Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos Bubs,
Osa minusta sanoo että kaikki on hyvin, mutta jostain se pelko kumpuaa. Toisaalta, kun rakenneultra lähenee niin se kyllä myös lisää hiukan turhaa jännitystä oli sitten kaatunut tai ei. Onko siellä varmasti kaikki hyvin, jne.
No äsken juuri tuli ainakin semmoinen potku, että oksat pois ☺️ kyllä tää tästä vielä positiivisemmaks muuttuu.

Mulla meni monta viikkoa turvallisuuden tunteen palauttelussa kaatumisen jälkeen. Vaikka kaikki oli kunnossa. Säikäytti ihan järjettömästi tajuta, ettei se ekan kolmanneksen selättäminen ole vielä mikään takuu siitä, että kaikki sujuu onnellisesti. Kamalia asioita tapahtuu. Pelko lientyi vasta kun liikkeitä oli tuntunut monta viikkoa. Kaatumishetkellä oli siis toka kolmannes ihan aluillaan. Kääk.

Silityksiä sinulle Bellu.

Vihdoin saan tännekin kirjottaa, et nyt ne liikkeet on alkanu tuntua, ja ihan kunnolla! :) Viime yönä kunnon muljahdus tuntu ja nyt nämä tuntuu ihan käteen mahan läpi. Näyttääkin siltä että koko maha liikkuu. Mies ei ole vielä päässy tuntemaan, aina loppuu liike kun se kokeilee. missä asennossa te tunnette liikkeet, mä kun tunnen selällään, kyljellään ei tunnu niin hyvin.
mut aivan ihanaa, oon niin pitkään tätä oottanut!

Meidän vauva potki eilen suoraan alas eli johonkin sinne kohdunsuun suuntaan. Ja voin kertoo, että se vasta tuntui "mukavalle". Ensimmäisen kerran pelästyin outoa vihlaisua, mutta sitten tajusin mistä on kyse... Mutta pääasia että potkii :)

Täällä on yöllä valvottu vatsakipujen kanssa ja edelleen jatkuu.. en edes pystynyt asentoa vaihtamaan.. en osaa paikantaa onko kohtu vai joku muu. Yksi selkeä tylppä kipukohta oikealla joka säteilee ajoittain muuallekin. Polven nosto sattuu ja tuntuu kuin "jokin ottaisi vastaan".. naistenpolille yritin jo ja vastaus oli lähinnä et "ota parasetamolia, voi olla kannatinkipua" mistä mä voin sen tietää mitä kipua tä on? Kipua kuitenkin.. neuvolaan ei saa yhteyttä.. olisko se sit päivystys.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

No voi ei :/ Oliko särkylääkkeestä mitään apua tai helpottiko tilanne muuten? Mulla oli joskus viikkoja sitten tuota, että maha oli ihan tajuttoman kipeä yöllä,asennon vaihtokin sattui, mutta itsekseen se meni sitten ohi.

Olipa ihana mennä lomalta taas töihin, vaan en tiedä kauan sitä riemua jatkuu, nyt tää massu on hypännyt esiin ja tiettyjä juttuja se vaikeuttaa jo nyt. Tällä viikolla neuvolakäyntiä ja viimeks terveydenhoitaja oli huolissaan, kun tulee yli kk tauko neuvolaan, ja kehotteli soittamaan jos mitä on. Ihan hassua edelleenkin, kun tää fyysinen vointi on ollut tosi hyvä, enemmän tässä on pitänyt kamppailla henkisten olojen kanssa välillä. Noh, mutta eteen ja ylös Elastisen sanoin :smug:

En oo ottanu särkylääkettä. Otan nyt ja meen nukkuu hetkeksi.. lääkäri vasta iltapäivällä. Kyllä sellanen kipu yöllä oli että kyllä selvittää täytyy ja voihan se muutakin olla.. umpisuolen tulehdus tuli mieleen :S no se nähdään sit..

Moi kaikki!

Jostain syystä en päässyt enää kirjautumaan tänne tunnuksillani, koska tuli vaan ilmoitus että käyttäjänimeä ei löydy :(( tein siis uuden, eli verkkuli täällä!

Kiirettä pitäny enkä oo joutanu kirjoitteleen :s.. Onnea kaikille jo ru:ssa käyneille :)! Täällä tuntunu liikkeitä pitkin viimeviikkoa. Eilen illalla tuntu ensimmäiset käteen <3 pääsi mieskin tuntemaan ne :)!

Verkkuli: mulla oli sama vika mut myöhemmin sit pääsi.

Maham: mun tuntemukset on todella outoja.. kipu säteilee ala ja peräpäähän ja yöllä tuntu ku koko lantio olis kouristanut. Ja anteeksi suoruuteni mutta pierutkin sattuu :D samoin virtsaaminen on hankalaa ja rakon tyhjentäminen sattuu. Voi olla venymistäkin mutta kyllä se kokonaisvaltasta sit on.. ???

On kyllä ikävän kuulosia nuo sinun vaivat!:/ toivottavasti selviää mistä johtuu ja saisit apua kipuun. Monesti kun tuntuu et ei se panadol auta mihinkään.

Joo se on varmaan se mitä lähdetään hakemaan ja kipukin on juur siinä kohdassa. Mutta tuttu juttu tämäkin.. mulla on ennenki ollut sairaalaan vieviä vatsakipuja ja kaikki jäänyt selvittämättä. Mulla on myös endometrioosiepäilyä mutta sitäkään ei ole yritetty todentaa.. no tklääkärin arvattavaksi tunnin päästä. Pystyn kuitenkin nyt ihan liikkumaan.

Mirmeli, kuinka lääkärissä meni? Toivottavasti kipulääke auttoi pahimpaan kipuun :sad001

Meillä oli tänään aamulla rakenneultra. Pienokaisella oli kaikki kunnossa, reipas potkija oli myös kätilön mielestä. Voi, kuinka sitä voikaan olla jo näin haltioissaan pikkuisesta! :Heartred Lisäksi meidän vauva oli niin kiltillä tuulella, että haarotti jalkoväliään useampaan otteeseen. Pieni pippeli vilkahti ruudulla useampaan kertaan - meille tulee pikkuinen poika :Heartblue Kyllä on sydän taas niin täynnä onnea! Kyyneleitä saa niellä jatkuvasti, kun katselee, kuinka suloinen pikkunen siellä meillä onkaan.

Just kävin neuvolassa ja sain paperit äitiysrahan ja äitiysavustuksen hakemista varten. Terkka sanoi että uutta pakkausta jaetaan jo :)

Immelle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista ja pikku prinssistä ♡

Mirmeli: tsemppiä nyt kovasti. ♡ Jospa kivut jossain vaiheessa helpottaisivat.

Immelle onnea hienoista uutisista! :) on se hieno tunne.

Anina: hyvä kun ehdit perehtyä tohon ni voit sitten muaki neuvoa. :p mulla seuraava nvla vast joskus rv25 jollon noi katotaan.

Lääkärissä käyty.. no, sydänäänet normaalit ja paikat kiinni + loppuviikko sairaslomaa. Siinäpä se.. kipuja on edelleen mutta yritän nyt levolla rauhottaa ne. Muuten sitten pitää mennä uudestaan tai tyksin päivystykseen..

Takaisin