Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei isyyspakkauksen tekijät, otteko löytänyt teidän pakkaukseen I love dad- sukkia? kun oon itte yrittäny kattella mutta ei mistään ole tullut vastaan.. tänään ostettiin vaunut, comfort luxe- merkkiset ja ainakin sisällä lykkies tuntu köykääseltä (vietin illan niitä lykkies ennenkuin lähin yövuoroon):happy093

Hehee, mulla on kans ihan kunnon masu, ja sheivailut on pitänyt jo jonkin aikaa hoitaa sokkona fiilispohjalta :grin Muodoltaan tää kai olis perinteinen poikamaha, kun on kasvanut lähinnä eteenpäin eikä takaapäin näy mitään. Melko ylhäälläkin tää on, tosin mulla on sen verran lyhyt selkä ettei tässä paljon tilaa ole ylös tai alas.

Mä ostin lindexiltä i love dad-sukkia, semmosia valkoisia mustalla tekstillä. Samantyyppisiä oli myös h&m:ssä.

Mahakeskusteluun kannan korteni minäkin... Olen aina tykännyt mahastani ja se on edelleen pyöristyneenä söpö. Kriisin odotan repeävän yhdessä nahkojeni kanssa kuukauden säteellä ennen ja jälkeen synnytyksen..

Mutta nää rinnat. Jos ei ole ennen mitään tissikompleksia ollut niin nyt ois hyvä hetki kehittää. En mitenkään kauniina ole itseäni pitänyt koskaan, oikeastaan päinvastoin, mutta keskivartalo on ollut luonnostaan semmoinen mistä olen osannut tykätä. Minulla on ollut todella kauniit ja sopusuhtaiset nuoren naisen rinnat. Nyt niistä on tulossa äititissit. Eikä tämä ole mikään loukkaus äitejä kohtaan, lähinnä toteamus. Muoto muuttuu, nännien väri muuttuu, koko muuttuu, ja voi itkupotkuraivari näitä raskausarpia rinnoissa. :( Olen pyhästi päättänyt olla siirtämättä kauhuani mieheni päähän, mutta ei kyllä ole mitenkään kaunis olo. Aika ällö suorastaan välillä. Mut kai tähän tottuu. Imettämistä odotan suurella lempeydellä ja todella toivon sen sujuvan. Siinä on ihan asialliset ne äititissit :D Nyt ne tuntuu vain jonkun toisen rinnoilta.

Kylläpä kuulostan pinnalliselta paskiaiselta. Puolustuksekseni sanottakoon, että rintojeni merkitys on mulle vähän sama kuin silloin, kun joku mahottoman tavallisen näköinen tyyppi voi todeta itsestään, että mulla on nätit silmät. Ja sitten ne yhtäkkiä näyttäisikin ihan eriltä. No yksi tavallisen näköinen täällä hei eikä edes ole nätit silmät. Nätit rinnat oli, vaikka en niitä kellekään esitellytkään. Minä tiesin että ovat. Enää eivät ole.

Nyt kuulostan vielä kahjommalta :D

Oikeastaan: Olen syntymähuono muutoksissa. Eivät sovi mun temperamentille.

Täällä alkanut masu vasta nyt tulemaan esiin, selvästi tuosta navan kohdalta alaspäin tunnen kohdun. Olen itse alle 160 cm ja hoikka, masu on onneksi vielä suht pieni ja kaikki ihmetteleekin mihin se vauva oikein voi mahtua housuihin olen käyttänyt ponnarivirityksiä ja belly beltiä, vaatii pitkän topin ettei avonainen vetskari näy. Yhdet hm mama farkut ostin kesää varten :) kiloja on tullut n.3 alusta.

Meikäläisen masu on kyllä jo sen kokoinen että mitkään omat vanhat housut eivät ole enää hetkeen menneet kiinni, muutoin menevät kyllä jalkaan joten tulleet kilot (rv 24+1, 7,5kg) ovat menneet mitä ilmeisimmin vatsaan. Rintojenkaan en ole erityisemmin huomannut kasvaneen, nännit kyllä näyttää eriltä ja "nöpöttävät" ärsyttävästi koko ajan joka häiritsee jos on ohuet liivit. Mulla on rinnoissa kokoa jo ennestään aivan tarpeeksi, 80E, joten koon puolesta voivat olla kasvamatta, pelkään että muutoin saan äitini rinnat - sellaiset navassa asti roikkuvat! Nöy nöy sellaisia...

Mulla on maha aika ylhäällä, mutta häiritsee just hirveenä seivausta ja tämmöstä kun ei nää. Mulla on sellainen poika maha :) rintoihin on tullut lisää ja välillä ärsyttääkin. Mulla mahtuu aika paljon omat vaatteet, mutta mamma farkkuja tykkään pitää. Unppa varaudu siihen että sun ei tarvii edes käyttää niitä mamma housuja, olen itsekin hoikka ja 160 cm mutta mahaa on tullut. Toisilla vaan ei tuu sitä niin kun toisilla. Myös mieheni siskolla on melkein isompi maha kun minulla vaikka viikkoja on 5 vähemmän, on tosilyhyt ja hoikka

Bubs,
Liityn kanssa pinnallisten joukkoon..
Mulla kanssa ollut aina mun mielestä sopivan kokoiset ja näköiset tissit, nyt ne ovat paisuneet tuplaten, ja nännit, wou!
Tummuneet aivan julmetusti ja levinneet.. Raskausarpia rintojen alapuolella, sinnehän ne piiloon jää kun noi alkanet roikkumaan, vielä aiemmin jaksoivat pysyä terhakoina :oops:

Mahasta vielä,
Oon ollut hoikka jo ennen raskautta joten housutkin olleet todella tiukkoja, ei normi farkut ole kiinni menny (ilman että puristas niin perkeleesti) rv 10 jälkeen kun turvotus alkoi, sitten tullutkin tilalle jo vauvamaha.

Noh, nännien tummuminen ja rintojen muuttuminen vaan kuuluu tähän raskauteen. Kyllä muakin välillä "hirvittää" kun tulee näitä muutoksia! Raskausarvilta on (vielä) sälilynyt, iho on kestänyt venymiset. En oo myöskään huomannut mitää hurjaa hiustenkasvua, tässä nää on ihan niiku ennenkin :rolleyes:

Ei minun mielestä oo pinnallista miettiä oman kehon muutoksia ja olla huolissaanki niistä. Ollaan me kuitenkin myös omia itsejämme eikä pelkkiä äitejä :grin Kyllä mä ainakin ootan , että mahdun tavallisiin farkkuihini, mekkoihin..jne :p

Täälläkin maha on taas pullahtanut enemmän esille, ja ottaan muotoaan enemmän. Aika alhaalla täälläkin tosin.

Tänään olis uusintaultra, kun viimeksi ei kaikkea saanut näkyviin. Vähän jännittää taas..

Me muuten sitten hylättiin se turvakaukalo tuttujen kautta, kun en saanut siitä riittäviä tietoja. Nyt meillä onkin sitten jo kotona vuoden vanha brio primo kaukalo telakan kera. Olivat aivan priimakunnossa, niin uskalsin ostaa. Ja oon kyllä tosi tyytyväinen ostokseen

Nää raskauden tuomat muutokset tapahtuu niin nopeasti ja se varmasti tuo näitä vähän ristiriitaisia tunteita. Mun tissit ei oo vielä sen kummemmin muuttuneet. Vanhat rintsikat mahtuu ihan hyvin päälle. Nännit oli alkujaan pienet ja vaaleat ja ne on kyllä tummentunut ja laajentunut, mutta näyttävät mun mielestä ihan kivoilta (ainakin vielä). Tänään aamulla huomasin ekan kerran pikkusen kirkasta nestettä toisen nännin päällä. Kaikkea tää raskaus mukanaan tuokin :grin

Täällä myös jo ennestään isot rinnat jotka kuitenkin olleet kauniin muotoiset ennen raskautta. Nyt nännit muuttuneet valtaviksi ja tulleet tosi paljon ulospäin entiseen verrattuna. Ja se pahin muutos, rinnat on alkaneet ihan selvästi jo roikkumaan
Luulin aina et toi roikkumisefekti alkaa vasta imetysten jälkeen!

Mulla ei ole tissien koko muuttunu ollenkaan, samat rintsikat mahtuu edelleen. Mut sen oon huomannu jo heti että nännipihat on tummentunu, vähän myös laajentunu, mut onneks ei paljoa. Mulla ei ole mitkään kauheen isot tissit, et näyttäis itsestä hassulta jos ois kauheen isot nännipihat. Tällä hetkellä oon vielä tyytyväinen kroppaani edelleen ja oon yrittäny aatella et jos raskauden jälkeen kovasti muuttuu ja tulee raskausarpia yms. et sillä kaikella on hyvä tarkoitus. Mut kyllä mua vähän jännittää miltä näytän esim. jos maidon noustessa tissit kasvaa ja imetyksen jälkeen jää pelkät nahkapussit tms.

Te kellä on brio primon kaukalo, tai aiotte semmosen hankkia, niin onko teidän mielestä se minkä kokoinen? Kun luin et se on melko pieni, mut itse oon sitä miettiny. Et tuleekohan vauvalla kuinka ahdasta vaikka talvivaatteissa?

Meillä on brio primo ja kyllä se musta on ihan hyvänkokonen. Ostin sen tutulta ja ne oli käyttäny sitä 10kk ikään asti. Ja aika isokokonen se niitten lapsi :) mulle riittää että mahtuu siihen 9-10kk ikään asti,sitten ostetaan jo istuin, voi meinaa olla ettei vaavi viihy edes pitkään kaukalossa, näin oon kuullu :)

Mä en oo edes haaveillut omien farkkujen pitämisestä kun oon niin mukavuuden halunen että mammafarkuilla on menty jo kaks kuukautta :D rintsikoita on ehkä kahdet tai kolmet sopivat kun nää olemattomat on kasvanut yhdellä kuppikoolla, jee! :D

No mulla sopii yhet tai kahet rintisikat kun mulla on ollu niin pienet rinnat puoliksi myös sen takia kun oon ennen raskautta ollu niin timmissä kunnossa, mut nyt on kuppikoko kasvannu melkein kolmella koolla

Eilen oli ru ja iso poika siellä kölli menemään <3! Uudestaan pitää mennä parin viikon päästä kun ei naamaa suostunu näyttään :D. Ihana ku voi alkaa hommaan kunnolla kaikkea ku tietää kumman sävysiä ostelee :). Onko täällä muita joilla alhaalla etuseinässä istukka? Mulla on vissiin aika alhaalla, mutta meinas että nousee vielä kuitenki. Vähän jäi silleen huolestuttaan ku googlesta sitten asiasta luin kaikkea jännää :s

No jonskula jätä se google oman onnensa nojaan :D mä oon hyvin pysynny siitä paikasta erossa :) muuten tänään tuli todistettua jos ei muuten niin rintojen kasvu laitoin sellaista tiukkaa paitaa päälle niin jäi ensimmäisenä eestä kiinni :D

Jonskula, tuskin muuten on ongelma kunhan ei ole eteisistukka, ja olis se ultraaja siitä sanonu. Ja kyllä ae istukka siitä vielä ehtii nousta. :) mulla on edessä, mut varmaan aika ylhäällä. Jos ei ole mitään verenvuotoa nyt tai jostain vaiheessa, niin varmasti kaikki silloin on ok. Mitä se sun ultraaja sano asiasta?
Google on kyllä pahasta! Mä erehdyin googlettaa että kannattaako mennä kylpylään esim porealtaaseen ja arvatkaapa miten oli ristiriitaista tietoa! Lämmön ja bakteerien suhteen nimittäin. Hohhoi!
Tuosta brio primosta vielä, että ois kiva jos jonnekin lähemmäs vuoden ikää vois kuitenki pitää kaukalossa niin ei heti tarvis olla ostamassa uutta istuinta. Tuossa kaukalossa on kuitenki joku lisätyyny, jonka voi ottaa pois vauvan kasvaessa. Ja ilmeisesti aika pysty asento... kai se on vauvan asennon kannalta kuitenkin ok, ku vissiin aika hyvin menestynyt joissain arvosteluissa. Vauvan kasvaessa varmaan mukavampi olla pystymmässä.

Takaisin