Toivotan onnea ja tarrasukkia täälläkin! Mämä on aina mahtavia uutisia!Pcn liuskatestissä näkyy hento, mutta selvä toinen viiva Alkion siirrosta 5 päivää ja punktiosta 10 näyttää varovaisesti siltä, että meidän ainoa alkio on kiinnittynyt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toivotan onnea ja tarrasukkia täälläkin! Mämä on aina mahtavia uutisia!Pcn liuskatestissä näkyy hento, mutta selvä toinen viiva Alkion siirrosta 5 päivää ja punktiosta 10 näyttää varovaisesti siltä, että meidän ainoa alkio on kiinnittynyt
Ihanaa Unis Ihan huippua. Onnea
Mahtavaa, onnea matkaan ja mahdollisimman sujuvaa hoitoa!Tuun nyt tännekin päivittelemään, et tänään kp1 ja hoitokierto alkakoon kerrankin ilonen menkkojen alkamisesta. Sunnuntaina alkaa kasvatuspistelyt sitten, 30.1 seurantaultra, voi kun lähtis sopivasti follit kasvelemaan pitkästä aikaa kunno kipee maha näin kp1, joutu buranaaki oikee ottaa. Ei oo monessakaan kierrossa tänä vuon tarvinnu. Viime loppukiertokin oli oireeton ja lämmöt ollu maltillisemmat. Toivon et nää olis hyviä merkkejä
KiitoksetTäällä dpo9. Vähän huolestuttaa, kun ei ole ollenkaan semmoista kuin tärppikierrossa. Jonkun verran paleltaa, mutta tärppikierrossa minulla oli kunnon horkkakohtauksia öisin. Eikä ole kunnon ummetuskaan, voi olla että ei sitten kuitenkaan sitä ovista tapahtunut... Mutta jos niin, hyvä kun on progetuki, niin ei veny kierto ihan mahdottomiin. Vaikka tiedän kyllä, ettei nämä oireet kaikkea kerro.... Ohje oli käyttää Cyclogesteja 2 viikkoa oviksesta ja sitten lopettaa, jos raskaustesti on nega.
Niin, kyllähän nämä vaihtelee.M
Kiitokset
Mulla ainakin toi palelun voimakkuus vaihdellut kauheest eri luteliaaleissa ja samoin ummetus. Eiköhän se ovis oo ollut olikos näin, et sulla alkaa sit nyt seuraavasta kierrosta loppukierrosta sit pitkän kaavan mukaan ivf vai vasta seuraavasta?
Kiitos ! Nyt tiedän, että se on mahdollista, mutta riittääkö aika...Mä niin @Onnenomena myös toivon että teillä tärppäisi ennen IFV:n alkua
No voihan kökkö menee kyllä pitkälle toivotaan totisesti, et tärppäisi ennen ivf teillä on kyllä tosiaan pitkä toi pitkä kaava ja kauheen kauan muutenkin joutuu odottamaan. Silti jos tää lyhyt kaava vaikuttaa huonosti toimivan ni oon kyl sit valmis kokeilee pitkääki.Niin, kyllähän nämä vaihtelee.
Vasta siitä ensi kiertoa seuraavasta kierrosta alkaa pitkä kaava, käytännössä pistelyt ja punktio saattavat mennä jonnekin pääsiäisen seudulle. Pitkä kaava on piiiiiitkä kaava. Toivon ihan älyttömästi, että tärppää ennen sitä.
Ja jatkuvasti huokailen, että miksi se raskaus ei saanut jatkua...
Luotetaan, että riittää. Sun kroppa sai just muistutuksen siitä, että mitä on olla raskaana niin toivotaan että nyt se muistaa mitä sen pitää tehdä ja toimii sen mukaisesti.Kiitos ! Nyt tiedän, että se on mahdollista, mutta riittääkö aika...
Siis olin tulossa kommentoimaan sympatiat mut sit katoin et oot vaihtanu tota allekirjoitusta. Onko tosiaan nyt onnitteluiden paikka? IhanaaTäällä testattu nega ja odotellaan seuraavan kierron alkua. Lomaillaan parhaillaan appivanhempien kanssa Pohjoisessa ja kun täältä kotiudutaan niin pitää varata aika lapsettomuuspuolen lähetettä varten. Ehkä sit asiat etenee ja saadaan tarvittava apu.
Oi miten ihana uutinen. Toivotaan että hän saapuisi syliin asti.@Pikkupikkupikkunen joo tänne en oo vielä päivittänytkään tän päivän ylläriä! Mun kierto on ollut 33 päivää aina keskenmenon jälkeen ja eilen oli kp 34 ja mitään ei kuulunut. Aina alkaa menkat aamupäivästä mutta ei mitään ei kuulunut ja tänään oon sitten aamulla herättänyt miehen värisevällä äänellä itkien kun kaksi viivaa piirtyi testiin. Mies totesi ettei mun ilmeestä eikä myöskään testistä osannut päätellä oliko tulos plussa vai nega vv on ihan mieletön ja aamun hattara olo on vaihtumassa pelkoon mutta tällä hetkellä siis raskaana ja voi kunpa saataisiin tämä pieni syliin