Elokuiset 7kk->

Onnea 7kk! :)

Jahans, meillä paistaa etu vasen ikenestä 3. hammas. sieltä se siis kohta tulee
ja eiköhän vierustoverin kaveriks saa aika pian perässä.. Niin niitä sieltä pullahtelee vuorotellen :)
 
mä yritän funtsia et mihinhän meillä tyttö niitä hampaita tekee,ylös ei ainenkaa mihkää kun ei ikenetkää oo turvoksis.
 
Tiutsi meiän muksut menee niin samoissa noitten hampien kans :laughing021 Tyynelle tuli eilen läpi ikenestä se kolmas hammas ja tänää sit huomasin et on tullu neljäski hammas :)

Onnea Napon Nippulalle :)

Tääl edelleen flunssaillaan, mut toivoa on et alkaa jo helpottaa. Ainakaa nyt ei oo yhtää niin paha olo ku eilen illal, paitsi et tänää käytii saunas, ni saattaa se viel kostautuuki:rolleyes:
 
No ei ne meil oo viel ikenestä tullut läpi, mutta pullottaa kyllä siihen mallii ettei kauaa mene :grin
Tai sitte huutelen samaa asiaa vielä kuukauden päästäkin.
 
meijän tytölläkii on kohta jo kolme riviä hampaita kun kaikki sen äkäilyt ja kitinät lasken hampaitten tuloks..:rolleyes:
 
Käytiin tänään esikkokerhossa ja kun kerhotäti syötti Artsia niin sanoi että hienosti kuultaa tuolta ala hammas jo ja minä olin että MITÄ?! En oo kyllä ite huomannu :grin Yritin nyt kotosalla itsekkin katsoa vaan en mää mitään nähny! Nokka tuolla kyllä vuotaa ja kuolaakin normaalia enemmän. Pitää tarkkailla tilannetta. Yks isä siellä kerto kuinka he on käyny vauvakinossa ja taas minä olin että MITÄ?! Onko täällä sellasiakin. Suositteli lämpimästi. Pitäs ehkä vähän perehtyä asiaan notta miten semmonenkin toimii.
 
Niin siis ei meilläkään täällä tuppukylässä mutta tossa naapuri pitäjässä on. En tiennyt sitä
 
Aika menee niin nopeaan! Meidän vauvat muuttuvat kohta taaperoiksi!!!!! Katsoin tänään telkkaria ja mainoskatkolla yhdessä mainoksessa oli ihan vastasyntynyt vauva. Sitten katsoin syliini omaa "vauvaa" ja kyllä se vaan niin iso tyttö jo on :)

Meillä on kyllä aika isot kokoerot molemmilla tytöillä. Katsoin juuri isomman tytön neukkukorttia ja hän on 5 kuukautisena ollut saman kokoinen kun nuorempi melkein 8 kuukauden iässä!
 
Me katottiin pikkukakkosta eilen, ja siinä sanottiin sille nallelle tai mikä lie hei-hei! Niin tämä meitin tyttö hymyilee kun aurinko ja vilkuttelee sille tv-ruudulle. Äitin silmissä kyyneleet. Iso tyttö :Heartred Huomenna mekin ollaan virallisesti 7kk :)
 
Isoja taaperoita nämä jo on :) Meillä on alettu höpöttään ihan uudella tavalla. Äitiitä hoetaan ja ehkä isikin sieltä välillä tulee. Kun itku tulee niin kauheesti koitetaan selittää jotain, mitä äiti ei vielä ymmärrä vaikka kovasti yritän tietenkin :Heartpink
Hienosti myös uskoo jo välillä kun on menossa keittiöön ja sanon topakasti "EI" niin kääntyy katsomaan ja pysähtyy ja selvästi miettii, että mitäs nyt. Usein kääntyy takaisin ja mönkii iso hymy naamallaan luokse.
Piilosta on myös kiva leikkiä sohvan divaani -osan kanssa. Minä menen kontilleli sohvan toiselle puolen ja kysyn "kukkuu, missä Jesper on" sitten kurkistan.
Se on myös kivaa kun lähden konttaamaan perään. Jesper lähtee ensin ryömimään "pakoon" ja katsoo tulenko ja kun lähden tulemaan niin lähtee vauhdilla taas eteenpäin ja kun saan vihdoin kiinni niin se vasta on hauskaa :)
Minun polvet on ihan kovettumilla :grin:grin
 
Tyyne on vielä kyl aika vauva, ku vertaa monen muun vauvoihin täällä. Tavuja ei viel tuu puhumattakaa pinsettiotteesta. Eilen vasta päätti et sitterissä ei enää röhnätä vaan siinä istua pönötetään jatkuvasti. On siinä aiemminkin istunu, mut vaan lyhyitä hetkiä. Siirryttiiki sit saman tien syöttötuolii syöttämään, ku ei siit sitteris mitää enää tullu :)
 
Takaisin
Top