Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Harva kait tässä vaiheessa enää mahallaan pystyy nukkumaan. Itellä ainakin tulee sen verran jo tukala olo mahallaan, että ei viitsi masun päällä makoilla. Hienoa jos mahamamma pystyt mahallas nukkumaan.

Ma pystyisin olemaan silleen puolittain mahallaan, mut vave alkaa kylla heti potkia siihen malliin, etta ilmeisesti han ei siita tykkaa. :oops: En kylla normaalistikaan nuku ihan silleen taysin mahallaan koskaan.

Mä en yleensäkään tykkää nukkua mahallaan mutta nyt raskausaikana ei kyl onnistuiskaan. Jos oon ees silleen puoliks kyljellään et masu vähän enemmän painautuu patjaan niin tulee tosi tukala olo. Nyt ihan viikon sisällä (rv20+0) oon huomannu ettei selälläänkään voi kuin ihan hetken olla. Eli aika suppeeks menny nukkumisasennot :grin

Mulla loppu vatsallaan nukkuminen jo joulun aikaan. Selällään vähän oikealle tai vasemmalle nojaten on paras asento ja oikealla kyljellä. Vasemmalla kyljellä pystyn olla vaan vähän aikaa kerralla ennen kun tulee tukala olo. Mulla on vatsa kasvanut aivan suoraan eteen ja vauva kyllä heti ilmottaa napakasti, jos koitan nukkua niin, että hän jää vähänkin lyttyyn :p

Mäkin koisaan vain joko vasemmalla tai oikealla kyljellä, hetken aikaa voi lepuuttaa selällään mutta ei siinä nukkua voi. Ostettiin mulle just Ebaysta imetystyyny, jonka kanssa nukkumista meinaan testata heti kun se saapuu. Sen pitäis tukea mukavasti :happy:

Mä nukun kyljillä ja selällään. Kyljellä nukkuessa alkaa rumba mut jatkuu kyllä vaikka kuinka kääntelee nimim. viime yön valvonut -.- mulla on imetystyyny mut en oo kyl koittanut sillä nukkus :o

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Sen tyynyn voi laittaa joko selän tai vatsan puolelle tukemaan ja sit jalkojen väliin niin lonkat pääsee hyvään asentoon. Jännä nähdä kuinka mä mahdun sen kanssa kun meillä on 140 leveä sänky eli ei liikaa ylimääräistä tilaa...

Meil on 160 levee ja siellä meidän lisäksi kolme koiraa.......

Mulla on kans semmonen tyyny, mut viela en oo jaksanut ottaa sita ulos paketistaan, kun viela sujuu nukkuminen ilmankin, kyljellaan yleensa, en oikein oo ikina osannut nukkua selallani. :shy:

Kokeilun tässä pari yötä ihan tavallista tyynyä polvien väliin mut ei musta parantanut mitenkään asentoa ni jätin sit pois. Toi imetystuyny voi olla eri juttu kun on muotoiltu. Aion kans hankkia semmosen mut viel ei oo kerennyt :)

Imetystyyny kuulostaa hankinnalle, mikä pitää ostaa. Mä en oo kans aikoihi pystynyt olemaan vatsallani, ihan alkuun alkoi vaan vatsaa koskea ja siitä huomasin, että asentoa on vaihdettava. Kieltämättä tää kyljellään olo on aika hanurista, lonkat kovilla nukkuessa:shifty: Ja kyljellään jos on "liian mahapainotteisesti" alkaa kyllä heti tulla monoa mahaan, eli taitaa jäädä pikkuinen vähä kasaan silloin.

Hommasin sellasen raskus/imetystyynyn muutaman yön oon nyt nukkunu sen kans. Muuten hyvä mutta kun asentoa haluaa vaihtaa on aika askarteleminen. Ja lonkat on kovilla, että mulla on vasemman puolen lonkka tosi kipiä :dead:

Täällä yks matti myöhäinen ilmoittautuu joukkoon :) Esikoista odotellaan ja LA olis 5.8. Raskaus sujunut aika hyvin, ei mitään suurempia vaivoja tai kipuja ole ollut, pahoinvointia kylläkin ja oksentelua mutta onneksi ne ovat nyt pikkuhiljaa jääneet pois :happy: ru on jo takana ja kaikki siellä hyvin, painoarvio 378g rv 21+1 :) liikkeet olen tuntenut jo tosi varhain vaikka ensimmäistä odotankin, jo noin rv 14-15 kieppeillä:) nyt mennään rv 22+4:grin

Minkälaisia imetystyynyjä ootte hankkineet? On itselläkin harkinnassa mutta en oikein tiedä minkä mallinen ois paras.. Kun voisi tosiaan olla kätevä loppuaikana nukkumisessakin ja sitten tietysti siinä imetyksessä :)

Mä sain käytettynä sellasen u-mallisen tyynyn. Heidän vauva kun oli pienen pieni ni oli helppo istua sohvalla ja tukea vauva syliin tyynyllä. :)

Kiiwille tervetuloa! Meillä sama la :)

Takaisin