Ekan kolmanneksen oireita

Mullakin on ollut mahassa kipuja/tuntemuksia päivittäin. Varsinkaan kyykystä ei kannata nousta nopeasti, muuten vihlaisee ihan kunnolla.

Mulla on ollut koko päivän ihan karmea pääkipu, heikotus ja oksetus. Olin töistäkin poissa ja olen nukkunut koko päivän ja oli pakko ottaa panadolia kipuun... ei ole vieläkään olo helpottanut. :mad:
 
..ja sama meno jatkuu tänään, onneksi hieman lievempänä mutta kuitenkin. Kiva istua tietokoneella töissä ja muutenkin näpertää tarkkoja juttuja kun silmissä vilkkuu ja tuntuu ettei päähän kierrä verta ollenkaan. Ennen raskautta nämä ovat aina menneet päivässä ohi kun pystyi ottamaan troppia ihan kunnolla, saa nähdä miten käy mun työkyvylle jos tämä meno meinaa jatkua. :sad001
 
jaksamista nanouk oireiden kans.

täällä aamusta heti hirvee nälkä ja sit lisäks ku nousin lattialta ni hyvä etten pudonnu takas alas ku huima niin paljon. ukko tapansa mukaan taas valitti jonki verran...
 
Migreeniä, oksentelua, turvotusta, kipeitä tissejä ja yöllisiä vessareissuja... Anna mun kaikki kestää. :D Ja voi kyllä, väsyttää niin kovin että päivätkin mieluumin nukkuisin.
 
Hiphei, mä en oo nukkunut tänään yhtiäkään päikkäreitä!!! Siitäkään huolimatta, että opetellaan esikoisen kanssa nukkumaan läpi yön, ilman syöttöä. Kaksi yötä nyt takana, ekana valvottiin keskellä yötä 2 tuntia ja viime yönä 1,5tuntia. Ja aamulla klo 6 ylös! Josko se tästä.
 
Täällä on myös eilisen ja tämän päivän olo ollut huomattavasti normaalimpi. Mielessä kävi että liekkö oma mieli tehnyt tepposia..

Kun ei aiemmin tiennyt onko siellä masussa oikeasti joku ja nyt kun sen näki niin oireetkin väheni. Tekikö mieleni vahvemmaksi oireita vakuuttaakseen, että olen raskaana? :)


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
juu no mulla venymist edellee taas ja liitoskipui näköjää ku nukkuma-aika lähestyy. miks mä säikähän näin helpost? piikittelyn takia vatsa kipee. rinnat ei ol enää kyl kipeet, sais tulla takas oireet ni vois rauhottuu taas paremmi.
 
Mulla on helpottanut, tai tarkemmin ottaen muuttunut pahoinvointi 10. viikolla. Olikohan se 8. vai 9. viikolla kun en pystynyt edes menemään keittiöön ja pahoinvointi rajoitti kyllä elämää. Johtuukohan pahoinvoinnin helpottuminen viikoista vai siitä, että on tottunut "hoitamaan" pahoinvointia syömällä tarpeeksi usein, mutta pieniä annoksia ja syömällä pari hapankorppua ennen kuin nousen sängyssä edes istumaan. Aamuisin pärjään pahoinvoinnin kanssa oikein hyvin, mutta tuntuu, että iltaisin väsymys pahentaa huonovointisuutta. Eräskin oikein "mukava" kokemus oli illalla kotiin ajellessa suu yrjöä pullollaan etsiä ensimmäistä mahdollista pysähdyspaikkaa... Kunpa menis pian ohi kaikki öklötys!
 
täällä tänää tuli oireet takas josta olen erittäin iloinen. rinnat aristaa, pahoinvointia ollu jonki verran, no mielialanvaihtelut ei ol järin kiva juttu. no ainaki tiedän että raskaana ollaan. huomenna poksahtaa rv 8 käyntiin inshaAllah.
 
Täällä rintojen arkuus hellittäny, vaan vähän on välillä pientä nipistelyn tunnetta ja arkuutta. Sen sijaan väsy ja paha olo on edelleen läsnä ja nyt onki oksennettu jo kaks kertaa..onneks ei päivittäin ainakaan vielä. Kipuja alavatsassa on jonki verran, olettaisin että kasvukipuja :) maha on turvoksissa ja ilmavaivat vaivaa :/
Myös sitä ikävää pientä vuotoa on tullu nyt n. 1krt/vk, mut toivotaan et ei enteile mitään pahaa!! Ja nyt siis rv 8+6, vielä 3vk np ultraan :S

Tuli tosta etovasta olosta luettua et hormonit on just 9 viikol korkeimmillaan mut laskee sit, mikä voi näkyä olon helpottumisena :) mun oireisiin on sopinu kyl hyvin ku täl viikol oon ekat kerrat ihan oksentanukki. Toivotaan et helpottuski sit tän vk jälkeen!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla nyt 8+2 ja oireet palannut sen verran että vessassa saa ravata koko ajan ja koko kroppa täynnä finnejä. :D muuta ei ole.. :D

Onkos muilla jo tuntemuksia, että kohtu on noussut? Mulla on alavatsa menny piukeeksi, mikä toki voi suurelta osin olla turvotusta. :)

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
No en tiedä onko kohtu lasvanut vai mitä tää on, mutta pahalta tuntuu olla vatsallaan. Kääk!! Nyt jos se mahan kasvu alkaa, niin milläs salailet vielä 1,5kk???
No ylihuomenna ollaan viisaampia, kun on eka lääkäri.
Kaikki housut puristaa ja ahdistaa ja tuntuu että koko ajan on vatsa täynnä.
Nälkä on, mutta vatsa ikään kuin valmiiksi täynnä..
Olen jo maalannut piruja seinälle ja kuvitellut kohdun ulkoiset ynnä muut :/


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä ei onneksi ole hirveästi oireita, lähinnä väsymystä ja pahoinvointia. Tosin ajoittain on närästystä, ja ne hapot tuntuu kurkussa asti. Kuopuksen raskaudessa närästys tuli vasta vikoilla viikoilla, toivottavasti tämä ei sinne asti jatku, vaan välillä hellittää.
 
Nyt kasiviikolla on ollut enemmän paha olo. Tänään ekaa kertaa koko päivän ollut pahoinvoiva olo, äitienpäivän kunniaksi ja ekaa kertaa syöminenkään ei auta:) rinnat on olleet melkein koko ajan kipeät. Toivottavasti työviikolla ei ole näin paha olo... Kahvia ei oikein tee mieli enää, jännä.
 
täällä oireet tullu takas osittain josta oon iloinen, monet asennot on jo epämukavia ja vaatteet alkaa kyl puristaan. tuo vatsa on jo pallo kyllä et ei pelkän turvotuksen piikkii oikei voi koht laittaa, kasvu ja liitoskivut enteilee et eiköhä se kohtu kohta ole noussu ylös.
 
Tämä viikko on ollut jälleen uuvuttava ja uutena juttuna on tullut iltaisin iskevä pahoinvointi, joka on aivan karmea varsinkin jos syö paljon maitotuotteita. Migreenistä, pääkivuista ja niskajumeistakin on kärsitty. Saisi jo helpottaa nämä oireet vaikka onhan se kiva että raskaudesta on selkeitä merkkejä, mutta riepoo kun mitään ei jaksa tai pysty tekemään. :confused: Nyt käännyttiin juuri 9+5 puolelle :)
 
Mulla oireet helpotti vajaa viikko sitten, eli suurin piirtein kun tuli täyteen toi 10+0. Väsymystä on kyllä edelleen mut muuten olo ok. Kohtua välillä liikkuessa vihlasee, mut se tiesti kuuluu asiaan..
 
Tää väsymys on kyllä jotain ihan käsittämätöntä taas! Eilen, herättiin esikoisen kanssa noin 6 aikaan, hän meni nukkumaan ennen puolta kasia, ja minä seuraksi. Hyvin nukutti! Ja iltapäivällä uusiksi, Elli nukkumaan 15 aikaan ja itse perästä, herättiin parin tunnin päästä. Ja edelleen ois voinut jatkaa unia!
 
Tää voi kuulostaa hullulta mut olin saunassa lauantaina ja multa tais tulla rinnoista maitoa o_O Kuvotus on jo vähän helpottanut onneksi :)

Sent from my GT-I9205 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top