Voi kaasupääkkö ja pörinäkeiju sentään.. tuttua siis täälläkin! Eikä mitään hiljaisia tappajia, vaan niin, että pelkään auton nahkapenkkien repeävän! Asia, jota moitin miehessä ja sitten pörisen itse
Syöminen on tarkkaa kuin pärekaton kulottaminen. Nälkä on aivan järkyttävä, varsinkin aamupäivällä. Mutta paljoa ei voi syödä kerralla, kun tulee öllötys. Normaalisti olen hyvin tarkka syömisistäni, paljon proteiinia, salaatteja ja keittoja, ei juurikaan leipää, varsinkaan vaaleaa. Ei karkkia, vain suklaata silloin tällöin. Hyvä ruoka on ollut minulle suuri nautinto, harrastus ja toinen ammatti. No, nyt ei sitten kiinnosta mikään ruokaan liittyvä, eikä maistu juuri mikään muu terveellinen kuin omena ja sitrushedelmät. Lisäksi leipää, mitä vaaleampi, se parempi. Sipsit! Pakko saada joka päivä. Suolakeksit. Makkara. Liha maistuu pahalle ( todella surullista näin grillikauden alkaessa). Tosi huono omatunto, kun ravitsemus on nyt niin pielessä kun vaan voi olla
Onneksi sentään mikään makea ei maistu, se kerta kun olen oksentanut, tuli muutaman karkin jälkeen. Etova olo on kyllä läsnä lähes koko ajan ja usein mietin, helpottaisiko se, jos työntäisi sormet kurkkuun.