Vieläkin testaamatta...menee huomisaamuksi...yritin käydä poikaa eskariin viedessä lähikaupassa muttei niillä ollut ja kun kaupan kuljetus tulee kuitenkin aamulla 9 mennessä ja siellä on Clearbluen Digitaalinen tulossa ni olkoot.
Viitti enempää rahaa laittaa samaan asiaan..ja kun nyt tuli tilattua herkkä ja samalla ne mahdolliset viikot näyttävä, niin ei ole niin väliksikään....nyt sit hermoillaan vielä aamuun asti...en vaan tiedä pitääkö mun yrittää pissata purkkiin kun en kyllä pysty pidättelemään kun herään 6:30 hujakoilla ja kuljetus tulee 7-9 välillä...tai sit käyn vessassa ja pidättelen siihen asti kun tavarat tulee.
Jos olen onnistunut raskautumaan niin kyllä se näillä viikoilla näkyy heikommastakin pissasta
eiks ni?
Jotenki niinku aikasemmin mainitsin on levoton mutta varma olo...ja silti takaraivossa se epävarmuus.
Varsinaisia oireita on tuo varma fiilis...turvotus mahan seudulla, äklöt olot silloin tällöin ja nyt "herätti" kun tein lihamureketta ja nälkä kurni mahassa ja malttamattomana oikein odotin että ruoka valmistuu..ja sitten kun sain sen nenän alle pystyion syömään vaan perunat kun se mureke ällötti niin hitosti... jälkiruuaksi ostettu suklaakääretorttukin maistui ihan kauhean makealle...ja oli liikaa...siitä heräsi tämä varmuuskin vielä...nuorimmaista odottaessa mulla ei ollut muita oireita kuin se että syötiin sellaista suklaahippuista jäätelöä suomessa ja se maistui ihan metallille...siitä tiesin ...
Mulla ei oo nää roikkutissit enää kipeytyneet toisen lapsen jälkeen heheheh
Oikealla alavatsassa tuntunut parina päivänä juilintaa ja viimeeksi nyt tunti sitten mun kävelin pojan koululta...ihan kuin menkkakipuja mutta vain toisella puolella ja sillion tällöin...et jaa-a...
Ja ei meillä paljoa toivota...nimikin olisi valmiina...hahaha!!
Pojasta tulisi joko James,Jonah,Joel tai Jack, ja tytöstä Jade, Jasmin or Jewel (joo mulla on joku fakkiutuma tosta J-alkukirjaimesta...kaikkien lasten nimet alkaa J:llä
)
(15:10 pitää lisätä MELKEIN ykät kun lähin sitä hakemaan....jos en oo raskaana ni voin sanoa etten oo kyllä sit ihan tervekään) hyi hiivatti tätä oloa :/