Ekan kolmanneksen oireita

Okei, no ehkä mun ei sitten tarvi liikoja siitä huolehtia :) Vähän heikkoa oloa ja huippausta on ollut mutta en tiedä mistä johtuu ja nyt ainakin se on vielä semmoista että sen kanssa pärjää ihan hyvin.

Mulla on ollut jonkin verran ummetusta varsinkin kun kahvi ei enää yhtään maistu ja se oli ennen hyvä apuväline mahan toimintaan. Pitää varmaan alkaa miettimään siltäkin kannalta tarkemmin mitä syö jos auttaisi.
 
Minulla on ollut koko viikon vatsa jumissa, ei ole auttanut liikunta. Mielestäni olen syönyt lähes samaan tapaan kuin ennenkin, toki useammin ja päivässä enemmän kuin ennen.

Aamusta ei pysty olemaan syömättä kuin max. 15 min siitä kun on herännyt. Minulla myös kahvi on ollut hyvä edistämään mahan toimintaa, mutta nyt sitä en pysty juomaan, liekkö sillä ollut vaikutusta. Tästä päivästä alkaen aloin laittamaan jogurtin sekaan viljavalmistetta. Katsotaan alkaako olo paranemaan.. Toivottavasti. En ole perehtynyt vielä, mietiskelin kuitenkin että jos ei ala helpottamaan niin täytyy varmaan harkita "täys"tyhjennystä. Liekköhän niitä edes on mahdollista tai turvallista tässä tilassa käyttää..?


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Täällä kanssa vatsan toiminta hidastunut eikä enää toimi päivittäin, vettä oon yrittänyt lisätä. Muuten syön kuitenkin kuitupitoista ruokaa, niin eiköhän se tästä, kuhan ei enempää hidastu :)
 
Mulla taas päin vastoin vatsa meinaa olla vähän löysänä ja sekaisin. Eilenkin oli vatsassa pitkin päivää sellainen möyrivä ja vähän heikohko tunne.. Milläköhän sitä saisi vähän "kovetettua"...?
 
Felia juusto on hyvä tohon ongelmaan. Täälläkään ei oikeen maha meinaa pelata kävin ostamassa apteekista levolac:ia jos se alkaisi hivenen auttamaan.

Sent from my LT26i using Vau Foorumi mobile app
 
Fanny kiitti vinkistä, pitää kokeilla. Juustot on onneksi myös hyviä, harmi vaan kun ei saa syödä niitä pehmeitä! Brietä erityisesti tekis mieli :)
 
Mulle on nyt ilmaantunut sellainen "oire", että maha tulee tosi vähästä ruuasta ihan täyden oloiseksi. Kylläinen olo kestää tunteja ja on siis varsin epämiellyttävä olo. Jos taas syö vaan vähän kerrallaan, että välttää tämän kurjan olon, tarvii syödä jotain ihan koko ajan, kun ei sitten lähde nälkä ollenkaan. Huoh... Välillä myös vähän etoo, mutta ei ole tarvinnut oksentaa, toivottavasti ei tarvitsekaan.
 
puapru toi on niin tuttua tällä hetkellä, syöt normiannoksen ni saat huonon olon syöt pienemmän annoksen ni on nälkä jatkuvasti... hohhoijaa mikähä ois se sopiva välimuoto. :)
 
Puapru, mulla kanssa ihan sama. Oli viime raskaudessakin. Eilen tuli sit valvottua pari tuntia, kun menin illalla syömään pannukakkua ja sipsiä.... Pitää tuo iltasyöminen taas lopettaa kokonaan että saa nukuttua... :sad001
 
Mä en muista että olis tällaista ollut Elliä odottaessa.. Tai ainakaan näin alussa. Sitten kun kohtu oikeasti kasvoi ja vauva alkoi painaa niin silloin oli ehkä jotain, mutta että nyt jo? Vai onko tää tosiaan joku pahoinvoinnin esiaste?
 
Millasia keskenmenon oireita teillä on ollut ketkä olette saaneet keskenmenon ? Mulla oli pikkuhousuissa sellasta jännän väristä valkovuotoa. Ei näyttänyt vereltä mutta rusehtavaa

Sent from my GT-I9205 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla alko muistaakseni rv neljä rusehtavaa valkkaria muutaman päivän.Samaten oli rv 7-9 sillon tällön.En tiedä oliko noi nyt mitään oireita,saattaahan vuotoo muutenkin olla.Rv 11 taas muutama päivä putkeen mutta se ei loppunutkaan vaan yöllä heräsin melkein tajun vieviin kipuihin ja vuotoon.Raskausoireet oli todella voimakkaat mut n.kolme päivää ennen keskenmenoo ne loppu ku seinään.Koko raskauden ajan mulla oli kumma tunne että kaikki ei ole hyvin.
Yleisesti ottaenhan ruskea vuoto on ns.vanhaa verta eikä siis vaarallista.Kirkkaaks muuttuessaan vasta ja kipujen kanssa.
 
mulla ollu kipuja ja iha verta tullu jonkin verran ja aina vaa yltyny joten ei tarte olla huolissaan ku noi on iha normaalei alkuraskaudessa, voi johtua limakalvoista ihan hyvin.
 
Joo, yleisesti ottaen rusehtava vuoto ei merkkaa mitään, juurikin kun se on tuota Gatusan mainitsemaa vanhaa verta. Tuore, kirkas veri taas voi merkata jotain vakavaa, tai voi se olla normaalia sekin, niinkuin esimerkiksi se vuotava hematooma.
 
puapru hyvä ku mainitsit hematooman, unohin mainita vaikka itellä iso sellanen löytyyki mut eipä ol alkan vuotamaa viel. toivon että kuivuis ja katoais itestää ku en oikei tekis mieli vuotaa tässä raskaudessa mä oikeest haluan nauttia vuodottomasta raskaudesta vaihteeks ja mielellää saada normaalin raskauden muutenki inshaAllah.
 
Takaisin
Top