Elokuiset 7kk->

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kiips
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä hoetaan kun tyttö suuttuu ÄmmäÄmmäÄmmä.......;) Kiitti vaan!

Meillä vauva ei paljon ääniä pelkää, ainoastaan EI-sana kirvoittaa kovat ja loukkaantuneet itkut! Isosisko puolestaan pelkää edelleen imuria ja sählövatkainta.

meillä kans tyttö syvästi loukkaantuu kun sitä komentaa.ja sitte sillä on toi ikävä tapa työntää kieli suusta ulos ja pöristä niin et sylki lentää.tänään aamupuuro sai syljet...minä se sinnikkäästi surkeella tuloksella sitä puuroo sille tyrkytän.

Voi tuota poikaa.. se ei kyl välitä piirretyistä, mut tunnareista kylläkin. Aina kääntyy pää telkkaria kohti, kun kuuluu hyvä tunnusmusiikki. Sen se kattoo ja kuuntelee innosta hytkyen mut sit ku loppuu, nii palaa takaisin leikkien pariin. Ostin eilen sankosetin ja nyt vihdoin ne muumimarakassit pojalle.. ne on ny hetken kiinnostavia. :)

Meillä esikoisen lemppariohjelmia tv:stä vauvaikäisenä olivat mainokset. :D Koska ne on lyhyitä ja niissä on yleensä musiikkia. Niin, ja kenoarvonta! Niitä palloja se myös jaksoi katella.

Artsi tykkää siitä pikkukakkosen aikana tulevasta nimipäivä onnittelu ohjelmasta. Kattoo alusta loppuun kun on musiikitkin :)

Meillä jätkä lähti tänää ekan kerran tutkimusmatkalle sinä aikana kun olin lenkillä.
Oli mennyt olkkarista eteiseen ja minä kun avaan oven kotiin tullessa ni yllätys yllätys, jätkä kiskoi koiran vesikuppia päällensä ja lällytteli vedellä. Hetken olin :eek: ja mies tuli eteisee ja hihkas vaa, että tännekkö se jo kerkes. Jeps, ensimmäisenä koiran vesikipolle :rolleyes:

Tyyne oppi sit tänää nousemaa istumaan :). Eli se parin päivän takanen vahinko enteiliki uuden oppimista. Ainoo et nyt se pää kyl alko kolisemaan, Tyyne ku ei millää käsitä että lattial istuessa ei voi kiikkuu niinku sitterissä. Mihin se mun vauva on katoomassa, ei siitä oo ku reilu viikko ku opittii ryömimään :excited001

No sanos Bettie muuta! Mie en tajuu, mistä toi Kiira keksi tuon seisomaan nousemisen, kun ei se aiemmin ole edes polvilleen noussut. Siis konttausasentoon toki, mutta että olisi polviseisontaan tukea vasten noussut. Ei yhtään enteillyt mikään tuollaista. Ja nyt on sitten pystyssä vähän vaikka missä. Ihme ja kumma, niin ei ole kyllä juurikaan kolissut vielä. Vaan ehtiihän tuo! Äitini sanoikin niin lohduttavasti, kun tästä Kiiran uudesta taidosta kerroin, että "eihän sillä oo vielä järkee päässä!!!". laughing7 Esikoisella oli ihmeen paljon, kun se lähti kunnolla liikkeelle. Se on nimittäin melekonen kilimu ollut. Toivottavasti Kiira olisi siinä suhteessa isosiskona kaltainen. Mutta nyt ei auta kuin kytätä tarkempaan tuon touhuja!

No sepä, kun ei vielä yhtään ole järkeä ja meillä ainakin tasapaino on aika hakusessa vielä, niin ukko vaan nousee seisomaan. Ei tuo istualteenkaan pysy vielä pystyssä itekseen. Saa olla kyllä kattomassa perään koko ajan :)

Ja on kyl hauska verrata näitä sisaruksia keskenään. Esikko ei oppinu ryömimään, vaan ensin punners istumaan (6kk) ja siitä keksi konttausasennon ja lähti konttaamaan(7kk). Nous seisomaan tukea vasten 8kk ja 11kk käveli tuetta. Tyyne puolestaan lähti eka ryömimään ja samal keksi konttausasennon ja siitä kampes istumaan ja kaikki 7kk iässä. Jotenkin ihan nurinperin :grin

Täällä on alettu ottaa jo tukea vasten muutamia askeleita ja opittu miten laskeudutaan alas, kun seisoo tukea vasten. Osallistutaan keskusteluihin, vaikka ei sanoja vielä tulekkaan ja ilmeillään ja virnistellään :) Missä se pieni vauva on? Hirmuista haipakkaa menee aika, tässä kuussa jo 9kk :love017

Meillä pyöritään edellenki vaan lattialla.... Eikä aikomustakaan tehä mitää muutaku repiä tv tason hyllystä koriste esineet alas :D
Mies halusi välttämättä ostaa pojalle sen kävelykärry jutun... Saadaan se vissii täl viikol.... Täytyy käydä hakees jarrusukkia pojalle et pääsee sillä hökötyksellä eteenpäin.. :D

Huvittaa seurata ton pojan leikkejä. Se heittelee tollasta pientä muovista valaslelua, nauraa ja hakee sen itse. Ja samaa jaksanu jo hetken tossa toistella. On sillä ainakin hauskaa.. :D

Käytii äske kerhossa ja hitto ku siel oli paljo porukkaa... join kahvinkin toises salis poika seurana... Poitsu oli vähä kiukkunen kun tuo viime yön unet meni miten meni... Ny on poika päikyillä ja tässä kiroan itsekseni et olishan sitä voinu kaupas käydä hakemas ees kahvia... :D Täytyy käydä työmaalla kahvilla kun poika herää :D

Takaisin