orvokki 81
Sukkela juttelija
Voi kun oon kade teille jotka saatte nukkua kunnon yöunia! Meillä edelleen yöt tosi katkonaisia....välillä vauvalla masuvaivoja, välillä haluaa seurustella ja välillä kukutaan muuten vaan. Sylissä neiti kyllä nukkuisi, mutta siihen herää tosi helposti kun yrittää siirtää siitä pois. Vauva nukkuu myös minun vieressä. Helpoiten saan tytön nukahtamaan kun imetän makuuasennossa ja siitä hivuttaudun varovasti pois. Makuullaan on vaan meillä se ongelma, että tytöllä menee helposti maitoa nenään siinä asennossa jos sitä tulee paljon. Eli ensin mun täytyy imettää tissi melkein tyhjäksi pystyssä ja siitä siirtyä makuulle, hankalaa ja aikaavievää! Päivisin neiti on onneksi superhelppo ilopilleri, se vähän kompensoi noita öitä.
Meidän esikoinen on myös viime viikkoina ollut poikkeuksellisen suopea väsynyttä äitiään kohtaan ja ollut myös tosi hyväntuulinen. Väsymyksestä huolimatta nuo lapset kyllä tekevät tämän äiteen niin onnelliseksi. Varsinkin tuon pikku tyypin leveästä hymystä ei voi olla tulematta hyvälle tuulelle :) Ja itse yritän asennoitua että ehkä jo kuukauden päästä voidaan tässäkin taloudessa nauttia ihan erilaisia yöunia, toivossa on hyvä elää!
Meidän esikoinen on myös viime viikkoina ollut poikkeuksellisen suopea väsynyttä äitiään kohtaan ja ollut myös tosi hyväntuulinen. Väsymyksestä huolimatta nuo lapset kyllä tekevät tämän äiteen niin onnelliseksi. Varsinkin tuon pikku tyypin leveästä hymystä ei voi olla tulematta hyvälle tuulelle :) Ja itse yritän asennoitua että ehkä jo kuukauden päästä voidaan tässäkin taloudessa nauttia ihan erilaisia yöunia, toivossa on hyvä elää!