutta empä ole ollut kovin kova syömään karkkia ennen raskauttakaan. :) Takaraivossa on kuitenkin se, ettei nyt painoa saisi hirmuisesti kertyä raskausaikana, jotta ei tarvitsisi sitten kovasti pudotella raskauden jälkeen, joten siksikin olen yrittänyt hillitä tuota makean syömistä.
Lantiopohjan lihaksia olen harjoittanut kyllä luvattoman vähän, ihan muutamia kertoja koko raskausaikana, pitäisikin ryhdistäytyä ja ottaa jokapäiväiseksi asiaksi!
Minä laitoin viime viikolla äitiyspakkauksen hakemuksen ja myöntävä päätös tuli eilen, myös äitiys-ja vanhempainrahasta laitoin hakemuksen, mutta päätös siitä lienee tulevan vasta joskus kun olen jo äippälomalla koska haen tuota etuutta niiden 6kk:n tulojen perusteella ja koska palkkani nousi vuoden alusta ajattelin että laitan menemään kelaan nuo palkkatiedot vasta kun kesäkuun palkka on mennyt maksuun ja saan tammikuusta kesäkuuhun väliltä palkkatodistuksen. Mulla tuossa hakemuksessa lukee että liite (eli tuo palkkatodistus) tulee toimittaa kelaan heinäkuun puoleen väliin mennessä eli hyvin ehtii! Lapsilisää en mielestäni tuossa samassa syssyssä hakenut? Ei ainakaan jäänyt mieleen, täytyypi tarkistaa kelan sivuilta pitääkö se hakea jotenkin erikseen vai miten?
Työviikkoja on enää jäljellä yhteensä 8vkoa, nyt neljä viikkoa töitä, sitten pari vkoa kesälomaa ja vielä neljä viikkoa töitä ja sitten alkaisikin äippäloma. Nopeasti menee aika ja tuntuu jo siltä että aika menee liiankin nopeasti, ajatellen sitä mihin pisteeseen pitäisi ja haluaisi keskeneräiset työt hoitaa, jotta tulevan sijaisen on hyvä aloittaa, eikä keskeneräistä juurikaan jäisi :)
Mukava lukea muiden kirjoitteluja kun niin samojen asioiden kanssa painitaan ja samat asiat ovat ajankohtaisia :)