@Nurppu HIIT-tyyppinen treenaaminen on aina kuulostanut mun mielestä kiinnostavalta! En vaan ole koskaan varsinaisesti tainnut kokeilla. Lenkeillä tosin on tullut tehtyä sellaista, että juoksen reippaasti hengästymiseen asti ja sitten tasailen kävellen. Kai se menee tuohon HIIT-kategoriaan. On kyllä paljon kivempaa, kuin tasaisesti hölköttely, joka tuntuu vähän tylsältä.

Sama porrastreeneissä, niin reippaasti ylös kuin mahdollista, sitten hengityksen tasailu ennen kuin alas ja taas ylös. Nyt talvella ei kyllä ole uskaltautunut portaisiin, kun on niin liukasta.
@Helpsuli varmaan täytyy munkin myös Tribeen siirtyä tän jälkeen!
Mulla tosin sairastelun myötä nyt on tullut yli viikon tauko kaikkeen treeniin, ja polvivaivan takia oli pakko tehdä sen verran muutoksia ohjelmaan, että aloitan tän toisen treeniblokin nyt ihan alusta. Harmittaa kun koko ajan ollut jotain vaivaa, ensin monen viikon niska-hartiavaivat, sitten kun se helpotti, niin tuli vatsatauti. Siitä kun päästiin yli, tuli tuo hirvittävä polvisärky (kyykyistä provosoitui), ja sen perään flunssa.

Nyt jännityksellä odotan mitä seuraavaksi, vai voisko nyt taas päästä kiinni rutiineihin.
Mietin tossa, että voisin kuun lopussa tai huhtikuun puolella (riippuen kierrosta) käydä taas kehonkoostumusmittauksessa. Aiemmat mittaukset on tehty luteaalin loppupuolella joten niin haluan nytkin, jotta tulokset on vertailukelpoisia. Sitä ennen ajattelin vähän nyt vielä pudottaa painoa, ihan pari kiloa. Nyt tasaisesti ollut 67kg tuntumassa jo monta kuukautta, mutta voisin nyt sinne 65kg paikkeille mennä. Ihan on ylimääräistä rasvakerrosta vielä, kun viimeksi marraskuun lopussa rasvaprosentti oli 31, ja tuskin tässä kaikkien salitaukojen vuoksi mitään suurta rasvanpolttoa ja lihastenkasvuakaan on tapahtunut.
Oon huomannut että kaipaisin jotenkin jonkinlaista paikkaa, mihin kirjoitella enemmän salitreeneistä ja muusta siihen liittyvästä. Facebookin ryhmät on jotenkin ahdistavia, kaipaisin jotain tällaista tän foorumin kaltaista yhteisöä, mutta ei sellaista taida olla olemassa.