Eka neuvola

Onko täällä muita jotka joiden miehet ei pysty osallistumaan neuvolakäynteihin?
Meillä eletään etäsuhteessa miehen töiden takia ma-pe, eli todennäköisesti joudun käymään kaikki seurannat yksin. Ultraan meinasin miehen pakottaa mukaan, saa keksiä pomolle jonkin hyvän selityksen että saa vapaata myös viikolle.

Ei meilläkään mies pysty tulemaan, kun päivystää samalla muiden töiden lomassa hälytyksiä. Ultriin tulee mut jos tulee häly niin sen on vaan lähdettävä sinne hälylle. Muutenki tykkää käydä ilman miestä neuvolassa.

En mä ajatellu miestä neuvolaan mukaan ottaa.. Mutta varhaisultraan saa luvan tulla kuskiksi mukaan jos tuleeki huonoja uutisia. Viimeksi ajelin yksin sen 120 km kotio ultrapaikasta ja siinä oli muutama kolariki lähellä ku ajatukset järkytyksestä solmussa..

Ei meilläkään mies tule neuvolakäynneille ollenkaan, ultriin vaan. Niin ja isyys pitää käydä tunnustamassa, se kuulemma hoituu nykyään neuvolassa. Viime raskaudessa oli pari kertaa mukana, mutta eipä siellä mitään kovin ihmeellistä yleensä tapahdu niin puhuttiin että ei nyt tule ollenkaan.

Meilläkään mies tuskin tulee kauheesti neuvolassa vierailemaan. Koitan sovittaa neuvolakäynnit työvuorojen ulkopuolelle eli aamuun tai iltapäivään, mies tekee vuorotyötä ni menee säätämiseksi jos molempien vuoroja pitää kattoa. Se tulee jos työvuorot sallii. Kerroin tän jo ekaa neuvolaa varatessa ja oli neuvolatädille ihan ok :)

Mun mies oli ekassa neuvolassa koska ultrattiin. Muuten ei ois tullut. Viime raskaudessa oli vaan silloin kun tehtiin isyydentunnustus.

Ei meilläkään mies pääse neuvoloihin, tuskin ultriinkaan. Viime raskaudessakin oli samanlailla. Synnyttämään onneks pääsi mukaan :D

Meillä esikoisesta mies oli mukana melki jokaisella neuvolakäynnillä. Tästä toisesta ei mun puolesta tarvitse tulla, koska kaikki ei ole niin uutta ja ihmeellistä. Ultriin haluan hänet ehdottomasti mukaan ja varmasti hänkin niissä ehdottomasti haluaa olla.

Meillä mies mukana ultrissa, ja ajattelin et ekaan neuvolalääkärikäyntiin vois tulla, muuten ei varmaan normineuvoloihin tarvii ellei itse halua. Mun puolesta saa olla kaikessa mukana :)

Meillä ei mies osallistu kuin ultriin ja tietenkin siihen neuvolaan jossa isyys tunnustetaan niin mentiin esikoisestakin

Meillä mies tulee varmaan vain niihin kahteen seulontaultraan. Muut neuvolakäynnit ja mahdolliset ylimääräiset ultrat käyn itekseni.

Luultavasti meillä mies ei tule neuvoloihin ollenkaan ensimmäisen kohdalla kävi kaikissa.. Ultriin saa luvan tulla kaikkiin niin ja synnytykseen :-D

Mä luulen, että en saa pidettyä miestä pois neuvolasta! ;) Ensimmäistä odotetaan ja sen verran on hän tätä odottanut ja toivonut (tietysti minäkin:P), että on varmasti paikanpäällä mikäli töistään pääsee. :)

Ei meilläkään mies taida neuvolaan tulla paitsi ehkä joskus, kun sydänääniä kuunnellaan. Eihän siä miehelle oo oikeestaan mitään. Ultriin sitten tietysti tulee mukaan. :)

Eilen oli ensimmäinen neuvola vk8, mutta tapaaminen aika lyhyt koska samainen ensikäynti oli jo kolmisen kuukautta sitten kun olin raskaana, mutta keskenmeno yllätti 12+4 joten asiat vielä oikein tuoreessa muistissa. Meillä mies tuli viimeksi mukaan ja olisi myös nyt halunnut tulla mutta työt esti :)

Meillä mies tulee mukaan mitä nyt ehtii. Ei mua haittaa jos ei neuvolaan pääse, eikä siellä varmaan oo miehelle mitään uutta kun toista odottaa. Toivon että ultraan pääsis mukaan.

Onko tietoa että saako ultraan ottaa jonkun toisen mukaan jos mies ei pääse? En ehkä haluis yksin mennä..

Meillä mies tulee mukaan mitä nyt ehtii. Ei mua haittaa jos ei neuvolaan pääse, eikä siellä varmaan oo miehelle mitään uutta kun toista odottaa. Toivon että ultraan pääsis mukaan.

Onko tietoa että saako ultraan ottaa jonkun toisen mukaan jos mies ei pääse? En ehkä haluis yksin mennä..

Luulen että ei tuollaiselle ole estettä, onhan se tukihenkilö tärkeä, ja jos mies ei pääse, niin eivät kai he voi kieltää ottamasta mukaan esim. hyvää ystävää. Mulla kaveri on niin innoissaan, että ollaan jo vitsailtu että mun mukana kulkee joka paikassa mies ja "doula"... :D

Esikoisen kanssa mies oli mukana jonkin verran neuvoloissa ja kaikissa ultrissa. Nyt uskoisin, että tulee vaan ultriin, eipä tuolla neuvolassa hänelle mitään oo. Työnkin puolesta hankala sovittaa, kun ei ole asuinpaikkakunnalöa töissä, niin ei voi esim ruokista siihen käyttää.

Ensimmäinen neuvola 8.11 ja silloin mennään rv 9+2, ultraan kaiketi varaillaan vasta silloin aika täällä meillä Treellä. Nyt esikoisen ollessa tuloillaan ajattelin "raahata" miehen kyllä ainakin tuohon ensimmäiseen neuvolaan ja toki sitten ultriin ;P katsotaan onko muulle sitten tarvetta ^^

Mulla eka neuvola rv 8+4 (10.11.), jos laskin oikein. Mies haluaa ehdottomasti tulla mukaan, onneks neuvola-ajat on aina aamuisin :)

Täälläkin eka neuvola 10.11, viikkoja 8+2 ja siihen on viel 3 viikkoo aikaa, höh!
Neidin 2 v. neuvola samalla kertaa! :)

Takaisin