Elokuiset 7kk->

Mä en tie mitä tolle miehen ajatusmaailmalle on tapahtunut (onko joku huitassu sitä halolla???) niin rupes mulle eilen puhuun et koska olis pikku2 vuoro... Mies halus nyt ensinnä et katellaan tää kesä nyt ihan rauhas (ku on lomalla 10vkoa) ja jos kesän jälkeen rupeis katteleen jostai töitä mistä olis mahdollisuus saada vakipaikkaa -> ja sais sen isomman kämpän...
Eli puhuttiin että jos vuoden päästä ruvettas nro 2 yrittämään JOS on elämä hyvällä mallilla :)
Vaikka vauvakuume mulla on ihan hirvee niin ymmärrän miehen pointin asiassa ja en voi toista pakottaa toisen tekoon jos hän haluaa ensin talouden/kämppä asiat kuntoon... (itellä ei oo hätää ku on työpaikka mihin palata loman jälkeen) Vaikka miehelle riittäis yks lapsi niin puhu kuitenkin toisesta lapsesta jonka haluaa tehdä mun kanssa... Mä niin toivon että mies saa jostain paikan missä hän viihtyy ja vakinaistettais...
 
Kurjaa tuo pahoinvointi Tinka :sad001 Koita jaksaa!

Huh omaa alkuraskauden pahoinvointia ei ole vielä ikävä, vaikka melkein on jo unohtunutkin, miten kamalaa se oli. Muistan kyllä silloin ajatelleeni, etten halua sitä oloa koskaan enää, mihin olen oikein ryhtynyt. Toivottavasti kaikki kuumeilijat saatte pian lisää vauvoja :) Minulle on toistaiseksi riittävästi vauvaa tässä yhdessä. Viime yönä näin painajaista, että olin uudestaan raskaana ja jouduin tunnustamaan kaverille asian, koska en voinut juoda minulle tarjottua alkoholijuomaa. Aamulla heräsin kauhuissani, miten selviän ja huh en todennäköisesti ole kuitenkaan raskaana.
 
Pikkumies kävelee tukea pitkin jo sellasta haipakkaa, että ei varmaan mee kauan ku kävelee.

Suositelkaapa hyviä ensiaskel kenkiä :)

Huomattavasti vähemmän aikaa käydä täällä kirjottelemassa, mut koitanpa täällä välillä kertoa meijänki kuulumisia. :)
 
Onko superfitit hyvät kengät?

Meillä meni yö huonosti ja muksu oli koko päivänki kiukkunen. Yleensä niin iloinen kaveri. Mikään ei tuntunu oikein kelpaavan. Höpöttää tät tät tää ja huutaa välillä kovasti. Kokeilee ääntään varmaan. Ääni ihan paineessa, kun niin pitää kovasti huutaa. Ja itkunen on kans tänään ollu. Hirmunen parku tullu joka kerta jos on joutunu jostain kieltämään. Nyt on myös kovasti mun perään, iskä käy jos en oo lähettyvillä, muuten ei nyt kelpuuta. Semmonen päivä, Toivottavasti huomenna on taas äitin iloinen ja hyväntuulinen pikkumies aamulla sängyssään.
 
Tänään minulle kehuttiin juuri superfit kenkiä, että ovat kuulema hyvät kapeajalkaiselle lapselle. Oli kyllä suolaiset hinnat. Miten voi kengät maksaa niin paljon, ihan yhtä paljon kuin aikuisten kengät. Huhuh ja kun miettii niiden käyttöikää, joka on kuitenkin aika lyhyt.
 
Me sovitettiin huvikseen pojalle Eccon kenkiä.. näyttivät istuvan tosi hyvin ja poika pyöritteli kenkäisiä jalkojaan ihmeissään.. :D En siis vielä ostanut mitään, mut kyl vaikutti hyvältä. Pohja oli joustava ja kääntyvä sekä tuntui tukevan hyvin.
 
Joo on se ihme, paljon niistäkin saa maksaa. Saatan kyllä itsekin päätyä eccoihin, kun käytän niitä itsekin ja ovat jalalle tosi hyviä :) jos pojan lesti on tullut äitinsä lestiin, niin ei oo ainakaan kapea :D
 
Joo.. tainnu perii mun jalat.. isot ja leveet.. vaan niinpä se on miehelläkin siro 47. :D
 
Hyvillä ilmoilla meillä on menty ulkona ihan paljain jaloin. Ja huonompina/viileempinä ilmoina on ollu tossut. Parit kengät kyl löytyy mut ne on niin isot vielä. Pienemmät niistä sandaalit,saattaa sopii jalkaa siin vaihees ku kesä on jo ohi :/ Saatii siis ilmaseks, ku serkkutytöllä oli jääny käyttämättä.
 
meillä on parit superfitit mut mun laiskuuttani oon käyttäny tytsyl joko tossuja,sukkia tai antanu olla paljain jaloin.olis pitäny ostaa kengät mis ei oo nauhoja..:grin
 
Takaisin
Top