Eka neuvola

Hannanna: meillä on samana päivänä neuvola ja tasan samat viikot :joyful:

Esikon aikaan sain ekan neuvolan vasta rv 10 ja muutenkin kummasteli puhelimeen vastannut kun hänen mielestään olin aikasin liikkeellä kun olin samoissa kuin nyt kun soitin. Tämä uusi nlatäti kuulosti tosi kivalta eikä ollut moksiskaan. Ollaan muutettu ja nla vaihtunut ja tätit tosi tiuhaan sen jälkeen. Esikon aikaan ekalla käynnillä katsottiin jollain vanhalla laitteistolla mutta taitaa olla ainoa nla täällä kun ultralaite on käytössä. Pitää varmaan odotella viralliseen ultraan asti.

En oo vielä varannu neuvolaa ja aattelin, että jos varais vasta varhaisultran jälkeen. Ei huvittais mennä täyttään niitä lappuja, jos ei sitten ookaan mitään. Tietty jos sais ajan loppukuulle (tänään 5+0) :)

Mulla on samanlainen suunnitelma. En usko, että täällä on niin vaikea päästä, että se kovin venyis sitten. Viikon päästä ultra.

Mä varasin jo. Jouduin siirtämään esikoisen 2v neuvolaa, niin samalla puhelulla hoitui. Mun laskujen mukaan neuvola on 8+3, sieltä saa sitten lähetteet kaikkiin seuloihin yms.

Me sovittiin neuvolatätin kansa et verikokeen jälkeen varataan neuvola aikaa.

Muokattu viimeksi:
5+2 enkä ole vielä soittanut neuvolaan. Ajattelin että soittelen vasta kun viikkoja on 9-10, ja haluaisin nt-ultraankin vasta mahdollisimman myöhään.. jotenkin ehkä ajattelen että siten nämä alkuviikot ja jännitys olis äkkiämpää ohi..? Ei ole tarvetta kertoa uutista kun ei ole mitään konkreettista "näyttöä" vauvasta..? Mua siis hiukan jännittää kertoa töissä, koska työsuhde melko tuore (1v).

Mutta tietääkö turkulaiset, onko täällä neuvoloissa ruuhkaa? Pitäisikö kuitenkin soitella aikaisemmin..?

Minä soittelin neuvolaan, nyt 5+4 ja täti oli hyvin iloinen ja hyväntuulinen. Parin viikon päähän tarjosi aikaa. Tuli oikein hyvä mieli.

Mutta tietääkö turkulaiset, onko täällä neuvoloissa ruuhkaa? Pitäisikö kuitenkin soitella aikaisemmin..?

En turusta tiedä mutta yleensähän suositellaan varaamaan aikaa aika pian sen takia että välttyy ruuhkalta ja saa ajan niille oikeille viikoille. Eka neuvola asettuu yleensä viikoille 8-10 niin oot mun mielestä kyllä vähän myöhässä jos soittelet aikaa vasta viikoilla 9-10.

Mä soitin itse jo viime viikolla ja niillä oli tarjottavana vaan kaks aikaa mun viikoille 9-10 ja niissäkin oli viikko välissä :D
Mä kun taas olisin halunnut päästä mahdollisimman aikasin.

Mie soittelin neuvolaan kanss heti plussauksen jälkeen. Tosi kiva oli täti puhelimessa, ajan sain marraskuulle taitaa olla tuolloin viikkoja kasassa 8+jotain. Olisin päässyt aiemminkin, jos olisin halunnut, mutta ajattelin suosiolla ottaa sen ajan mikä tarjottiin. Meillä on remontti nämä edeltävät viikot kiihkeimmillään niin eipä sitten tarvi työmiehiä lähettää keskellä päivää pariksi tunniksi pois hommista.

Nyt ois eka neuvola varattu 24.10 sehän on ihan kohta esikoisesta tuntu että eka neuvola meni kauhean pitkälle mutta silloin taisin olla hätäsempi soittamaan

Eka neuvola tuli varattua eilen samalla kun käytiin pojan 3v neuvolassa. Varhaisultra yksityisellä 1.11., ja eka neuvola tais olla 7.11 :)

Soittelin tänään neuvolaan aikaa samalla, kun varasin esikoiselle 4v. neuvolaa.

Sain ajan 9.11 ja silloin ois viikkoja 8+5. Mietin josko menisin sitä ennen käymään varhaisultrassa varmuuden vuoksi. Jäi viime kerrasta vähän kammo, kun odottelin sinne nt-ultraan ja eipä sykettä löytynyt. Oli luultavammin menehtynyt jo 5-6 viikoilla, mutta jostain syystä ei ollut tullut ulos :(
Nyt haluis varmistaa ennen sitä, että siellä tosiaan joku kasvaa ja kehittyy.

Varasin ekan neuvolan, kun olin rv 5+2, ja sain ajan 1.11., jolloin olis viikkoja 9+3. Tuntuu, että hirveän kauan joutuu ekaa neuvolaa odottelemaan :(

Vuotojen takia varasin varhaisultran yksityiselle. Se on silloin, kun viikkoja olisi 7+4.

Eka neuvola yleensä ajoittuu viikoille 8-10 :) et ihan normaaliin aikaan sulla on. Käytännössä ei oo katsottu olevan tarvetta aikaisemmalle käynnille.:)

Varasin tänään ekan neuvolan :) 3.11 meen ja viikkoja sillon kasassa 7+4. Ennen sitä ajattelin piipahtaa varhaisultrassa, ettei tarvii turhaan mennä täyttelee neuvolaan lappusia [emoji1]

Minäkin varasin nyt ekan neuvolan sain myös ajan 3.11. En todellakaan tiedä miten maltan odottaa sinne asti!

Takaisin