Ekan kolmanneksen oireita

täällä viime yönä taasen armottoman kuuma ja pahoinvointia, päiväl oli ollu hirvee itkupotkuraivari. tänää aamul äksyilin mehelle kun se alotti sen tyypillisen kälätyksen taas ja minä parka en ol nukkun juurikaan.
 
Tänään on ollut käsittämättömän huono olo :/ ensimmäistä kertaa! Aloin jo miettimään etten vain olisi kipeä, mutta jos kumminkin tänään olisi tullut vaan hormoniryöppy.

Naksutiili: Kyllähän joillain voi maitoa vähän tihkuakin :D

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla tänään rv 11+0 ja pissahätä on pahentunut. Luin juuri viikon 12 kuvauksen ja nyt kohtu alkaa jo hieman painaa virtsarakkoa, siitä ilmeisesti lisääntynyt pissahätä. Edelleen myös janottaa paljon ja lievästi yököttää, mutta edelleenkin olen välttynyt oksentamiselta. Rinnat ei ole enää yhtä kipeät ja painavan tuntuiset kuin alussa, mutta nyt rinnoissa tuntuu välillä sellainen erilainen kipu, jossain siellä syvällä. Kipu kestää hetken ja hellittää sitten. Kylmässä kuitenkin edelleen käy monesti niin, että nänni (yleensä vasen) kovettuu niin kovaksi, että se menee ihan siniseksi ja sattuu tosi paljon. Silloin on pakko heittää kaikki paidat ja rintsikat pois ja antaa rinnan rauhoittua. Selässä tuntuu myös lievää särkyä ja vatsassa myös, olisko kohdun kasvukipuja...
 
felia kuulostaa liitoskivuilta ja kohdun kasvukivuilta. jos alkaa tuntuu et sukkapuikkoo työnnettäs tuonne alas ni se on usein harmitonta ja johtuu siitä että kohdunkannattimet venyy kun kohtu nousee. itellä noit ollu jo jonki aikaa.
 
Kyllä tämä raskaus taitaa vähän erota edellisestä. Edellinen oli kaikinpuolin oireeton, tällä kertaa on aavistus etomista, mikä ei ole kuitenkaan kovin häiritsevää. Väsyttää myöskin ihan kauheasti, toisin kun viimeksi. Nälkä on piinaava nyt, tuntuu että se on aamupäivällä ja illalla jatkuvasti päällä.
 
Juhjuh tätä väsymysyä viilonloppuna illasta meinasin nukahtaa rattiin ja tänään voisin vaan maata sängyssä koko ajan ja nukkua.

Sent from my LT26i using Vau Foorumi mobile app
 
Mun perusolot tällä hetkellä: Väsymys ja nälkä. Ne kulkee käsikädessä joka hetki. Jos mä en syö niin mä nukun (paitsi töissä taistelen nukkumista vastaan, ja välillä tulee huono olo siitä kun väsyttää niin paljon). Illalla meen ysiltä nukkumaan kun en jaksa valvoa ja kun oon nukkunut hyvin yöni, niin väsyttää silti kuin en ois nukkunut yhtään. Töissä pitäis jaksaa 9h päiviä, mutta alkaa pikku hiljaa olla mun jaksaminen kyllä lopussa :sad001
 
Toivotaan Satru että se siitä helpottaa!! Tiedän kyllä, kuinka ikävää tuo on, ja tosiaan tiedän senkin, että on täysin mahdollista, että se jatkuu loppuun saakka.... :sad001

Sain toissa päivänä omat työvuoroni. Ihanasti ensimmäinen viikko onkin laitettu vapaita, eli ollaan vähän niinkuin lomalla isännän kanssa kokonainen viikko! Ja sen jälkeenkin on listantekijä kivasti ajatellut mun pitkää työmatkaa, eli on just laittanut noita 9tunnin päiviä ettei tarvitse sitten työajanlyhennyspäivinä ajaa 80kilometriä suuntaansa kuuden tunnin takia. Mutta siinä samalla siis jännittää, miten oma jaksaminen, reilu tunti ajoa töihin, 9 tuntia vähintään töitä, ja vielä toinen reilu tuntia että on kotona. Saatanpa ensimmäisen viikon jälkeen olla aika puhki!!!
 
Sama täällä Satru..Väsymys,nälkä ja jatkuva pissahätä!Noiden ympärillä pyörii koko päivä :rolleyes: Mulla nyt se onni että oon kotona niin saan levätä kun siltä tuntuu.
 
Mulle ei oikein oo ruokaa pariin päivään maistunut. Painokin tippunut. Väsymystä ollut, mutta toivottavasti se jo nyt vähän helpottaa kun olen parina iltana käynyt aikaseen nukkumaan. Pitää kyllä käydä jatkossakin. Mies on vielä tämän päivän kotona ja sitten loppuviikon koulutuksessa ja mökillä (to-su). Täytyy yrittää hyödyntää tämä miehen kotona olo, seuraavat neljä päivää kun on sitten pakko jaksaa pyörittää tätä huushollia yksin ja silloin lepohetket on vähissä.
 
Meilläkin mies lähdössä 2 vkoksi reissuun. Toivottsvasti pahin väsymys taittuu sitä ennen..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä oireet ollu semmoset että koko päivän kestävä yökötys, oksetus ja kuvotus joka helpottaa sitten aina max 2 tunniks kerrallaan kun on syönyt, öisin herään tosi usein + siihen päälle esikoisen herättämät herätykset ne siis menevät suht rutiinilla jo, öisin vessassa ravaaminen ja öinen kauhea närästys.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tänään tullu ensimmäistä kertaa sukkapuikkotuntemuksia (ei onneks kovin pahoja) ja mahassa tuntunut tavallista enemmän jotain kasvukipuja. Minäkin herään nykyään joka yö pissalle ja muutenkin saa ravata vähän väliä siellä vessassa...

Sent from my LT26i using Vau Foorumi mobile app
 
felia siitä se kohdun nousu kohta alkaa ku kannattimet venyy sen takia tunnet noit sukkapuikkopistoi ja jossai vaihees mahollisest et lantiota ja häpyluuta revitää...ne on sit liitoskipui. itellä rauhottun jonki verran ne mut nälil saa kunnollisia. menin sit vähä kevyttä lihaskuntoharjotust tekeen ettei paikat ol jumis ja heikkene liikaa ni oli pakko lopettaa melkei samantien ku alko tuntuu ilkeetä venytystä häpyluun molemmin puolin.
 
Väsymys. Arkisin en jaksa tehdä yhtään mitään, 8h töissä, kotiin, ruokaa ja koirat pihalle, päikkäreille, ruokaa ja koirat pihalle, nukkumaan ja aamulla ruokaa ja koirat pihalle. Eikö kuulostakkin ihanalle? Jossain välissä kun jaksaa vielä kauppaan raahautua niin on kyllä voittanut itsensä. Tiiän että tää tästä varmaan jossain kohtaa ehkä helpottaa, mutta se on aika laiha lohtu kun tuntuu ettei jaksa enää päivääkään vaan tahtoisi nukkua vuorokauden ympäri. Rv 10+1
 
Kävin eilen työterveyslääkärillä, mulla palo käämit ihan täysin työpaikkaan ja sen omituisiin säädöksiin koskien lomarahoja ja yleensäkin viimeistä palkanmaksua (mulla loppuu työsoppari kesän ajaksi koulujen kiinni olon takia ja jatkuu syksyllä). Paukkas ihan kauhee päänsärky ja tietty kävelin meisseli otsassa lekuriin, että päätä särkee jatkuvasti ja koko ajan pitäis nukkua. Se määräs mulle viikon sairauslomaa :) Enhän mä sitten eilen muuta tehnyt kuin nukuin..koko ajan. Tai no olin mä välillä hereillä, söin ja nukuin taas, sitten käytiin miehen kanssa kävelyllä ja katottiin peliä (= se katsoi, minä nukuin) :). Jos se väsymys tästä taittuis, ens viikolla on plakkarissa jo 12 viikkokin :smiley-bounce012
 
Mulla on ollu jo pari viikkoo ihan normaali olo. Nenä on aamulla tukossa, aivastelu vihloo mahaa ihan pirusti ja nivusia särkee, mutta eipä oikeestaan muuta :) aika mahtavaa!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Itse olen plussannut tänään, testissä luki raskaana 2-3 ja neuvolan täti sanoi että silloin se on n 5 viikkoa, joten en tiedä oikein mitä oireita "pitäis" olla, jokainenhan me ollaan yksilöitä.. Mulla kun ei vaan oikeen ole mitään oireita, okei jonkin verran palelua mutta kun se on mulle aika normaalia muutenkin, testin osasin tehdä lähinnä siksi kun olin tikuttanut ovulaation ja kun menkkoja ei alkanut kuulumaan!
Jännä että voi siitä oireettomuudesta tavallaan vähän "masentua" vähän niinkun "eikös tämän nyt joltain pitäis tuntua?
Alavatsa on ollut pari päivää nyt pikkuisen kipeä, sellainen turvonneen ja "tiukan" oloinen..
Onko teitä muita vähäoireisia?
 
Takaisin
Top