Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin se tyyny on sellainen u:n muotoinen. Sen pitäis saada oikaistua nukkumista varten ja imetykseen aseteltua mukavasti vartalon ympärille.

Sain sitten pääsiäisreissutuliaisena noroviruksen kaveriksi. Instant kokosuolikanavan tyhjennys check.. Onko muilla ollut? Vauva tuntui tuntevan ennen oksentelua jo että nyt ei oo kaikki OK kun murjoi menemään enemmän kuin yleensä ..

Frosty, mulla oli noro joki puoltoista kk sitten :(. Paino putos reilusti ja viime neuvolassa painoin alle sen mitä ennen raskautta. Tsemppiä! Oli kyllä niin kauhia tauti.. Meni viikko palautua kunnolla siitä. Osmosalia kannattaa juua nii pysyy vähän ees tasapaino kropassa :).

Kauheeta frosty :( mulla ollut päänsärky kolme päivää ja tänään aamulla tullu kaikki taas pihalle. Nyt mietin täällä töissä kylmähorkassa et onko pahoinvointia vai vatsatautia!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Sympatiat vatsataudista ja muuten vaan huonosta olosta kärsiville, alkuraskauden pahoinvoinnit vielä edelleen elävästi mielessä ja ei todella ole herkkua :( Tsemppiä ja toivottavasti olot helpottaa pian!

Sellainen tuli mieleen, että onko täällä "elokuisissa ensiodottajissa" itteni lisäksi muita pk-seutulaisia, jotka olisi osallistumasda ensi lauantain tapaamiseen Kampissa :) ?

Rakenneultrassa tänään käyty ja kaikki oli hyvin :) Pieni viikkoja vastaava poika siellä kovasti touhuili, voi tätä onnen määrää :Heartblue Oli miehelle mieluinen yllätys kun kuuli olevan poika, itse "tiennyt" jo pitkään :)

Jes, kiva kuulla Taikkuli! Kiva päästä ihan kasvotustenkin tutustumaan ja itteä ainakin vähän jänskättää tuleva äippäloma, kun normaalisti oon aika sosiaalista tyyppiä ja äippälomalla kaverit onkin sitten duunissa ja ite himpessä niin mielellään tutustuisi uusiin immeisiin :)

Meillä on kotona vain yhdistelmävaunut, lahjaksi saadut kolme lelua (uniriepu, soiva nalle ja pieni keltainen kumiankka) ja yksi potkupuku. Ihan hirvittää, kun siinä on meidän tavarat. Olen toukokuussa kaksi viikkoa kesälomalla, niin silloin ajattelin sitten kiertää Helsingin lastentarvikekirppikset siinä toivossa, että ainakin vaatteet saisi suurimmalti osalti hankittua. Turvakaukalon olemme jo sentään päättäneet, joten se ja telakka pitää vaan käydä ostamassa. Eiköhän nämä tässä ajan myötä tule hankittua...

Meillä on vasta 2 bodia ostettu ja lahjaksi saatu kollagepuku :D 16.Pv rakenneultra niin sen jälkeen vasta ajateltiin ajateltiin alkaa ostaan niin vähän helpompi. Tuntuu ettei neutraaleja vaatteita kauheasti kaupoissa ole :s

Meillä on kaks pussia vaatteita,pinnasänky,itkuhälyttimet :grin Ja kohta yhdistelmät ja matkarattaatkin tulee samalla ja sit vähä lissää vaatteita :grin
Toivottavasti sais äkkiä sen isomman asunnon,ettei hukuta tänne yksiöön vauvantavaroihin :rolleyes:

Mä olen ostanut kaikkea pientä isyyspakkaukseen, jonka muuten annoin tänään miehelle rakenneultran kunniaksi. :) kyllä oli mies mielissään :)
Sit lähinnä kirppikseltä jotain vauvan vaatteita ja vilttejä, kantoliinan, ja pinnasängyn reunapehmusteita.
Isompia ostoksia ei ole vielä kuin ne yhdistelmärattaat. Pinnasänky on mun ja sisarusten vanha ja muutenkin saadaan paljon käytettynä sukulaiselta, joka saa vauvan pari kuukautta ennen meitä.
Mut nyt kun sukupuoli on tiedossa, niin pääsee paremmin ostelee kaikkea kivvaa!:)

Meillä yhdistelmävaunut, turvakaukalo ja telakka tilattu. Oon muutaman kerran käynyt vaateostoksilla, lähinnä 50-62 senttisiä vaatteita on. Bodyjä 6kpl, parit housut, parit sukkahousut, sukkia 4 paria. Pipoja 2 kpl. Yö potkuasuja 4kpl. 2 paksumpaa ulkoiluasua, paksumpaa gollege kangasta. Pikkupyyhkeitä pepun kuivailuun 10kpl paketti. Pinnasängyn reunapehmuste ja 2 pussilakanasettiä pinnasänkyyn ja unipupu :)
Tuntuu että paljon vielä hankkimattakin mutta pikkuhiljaa tässä hankitaan. Pinnasänky, hoitopöytä, sitteri, itkuhälytin, kantoliina mm. Puuttuu vielä.

Meillä ei oikeen kellään tutuilla oo vielä vauvoja tai sit ovat niin pieniä etteivät vielä tavaroistaan luovu joten kaikki on hankittava :grin

Paljon ootte ehtineet hankkia vauvoille tavaraa. Meillä ei muutamaa vaatetta lukuunottamatta ole mitään erityistä vielä.
Tänään on ollut aika karsea päivä, en tiedä pitäiskö lähteä päivystykseen. Aamulla ihmettelin kauheaa sydämen hakkaamista. Se laantui päivällä töissä, mutta nyt taas aivan hurjana tuo sydämen pumppaaminen. Mietin tässä pitäisikö lähteä päivystykseen, jos tämä onkin jotain rytmihäiriöitä tms. Tiedän, että mulla on hb alhaalla ja rautalääkkeiden syöminen oli vähän huonoa pääsiäisenä, ihan tietoisesti. Ne kun vetävät vatsan aika löysälle.
Onko muilla ollu vastaavaa? Mitähän mun kannattais tehdä?!

Meillä ei oo kanskaan mitään muuta kun vaateet rupee olla kasassa, mutta pinnasänky, rattaat ja tämmöset on vielä hommasmatta ja ne ostetaan kesä - heinäkuun aikana :) kun mies toputtelee niin paljon että ei vielä :D

Olin juuri norossa viimeviikon. Ihan hirveetä! Nyt jo paljon parempi.

Me ollaan hankittu yhdistelmävaunut, turvakaukalo, pinnasänky, pinnasängyn reunapahmuste ja jonkun verran vaatteita. Kyllä siinnä alkaa jo olemaan aika hyvin, paljon on kuitenkin hankkimatta. Niitä viellä ehtii ostella :)

Takaisin