Meillä kans brion primo. Ostettiin ilman telakkaa mun luokkakaverilta ja siinä on takuutakin jäljellä. Kirpparilta en välttämättä lähtis ostaa just sen takia ettei tiiä onko se kolaroitu tai kolhittu. Tutulta ostaessa voi olla kunnosta varma, ainakin mä luotan tuohon sen verran että uskon kaukalon olevan sellainen kuin pitääkin :) autoliiton testeihin tutustuttiin ja kun tuo brio ei huonoja arvosteluja sieltäkään saanut niin sekin vaikutti että siihen päädyttiin. Telakkaa ollaan mietitty,että ostetaanko vai ei. Se kyllä olisi kätevä kun jos mä yksin lähden autolla niin mun on vauvan lisäks saatava myös koira autoon. Koira kun on semmonen lellikki että kuljetetaan sitä usein mukana :D meillä siis mies enemmänkin tutkaili noita turvakaukalo vaihtoehtoja ja autoliiton testejä. Otti heti netistä selvää,kun sanoin että sellainen brio saataisiin edullisesti. Ihanaa muutenkin kun mies on innostunut katselemaan vauvatavaraa. Mainitsin,että tahtoisin itkarit ihan uudet,että ne maksais n. 60€, että aika kalliit. Totesi vaan ettei ne kalliit ole ja alkoi samantien netistä katsella itkareita :D nyt tuleva isi haluaa semmoset n. 200€ maksavat itkarit :D ja yhdistelmärattaatkin on valittu, kuosista vielä taistellaan :D