Ekan kolmanneksen oireita

mabness jaksamista olon kanssa.

täällä rv9+0 tänään ja etominen, väsymys (mies heräs puolenyön maissa eikä sit voinu antaa mun nukkua koska sitä ei nukuttan), huimaus ja ummetus riesana. toki ei ol mitää verrattuna joidenkin muitten oireisiin mut tiiän ainaki miltä tuntuu olla oireellinen. esikosta ku ei ollu oireita ollenkaa mut nyt on sit iha järkky olo ja ukko sen ku valittaa mun voinnista.
 
Niukku+ muut nenäsumutteiset :D
Itselläni oli tuossa kuukausi sitten (varmaan viikoilla 4) aivan jumalaton flunssa. No vedin autuaan tietämättömänä möykystä aivan käsittämättömän määrän findrexiä, strepsilsejä ja nenäsumutteita. Kun sain tietää raskaudesta niin menin apteekkiin kyselemään vaihtoehtoista nenäsumutetta otrivinille. Farmaseutti sanoi, että voi otriviniä käyttää, kun on kuitenkin paikallinen lääke, pahimman tukkoisuuden yli. Ilmeisesti tässäkin on kyse siitä keneltä kysyy :D
 
Mä olen joutunut käyttämään nasonexiä ja lomudal-silmätippoja, sekä astmalääkkeitä.
Ei vaan ole pystynyt olemaan ilman. Joka päivä en ole tarvinnut, mutta useamman kerran viikossa.
Mut mä en värjäile tukkaa, käytä kynsilakkaa ja meikkaan vain luonnonkosmetiikalla ja ruuassani ei ole E-koodeja, joten ehkä se kompensoi :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla seuraavia oireita
- Oksettaa aamuyöstä aamupäivään
- Vaikea löytää hyvä nukkuma asento
- Rinnat todella kipeät ja kosketusarat
- pohjaton ruokahalu
- Wc.ssä saa rampaa kokoajan etenkin yöllä
- Ajoittainen päänsärky

Raskausviikkot nyt juuri tänään 9+0.
 
Rosita, minkä merkkistä luonnonkosmetiikkaa käytät, ja mistä ostat tuotteet? Itseäkin houkuttaisi siirtyä niihin.
 
Tässä mun kokemuksia luonnonkosmetiikasta:
Mä käytän vaikka mitä. Mulla ei ole tiettyä merkkiä, vähän tuotteesta riippuen. Rasvat ja meikkivoide ovat Korresin (ei ole sertifikoitua luonnon kosmetiikkaa, mutta yli 95% luonnollisia ainesosia. Meikit on pääosin benecosin, shampoot ja hammastahnat ja saippuat frantsilan. Weleda:lla ja Lavera:lla on myös hyviä ihonhoitotuotteita. Deodorantti mulla on foreverin aloe, se on ainut jossa ei ole alumiinia missään muodossa, ei edes sitä luonnollista aluminia. Se ei myöskään ole antiperspirantti, joten ei esta hikoilua, kun ei tuki huokosia. Ottaa aikansa että siihen tottuu, mutta aikaa myöden hikoilu vähenee. Siihen ei tod antiperspirantteja tarvita. Päinvastoin :)
Pääosin tilaan hyvinvoinnin tavaratalosta. Sieltä tilaan myös monet luomujauhot ja hiutaleet ja öljyt. Kodin kemikaalit ja lasten hammastahnat ja shampoot tilaan myös tuolta samasta paikasta.
Kaikki normaalit meikit ja aineet pystyy korvaamaan luonnollisilla myrkyttömillä vaihtoehdoilla, eikä tule edes kovin paljon kalliimmaksi.
Koko meikkipussin ja siivouskaapin sisältöä ei tarvitse uusia kerralla, vaan sitä mukaa kun joku loppuu.
Kannattaa myös varautua siihen, ettei itselle sopivat tuotteet välttämättä löydy heti, mutta ei ne löydy marketistakaan.
S- kaupasta saa muuten luonnonsertifikoitua shampoota ja hoitoainetta. Merkkiä en muista, mutta vaihtoehtoina oli ruusu ja aloevera. Hinta n. 4€/plo.
Jos on hirmu värjätyt ja tököteillä kyllästetyt hiukset, niin luonnonshampot ei vältsisti puhdista tukkaa. Ottaa aikansa että hiukset ja päänahka puhdistuu.. Jopa kuukausia. Ihmisen joka huokonen ja rauhanen ja kropan sopukka on niiiiiin kemikaaleilla kyllästettyjä, joten ihon yms puhdistuminen ei tapahdu yhdessä yössä.
Mä olen 3 vuotta käyttänyt luonnollisia vaihtoehtoja, ja en missään nimessä voisi kuvitellakaan vaihtavani takaisin. On niin paljon freshimpi fiilis ja ihokin niin paljon paremmassa kunnossa ettei edes tarvitse enää samalla tavalla meikata.
Mutta kukin tavallaan näissäkin asioissa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tää nälkä on viime päivinä ollut ihan älytön! Vaikka olis just syönyt jotain terveellistä ruisleipää niin sellainen mieletön, kurniva nälkä. Ottaa hermoon kun ei ole töihinkään osannut varata tarpeeksi evästä:wink päätin jo hakea tänään pitsan, aiempina viikkoina ruokahalu oli lähes olematon. Ei pidä vaan tavaksi ottaa:)
 
Mulla sama, nälkä on ihan mahdoton! Ja jos ei siihen nälkään sylö, niin sitten tulee niin tolkuttoman huono olo. Järkyttävää, näin ne kilot vaan kertyy!!!
 
Leivottiin lasten kanssa sämpylöitä ja juustosarvia ja söin yhteensä kuusi (6!!!) kappaletta. Neljä sämpylää ja kaksi juustista.
Positiivista tässä on, että huvittaa taas pitkästä aikaa leipoa ja touhuta, mutta tuo syöminen.. Voi pyhä lehmä sentään..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mutta tämä on ihan päiväkohtaista. Eillen ei oikein maistunut mikään ja tänään on maistunut sitten senkin edestä.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Joo nälkä täälläkin ihan kokoajan. Voisin syödä hevosen. Olen melko pienikokoinen ja normaalisti myös vähäruokainen. Nyt roikun kokoajan jääkaapin kahvassa.
 
puapru sämpylät ja juustosarvet kuulostaa herkulliselta, ei ihme että niitä meni :) täälläkin on toi nälkä aikamoinen mutta vaihtelua kaipais vähä reilummalla kädellä ku joka päivä on lähes identtistä ruokaa (ei kelpaa muu ku samanlaine mitä hänen äiti laittaa)... saispa, pitsaa, pasta bolognesea, karjalanpiirakoita, hapankorppui ja näkkäriä.
 
Mä käyn kans toisinaan tarkistamassa, jos jääkaappiin ois ilmestyny jotain mitä tekis mieli...
a015.gif


10307363_641140246001640_9076017738660206330_n.png
 
Pari päivää sitten huokaisin helpotuksesta, kun huomasin suurimman väsymyksen ja kuvotuksen menneen ohi.No, tänään kesken työpäivän tuli aivan hirveä olo ja pastakastikkeen haju alkoi etomaan niin, että oli pakko jättää hommat kesken ja juosta oksentamaan. :eek: Ja voin kertoa, että spagetin oksentaminen ei ollut mitään kovin mukavaa puuhaa :p
 
minä tänää päätin että en tee kastiketta ja riisiä tai makaronia kuten joka päivä mitä mies odottaa mun laittavan, tein shorbaa joka on keittoa jossa on vehnäsuurimoita :) paljo mielekkäämpää syödä kuin yks ja sama joka päivä.
 
Kokonainen pitsa vei näläntunteen peräti vartiksi! Apua! Eli kyseessä ei siis liene nälkä vaan näläntunne joka jostain syystä on nyt hyperaktiivinen, ei voi keskittyä oikein edes mihinkään muuhun. Saunassa jo toivoin pahoinvointia takas nälän tilalle ja tulihan sekin kaupan päälle. Toivottavasti huomenna helpottaa, jäi liikuntakin välistä kun ei vaan jaksa. En olis kyllä uskonut että pahin oire tähän mennessä on mielestäni ollut tää nälkä:p
 
Nestehukkakin saattaa muuten aiheuttaa nälän tunnetta... toki nyt ehkä nälän selittää joku muu :wink

Sent from my GT-S7275R using Vau Foorumi mobile app
 
Infernaalinen nälkä on tänään väistynyt, ihanaa:) varmaan joko hormonien aiheuttama fiba hermostossa.
 
Lurua: Symppaan. Nim. Viime viikolla oksensin mustikoita nenänkin kautta.

Täällä oksentelu on vihdoin vähentynyt. Noh, kuvotus ja pahoinvointi ei...mutta sisällä pysymysprosentti on parantunut. Vieläkin ruokavalion pystyy laskemaan kymmenellä sormella, mutta jotain positiivista sentään. Antaa toivoa, että ehkä tämä pahoinvointi vielä loppuu. Vettä en pysty vieläkään juomaan, ja jääkylmää vettä kun juurikin tekee mieli. Sitä sitten yrittää saada nesteensä maidosta ja trip-mehuista. Onneksi tuota vararavintoa on hieman kertynyt niin nyt möykky voi sitä sulatella :P

Olis niin kiva päästä taas koiran kanssa agilityyn....ja ihmisten ilmoille ilman oksennuspussia :puke
 
Takaisin
Top