Elokuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja salo84
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hui miten jaksat?? :o mä oon jo normi 8 tunnin jälkee ihan kuollu.. nytki menossa nukkuu. Meilläki on aika stressaavaa mutta lähinnä työporukan takia.. negatiivisempaa tiimiä saa hakea ja kyllä se sitten tarttuu itseenkin. Mä kyllä nautin työstäni mutta työkaverit kun saisi valita..

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

En mä kyllä oikein jaksaisikaan, pakko vaan tehdä jonkin verran näitä pidempiä päiviä, että saa tunnit täyteen.:/ mut ei tässä enää ole kohta ku 2,5kk töitä.

Onpa harmi jos on työkavereiden takia stressaavaa. :/Meillä onneksi ihan tulee porukan kanssa suurimmaksi osaksi toimeen. Mut se on kyllä ikävää, kun negatiivisuus tarttuu itseenkin, se on niin helposti tarttuvaa!

Kysillä on rakenneultran yhteydessä myös 4D kuvaus ja siitäkin saa kuvia mukaan :)

Meillä kans ihan huippu työporukka. Vähän jo tuli haikee olo ja jäin miettimään,että jäänköhän ihan yksin mammalomalla.. kun en oo tältä paikkakunnalta kotoisin niin en oikein tunne muita ku työkaverit..

Minä uskon siihen että vauvat on suojassa tuolla meidän mahassa :) Pieni työ-/koulustressi tuskin vaikuttaa lapseen, sillä se on vaan väliaikaista. Kunhan muistaa antaa pitkien päivien jälkeen keholle ja mielelle rauhan levätä ja ottaa se oma rentoutumishetki vaikka ennen nukkumaan menoa :) Itekki tein tuossa kuukauden verran hirveesti töitä, ja kyllähän se välillä väsytti, mutta kaikki on vaan hetkellistä ja niin kauan kuin kroppa palautuu työpäivästä niin eiköhän siellä vauvalla ole kaikki hyvin :)

Toki jos stressi yltyy ihan ahdistukseen tai on kokoaikaista niin kannattaa miettiä, onko työ edes sen arvoista?

Anina missä sä asut? Mä asun Kuopiossa. Jos asut lähellä ja kaipaat seuraa nii voitas joskus nähä! Ois kiva tutustua uusiin ihmisiin ku tuntuu että ei nuita vanhoja kavereitakaan ehi usein nähä ku niilläkin monilla on jo lapsia ja aina tuntuu olevan kiire :D jos täällä on muitakin Kuopiosta tai täältä läheltä nii jossai vaiheessa ois mukava järjestää mammamiitinki :)

Verkkuli, oot päivän mua edellä ja masut näyttäis olevan aika samaa kokoluokkaa ;) Ootko menossa minne synnyttämään? Ite suuntaan kättärille, jos vaikka oltais samaan aikaan hommissa :D Täälläkin alkanut tuntumaan liikkeet nyt selkeästi ja jonkinlaista päivärytmiäkin on havaittavissa. Eilen aamulla pikkunen möyrys ihme asennoissa ja sitten tunsinkin selvästi kädellä pepun tai pään(?) mutta aika nopeasti se siitä sitten siirtyi pois alta ;)

Onnittelut ihaa-naa!

Täällä on alkanut tuntua vähän vahvemmin potkut ja möyrintä, ei kuitenkaan vielä kädelle. 19+0 kuitenkin vasta, kunhan se pikkuinen vähän kasvaa niin johan pitäisi tuntua vaikka minkä läpi :) Mies odottaa jo kuumeisesti että pääsisi tunnustelemaan :)

Neni, synnytän hyvinkään sairaalassa :) täällä kans jatkuvasti möyritää miten sattuu :D aiemmin liikkeet tuntui iltaisin, nyt pitkin päivää, tälläkin hetkellä <3

Mekin päädyttiin Hyvinkäälle synnyttämään. Matka on sinne vähän lyhyempi kuin kättärille ja Hyvinkäällä on laitettu sulku vain kerran (sekin useampi vuosi sitten) :)

Ja lämpimästi onnea kaikille ihanista ultrakuulumisista ja jaksamista yövuorolaisille!

Me asutaan 5 min. ajomatkan päässä kättäriltä niin se oli looginen valinta, mutta nyt kun kävin maaliskuisten palstaa vähän lukemassa ja sieltä bongasin, että olis sulku päällä pk-seudun synnäreillä niin saas nähdä missä sitä sitten loppujen lopuks synnyttä :D Kaveri kerto et sille oli synnytysvalmennuksessa sanottu, että "ruuhkahuiput" olis just maalis-huhtikuu ja elo-syyskuu, juhannus- ja pikkujouluvauvat :D

Hehee, ja mulla ei tunnu mahan sisälläkään mitään mainittavaa edelleenkään. Jippii, onneks vähän reilu viikko rakenneultraan, kyllähän tämä ihmetyttää kun ei
tunnu mitään selkeetä. Nuo möyrinnät mitä mulla on, voi mennä ihan hyvin vaikka suoliston piikkiin. Ja viikkoja huomenna 19+0.

Niin ja joskus pari viikkoa sitten tuntuu että möyrintä tuntu paremmin, nyt ei enää niin hyvin. Mikä lie. :/

Siis mulla on navan YLÄpuolella jännä tummentuma, semmonen pitkulainen, vähän kolmion muotonen, miksihän sitä kutsutaan? :D navan alla ei näy mitään.

Takaisin