Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pcn liuskatestissä näkyy hento, mutta selvä toinen viiva 😭❤️ Alkion siirrosta 5 päivää ja punktiosta 10 🥹 näyttää varovaisesti siltä, että meidän ainoa alkio on kiinnittynyt 🥹🥹
Toivotan onnea ja tarrasukkia täälläkin! Mämä on aina mahtavia uutisia!
 
Ihania uutisia @Unis , nyt tarrasukkia matkaan :Two-hearts:

Sympatiat @Mrs Willow kp1:stä :sad-face:

Omaa napaa: Päästiin tästä kierrosta PAS:n ja tähän kiertoon mennään isommalla Gonal-F annoksella, sunnuntaina aloitetaan taas piikittelyt ja ensiviikon perjantaille meni eka kontrolli ultra - vissiin kivat ruuhkat HUS:lla, kun ei taaskaan tullut ultraa ns oikealle päivälle, vaan pitää varuiksi tikuttaa ovista. Noh, niin tai näin, nyt vaan toivotaan et ovis osuu (luomusti tai triggerillä) niin että siirto ei napsahda viikonlopulle 🌈
 
Tuun nyt tännekin päivittelemään, et tänään kp1 ja hoitokierto alkakoon🥳🥳🥳 kerrankin ilonen menkkojen alkamisesta. Sunnuntaina alkaa kasvatuspistelyt sitten, 30.1 seurantaultra, voi kun lähtis sopivasti follit kasvelemaan👌 pitkästä aikaa kunno kipee maha näin kp1, joutu buranaaki oikee ottaa. Ei oo monessakaan kierrossa tänä vuon tarvinnu. Viime loppukiertokin oli oireeton ja lämmöt ollu maltillisemmat. Toivon et nää olis hyviä merkkejä👌
 
Tuun nyt tännekin päivittelemään, et tänään kp1 ja hoitokierto alkakoon🥳🥳🥳 kerrankin ilonen menkkojen alkamisesta. Sunnuntaina alkaa kasvatuspistelyt sitten, 30.1 seurantaultra, voi kun lähtis sopivasti follit kasvelemaan👌 pitkästä aikaa kunno kipee maha näin kp1, joutu buranaaki oikee ottaa. Ei oo monessakaan kierrossa tänä vuon tarvinnu. Viime loppukiertokin oli oireeton ja lämmöt ollu maltillisemmat. Toivon et nää olis hyviä merkkejä👌
Mahtavaa, onnea matkaan ja mahdollisimman sujuvaa hoitoa! 😍🌈
 
Täällä dpo9. Vähän huolestuttaa, kun ei ole ollenkaan semmoista kuin tärppikierrossa. Jonkun verran paleltaa, mutta tärppikierrossa minulla oli kunnon horkkakohtauksia öisin. Eikä ole kunnon ummetuskaan, voi olla että ei sitten kuitenkaan sitä ovista tapahtunut... Mutta jos niin, hyvä kun on progetuki, niin ei veny kierto ihan mahdottomiin. Vaikka tiedän kyllä, ettei nämä oireet kaikkea kerro.... Ohje oli käyttää Cyclogesteja 2 viikkoa oviksesta ja sitten lopettaa, jos raskaustesti on nega.
 
M
Täällä dpo9. Vähän huolestuttaa, kun ei ole ollenkaan semmoista kuin tärppikierrossa. Jonkun verran paleltaa, mutta tärppikierrossa minulla oli kunnon horkkakohtauksia öisin. Eikä ole kunnon ummetuskaan, voi olla että ei sitten kuitenkaan sitä ovista tapahtunut... Mutta jos niin, hyvä kun on progetuki, niin ei veny kierto ihan mahdottomiin. Vaikka tiedän kyllä, ettei nämä oireet kaikkea kerro.... Ohje oli käyttää Cyclogesteja 2 viikkoa oviksesta ja sitten lopettaa, jos raskaustesti on nega.
Kiitokset❤️

Mulla ainakin toi palelun voimakkuus vaihdellut kauheest eri luteliaaleissa ja samoin ummetus. Eiköhän se ovis oo ollut👌 olikos näin, et sulla alkaa sit nyt seuraavasta kierrosta loppukierrosta sit pitkän kaavan mukaan ivf vai vasta seuraavasta?
 
M
Kiitokset❤️

Mulla ainakin toi palelun voimakkuus vaihdellut kauheest eri luteliaaleissa ja samoin ummetus. Eiköhän se ovis oo ollut👌 olikos näin, et sulla alkaa sit nyt seuraavasta kierrosta loppukierrosta sit pitkän kaavan mukaan ivf vai vasta seuraavasta?
Niin, kyllähän nämä vaihtelee.

Vasta siitä ensi kiertoa seuraavasta kierrosta alkaa pitkä kaava, käytännössä pistelyt ja punktio saattavat mennä jonnekin pääsiäisen seudulle. 👀 Pitkä kaava on piiiiiitkä kaava. Toivon ihan älyttömästi, että tärppää ennen sitä.

Ja jatkuvasti huokailen, että miksi se raskaus ei saanut jatkua... 😔🥺
 
Niin, kyllähän nämä vaihtelee.

Vasta siitä ensi kiertoa seuraavasta kierrosta alkaa pitkä kaava, käytännössä pistelyt ja punktio saattavat mennä jonnekin pääsiäisen seudulle. 👀 Pitkä kaava on piiiiiitkä kaava. Toivon ihan älyttömästi, että tärppää ennen sitä.

Ja jatkuvasti huokailen, että miksi se raskaus ei saanut jatkua... 😔🥺
No voihan kökkö menee kyllä pitkälle🙈 toivotaan totisesti, et tärppäisi ennen ivf teillä❤️ on kyllä tosiaan pitkä toi pitkä kaava ja kauheen kauan muutenkin joutuu odottamaan. Silti jos tää lyhyt kaava vaikuttaa huonosti toimivan ni oon kyl sit valmis kokeilee pitkääki.
 
@Onnenomena sympatiat negasta.. ainahan se ainakin vähän vetää mieltä matalaksi.. Ja symppaan myös tota, että haluaisi ennen ivf sen pysyvän plussan. Meidän ivf-jono plussa kun jäi kans lyhyeksi iloksi. Toisaalta mulla oli tosi ristiriitaiset tunteet, koska samaan aikaan olin iloinen siitä plussasta ja toisaalta vähän pelotti se, että jos on onnistunut raskaus niin me ei enää julkisella saatais hoitoja, vaikka tarvis... no, ivf:n tie vei pettymyksen kanssa. Mut positiivisena asiana toki, että ivf ei prosessina ollut itselleni niin haastava.. vaik kyllähän näitä tuntoja asian tiimoilta riittää ja ne vaihtuu aina kun tulee uusi vaihe eteen. Esim oma luotto siihen että yksikään pakkasessa olija tärppäsi on masentavan pieni ja vahvasti tosiaan alkanut tuntua siltä että jos näin tosiaan käy, niin se on sit siinä tää meidän yritystaival ainakin todennäköisesti. Mut ennen sitä nyt kuitenkin vielä pari PAS:a tehdä ja sit ehkä pitää vähän taukoa.. Jaa, hmm, hups, nyt tästä tuli joku symppaus viesti plus oma pohdinta avautuminen :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Sori, narinaa: Huomenna PAS nro 3:n eka kontrolliultra ja siis ihmeen evvk mood päällä. Ärsyttää aamulla aikaisin lähtee ultraan, ärsyttää koko PAS itseasiassa. Ärsyttää kun mies ei oikein oo perillä taas mistään, se jotenkin yllättyi et jaa, menikö se edellinen mönkään - mä pistellyt siis uuteen kiertoon jo useampana iltana... toki siis hänellä töissä hirvee putki ja en varmaan itsekään jaksais olla perillä ellei tää ois mun oma kroppa.. kropassa sentään ehkä tapahtuu jotain koska munikset tuikkailee, mut katotaan nyt sit että meneekö tää pipariksi ajoitusten kannalta vai ei.. mut joo, ei mulla muuta - piti johonkin marmattaa 😬
 
Täällä testattu nega ja odotellaan seuraavan kierron alkua. Lomaillaan parhaillaan appivanhempien kanssa Pohjoisessa ja kun täältä kotiudutaan niin pitää varata aika lapsettomuuspuolen lähetettä varten. Ehkä sit asiat etenee ja saadaan tarvittava apu.
Siis olin tulossa kommentoimaan sympatiat mut sit katoin et oot vaihtanu tota allekirjoitusta. Onko tosiaan nyt onnitteluiden paikka? Ihanaa 🥰🤩

Ja voi @siska todella ymmärrettävää että kisaväsymys alkaa painaa. Tsempit kuitenkin passiin. Toivotaan et siellä olis teidän The alkio. ♥️

@Onnenomena Ompulle myös tsempit ja jaksamista. Millä mielin ivf tällä hetkellä?
 
@Pikkupikkupikkunen joo tänne en oo vielä päivittänytkään tän päivän ylläriä! Mun kierto on ollut 33 päivää aina keskenmenon jälkeen ja eilen oli kp 34 ja mitään ei kuulunut. Aina alkaa menkat aamupäivästä mutta ei mitään ei kuulunut ja tänään oon sitten aamulla herättänyt miehen värisevällä äänellä itkien kun kaksi viivaa piirtyi testiin. Mies totesi ettei mun ilmeestä eikä myöskään testistä osannut päätellä oliko tulos plussa vai nega 😅 vv on ihan mieletön ja aamun hattara olo on vaihtumassa pelkoon mutta tällä hetkellä siis raskaana ja voi kunpa saataisiin tämä pieni syliin 🧡
 
@Pikkupikkupikkunen joo tänne en oo vielä päivittänytkään tän päivän ylläriä! Mun kierto on ollut 33 päivää aina keskenmenon jälkeen ja eilen oli kp 34 ja mitään ei kuulunut. Aina alkaa menkat aamupäivästä mutta ei mitään ei kuulunut ja tänään oon sitten aamulla herättänyt miehen värisevällä äänellä itkien kun kaksi viivaa piirtyi testiin. Mies totesi ettei mun ilmeestä eikä myöskään testistä osannut päätellä oliko tulos plussa vai nega 😅 vv on ihan mieletön ja aamun hattara olo on vaihtumassa pelkoon mutta tällä hetkellä siis raskaana ja voi kunpa saataisiin tämä pieni syliin 🧡
Oi miten ihana uutinen. Toivotaan että hän saapuisi syliin asti. 🥰
 
@Pikkupikkupikkunen mitenkäs sulla etenee? Kiva kun käyt kommentoimassa.. Selvenikö muuten ne kilpirauhashommat vai muistanko taas ihan ristiin.. ja joo pientä kisaväsymystä tosiaan ilmassa tai outoa asioiden arkistumisen vastaan taistelua 😏
 
Takaisin
Top