Elämäntaparemontoijien vertaistukiryhmä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nurppu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pitää varmaan itsekin ottaa kohta joku viikko että silmämääräisesti taas arvioi ja laskee.

Olin muutaman päivän just kipeänä, ja ruokahalu katosi. Siis ruokahalu, mutta sen sijaan herkkuhalu kasvoi 🥲 Varmasti ison energiavajeen takia. Paino laski uuteen alimpaan, mutta nuo muutama päivä oli kyllä makrojen puolesta ihan surkeita kun maistui vaan Tuc-suolakeksit, irtokarkit ja jogurtti 😂 Yhhh.

Pitää varmaan itsekin ottaa kohta joku viikko että silmämääräisesti taas arvioi ja laskee.

Olin muutaman päivän just kipeänä, ja ruokahalu katosi. Siis ruokahalu, mutta sen sijaan herkkuhalu kasvoi 🥲 Varmasti ison energiavajeen takia. Paino laski uuteen alimpaan, mutta nuo muutama päivä oli kyllä makrojen puolesta ihan surkeita kun maistui vaan Tuc-suolakeksit, irtokarkit ja jogurtti 😂 Yhhh.
Mä oon kans viime ajat eläny just enempi kaikella hötöllä ja karkilla kun ruualla. Tänään oon taas pystynyt pysymään ruodussa ja söin jälkkäriks kahvipöydältä 2 kaurakeksiä ja nyt on olo että se myös riitti. Saapa nähä, painoa pitäisi alkaa kyllä nyt pudottamaan, mutten halua mitään laihdutusdieetti rääkkijuttuja. Pitäisi vaan järkevöittää syömiset ja alkaa liikkua enempi.

Takaisin