Täällä nyt 8+3. Oireita vaihtelevasti. Kerran olen joutunut kaakelia halaamaan, mutta ökötyksen ja väsymyksen tunne on päivittäistä. Silloin kun touhuaa jotain, saattaa olla, että ei huomaa pahaa oloa, mutta kun rauhoittuu, niin huh. Ennen raskautta söi. Tosi paljon raakaravintoa. Nyt on ruokavalio lipsunut mielitekojen mukaan huonompaan suuntaan. Eilen tein sen virheen, että söin sipsejä. Nyt oli sitten illalla kipeän vasemman polven viereen kertynyt nestettä ja sukista ja housujen saumoista oli kanssa jäänyt hirveät painaumat. Suola menee siis tauolle nyt täällä! Muita oireita on tuo vessassa ravaaminen. Viime yönä kaksi kertaa, vaikka yleensä mulla on on sellanen edustusrakko, että huhhuh. Rinnat on myös kasvaneet tosi paljon, ja kokonaispainokin on noussut. Vatsa pömpöttää siihen malliin, kuin viikkoja olisi enemmänkin. Mulla on tosi yliliikkuvat nivelet jo valmiiksi. Nyt tuntuu, että oireet tästä tuntuvat lihaksistossa. Toivon, että ryhtiliike ruokavalion kanssa poistaisi tätä nesteturvotusta.