Ekan kolmanneksen oireita

Ei minusta ainakaan.Noi vuodot kun voi tosiaan johtua niin monesta syystä.Pidetään peukkuja ja tsemppiä :Heartred
 
En ole varma onko ees verta mut mistä muusta vois johtua vaalean rusehtava valkovuoto

Sent from my GT-I9205 using Vau Foorumi mobile app
 
Voiskohan joku tulehdus aiheuttaa?Mulla ei oo kokemusta mut eihän siitä tietty haittaakaan ole jos neuvolasta kysyy.
 
Voi juku miten onkaan orastavan pahoinvoinnin kanssa ihanaa asua keskellä peltoja jonne levitetään lietettä........ Miten voikaan se haju levitä? Omille pelloille ei olla levitetty, nää siis ihan talon ympärillä, mutta siitä seuraaville pelloille sitten kyllä. Ihan Kamalaa!!!!
 
puapru tiedän tunteen, meillä on kemikaalitehdas melkei naapurissa ja välil tulee vastaavat hajut tänne. ei ol kivaa mut se on vaan kestettävä.
 
Jestas kun turvottaa mahaa iltaisin! Hyvähän tässä on lenkille lähteä kun ei housut mene kiinni :rolleyes:
Ja olen virallisesti pohjaton kaivo, oon syönyt aina tosi pieniä annoksia mutta nyt uppoaisi puoli jääkaappia kerralla.. rv 8+6
 
Mulla alkoi kuvottava olo ihan yhtäkkiä vappupäivänä, rv6+6. Ihan kuin olisin potenut jotain myötätuntokrapulaa. Ja tämä kuvottava olo on jatkunut siitä asti. Oksennusta ei ole vielä tullut, muttei ole kyllä kaukana. Kaikki hajut ällöttää ja tietyt ruoka-aineet ällöttää, kuten salaatti. Normaalisti syön tosi paljon paljon salaatteja ja vihanneksia, mutta nyt ei tee niitä ollenkaan mieli, vaan vaaleeta leipää, pastaa, juustoa, jugurttia, mehukeittoa...

Lisäksi seksihalut on lähteny kokonaan. Normaalisti oon tosi halukas ja joudun aina ruikkaamaan seksiä, mutta nyt tilanne on kääntynyt meillä toisinpäin, ensimmäistä kertaa elämässäni... Toivottavasti halut vielä joskus palaavat. Nyt vaan on niin ällö olo, ettei kertakaikkiaan halua itseään kosketettavan.

Bussissa ja autossa tulee paha olo hetkessä, vaikka normaalisti mulla ei ole mitään matkapahoinvointeja ja kestän merenkäyntiäkin tosi hyvin.

Ihan kamalaa tulee olemaan seuraavat 7kk, jos tää olo jatkuu samanlaisena tai jopa pahenee tästä!
 
mulla on kova sana tuore tonnikala. pääsis eroo täst kestohedarist. ja nyt lisäks alergia ja flunssa jyrää yhtäaikaa. iha hirvee olo ja mies ei suostu pyytää tilin salasanoi pankist et pääsen hommaamaa kotidopplerin. siis kyse on mun tilistä mut mä en voi mennä minnee ku oon vuodelevossa.
 
onko muilla muuten tullu jo varhain kunnon liitos kipui ja kohdun kasvust johtuvii kipui? mulla ollu jo jonki aikaa kunnon liitos ja kasvukipui. vatsa on jo ku ois jossai 4-6kk eikä men sisää vaik kuinka yrittäs vetää vatsaa sisää, mieski oli et kyllä huomaa että oot raskaana.
 
Mulla on jonkinlaisia mahakipuja päivittäin, kohdun alueella. Milloin vihlomista, milloin pakotusta ja milloin mitäkin. Ei miitään sellaista mistä huolestuisi, ei nää mitään kovia kipuja ole, mutta kuitenkin normaaliin tilaan verrattuna epänormaaleja. Liitoskipuja ei Luojan kiitos ole vielä tässä vaiheessa!
 
puapru onnekas oot, mulla tuntuu et häpyluuta ja muita revitää melkei irti ja sit viel kohdun kasvukipui, vatsa venyy joka suunnast etenki kyljist ja alavatsast.
 
Täällä on myös ollut häpyluukipuja. Tai sellaiseksi olen tuon oudon viiltävän tunteen tulkinnut. Kyljet myös vihlovat välillä, sekä mahaa kipristelee. Mahakipu kyllä todennäköisesti johtuu järkyttävästä ummetuksesta..

Kestokrapulaolo on lähes koko ajan. Töissä olen paljon ulkona ja se tuntuu kyllä auttavan pahoinvointiin. Kotona se jyllää pahiten.
 
Repäiseviä kipuja täälläkin kohdun seudulla kun nopeasti nousee ylös istumasta tai makuultaan. Rinnat jumalattoman kipeät, yötkin joutuu nukkumaan urheiluliivit päällä! aamuisin ovat pahimmillaan. Turvotusta täällä myös niin että kyllä on mamma mallin farkut käytössä kun jonnekkin ihmisten ilmoille lähtee, niin paljon napit painaa navan alle että ei ole hyvältä tunnu :D ja vasta rv 6+5

Onko kellään ollut jalat levottomat? mulla nyt ollut viikon verran jalat TODELLA levottomat ja herättää öisinkin. Magnesiumia hain jo apteekista ja iltaisin mies on hieronut kylmägeeliä jalkoihin. Auttaa ehkä hieman, mutta ei tarpeeks!
 
tuota vaivaa ei ole elisa mulla onneks, näis ilmeisesti osittain lääkkeiden aiheuttamis nopeutuvan kasvun aiheuttamis liitos ja kodun kasvukivuis ja venymises on tarpeeks kestämistä ku tuntuu et ois huomattavast pidemmäl ja nyt 7+2 menossa. mulla ultrakuvissa meinaa huomaa et kohtu kasvan järkyttävää vauhtia ku alotin lääkkeet tässä raskaudessa, ainaki näköjää näyttäs kaikki menevän hyvin inshaAllah, eihä se kohtu ilman raskaushormoniakaa kasvais joten eiköhä ne tasot nouse kiltisti, välil etoo iha tolkuttomast, hengästyttää ja väsy on välil lamaannuttava.
 
Ihan samat vaivat Gatusa mullakin.Välillä miettiny onko normaalia näin aikasin mut kait se sitten on uskottava kun muillaki samoja kipuja.Viimeks ei ollu mitään tähän verrattavaakaan :eek: Koirien kanssa kun käydään lenkillä puuskutan ja huohotan,useemmat päikkäritkin menee kevyesti päivän aikana :grinJa täälläkin levottomat jalat elisa.Varsinkin öisin jotain ihan järkyttävää!
 
Gatusa juu,lohduttavaa ettei oo ainoo :) Just eilen systerille kirosin kun välillä tuntuu että koko alakerta yritettäs repiä kahtia tai vaihtoehtosesti välillä tuntuu kun olis kaadettu bensaa ja sytytetty tuleen..Viikko vielä ultraan niin selviäis viikotkin :rolleyes:
 
Mulla on ollut aika vähän oireita. Lähinnä rintojen arkuutta & kasvua ( toissa yönä heräsin muutaman kerran kun niihin sattu aina kun olivat jotenkin huonosti) , vessassa ravaamista, alavatsan vihlontaa ja turvotusta alavatsassa vaikka nyt on vasta viikot 6+3 :O Etovaa oloa ei oikeastaan ole ollut, aika jännä koska se tuntuu olevan melko yleistä.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
mun mies kiukutteli just mulle noist mun liitoskivuist ja kohdun kasvukivuista ja oli että ei tartte esittää ja näytellä, olin et anteeks mitä, kokeilepa ite olla tässä tilassa. valitti mun kävelytyylistäki ku mulla nuo kivut hankaloittaa kävelyä sen verran. iha uskomatonta ja koska mulla ei ol kotidoppleria millä kokeilla sykkeen kuuntelua se alkaa panikoida nyt et onko menny tai menos kesken, sit on et ootetaa ultraa ens kuuhu ja sit et perjantaina puhuu gynelle jne. mä tuun hulluks koht ton kans!!!
 
Takaisin
Top