Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Toivottavasti kaikilla on ollut rentouttava viikonloppu :smiling-eyes: Ainakin syyskelit oli täällä maan kolkassa ihan priimat, joten sen suhteen ei auta valittaa.

Olin oman kiertoni suhteen tosi toiveikas, mutta niin se vaan kp 1 taas koitti lauantaina ja siten kierto venyi 35-päiväiseksi. :disappointed-face: Olin siis sen päivän pahalla tuulella kuin mikä ja panostin salmiakin ja lakritsin vetämiseen kaksin käsin. Olin perjantain kauppareissulla jättänyt ne ostamatta ja kyllä taas senkin puolesta ärsytti lauantaina. Miksi pitää aina kehitellä toiveita ja ajatella, että vois vihdoin tärpätä, kun lopputulos on samaa pskaa joka kerta? :Angry Face With Horns: Ja siis vihdoin olin kerännyt rohkeuteni testin tekoon lauantaiaamuna, niin siinä testituloksen valmistumista odotellessa totesin, että menkat alkoi... Että sain sitten sekä negan että kp ykkösen samalla kertaa, oikein tuli asia harvinaisen selväksi siis :disappointed-face: No ei kai tässä auta kuin ottaa suunta taas kohti uusia pettymyksiä. Mutta sitä jäin miettimään, että yrittikö kropassa kuitenkin jotain tapahtua, sillä ovis oli testien ja oireiden perusteella kp 16. Luteaali siis tosi pitkä, kun edellisissä kierroissa se on jäänyt vain noin kymmeneen päivään. No, ota siitä sit selvää, hermot menee joka tapauksessa näihin arpajaisiin, joissa mun kohdalla ainakaan mikään arpa ei tunnu voittavan. Testatkaa nyt joku muu please plussa tähän ketjuun piakkoin!
 
Viikonloppu meni ihan mukavasti PAITSI että oon ollut ihan tajuttoman kiukkunen 😅 Siis tiedättekö ihan suoraan niin vittuuntunut kun mahdollista! Ihan kuin pahin mahdollinen PMS ollut päällä kevyesti dpo 3:sta eteenpäin. Hotellillakin sain respassa sellaisen räjähdyksen aikaiseksi kun avainkortit oli nollaantuneet ja reissattiin hississä muitten turistien kanssa kykenemättä pääsemään omaan kerrokseen ja huoneeseen 😂 Mies häpesi silmät päästään kun raivosin respassa, ihan kun se sen respan vika olisi ollut...

Ja siis tää jatkuu edelleen! Nyt on uusi "esimies" Ruotsista esittäytymässä, muuten hyvä, mutta jätkä alotti firmassa viis vuotta mun jälkeen ja sitten siirtyi positioon, jonka hausta ei mulle edes kerrottu. Voitte arvata miten lämpimästi otin vastaan. Nyt oikeesti semmonen fiilis, että pitäisi kaivautua johonkin piiloon ennenkö listin jonkun. Mitä ihmettä. Luulin, että tää paranis kunnon yöunilla mutta aamulla raivosin jo kissalle, joka kinusi ruokaa ennen kellon soittoa. Hieno päivä :thumbs-up:
 
Äh sympatiat molemmille, sekä kp 1 ja pms helvetille 🧡

Täällä itse oon tyylikkäästi viimetingassa matkalla ekaan ivf kontrolliultraan kattomaan mitä munasarjoisaa tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Eilen ihan hirveet ovislima meiningit ja sain sätkyn, et nytkö koko homma menee pipariksi - mut ilmeisesti kuuluu asiaan kun estrogeeni nousee tms.. no ihan kohtahan se tosiaan selviää. Kunhan en myöhästy 😬
 
Samaistun kyllä tuohon Tonninsetelin vitutukseen todella hyvin! Toivottavasti tää viikko sekä sun että mun osalta tästä vielä paranee. Itse ajattelin kipaista lounastauolla treenaamaan, jos edes siitä mieliala vähän nousisi. Moneen viikkoon en oo ehtinyt tätä lounastaukourheilua harrastaa ja tällä viikollakin on muina päivinä jonkin sortin buukkaus siihen aikaan, että ei onnistu. Tänään siis mahdollisuudesta ilo irti.

Tsemppiä kontrolliultraan @siska, toivottavasti ehdit ajoissa! Tuu sit ihmeessä päivittämään kuulumiset tännekin :smiling-eyes:
 
Täällä ilmoittautuu kanssa yksi perseeseen ammuttu karhu 🙈 Ihan hiilenä ollut jo lauantaista ja tänään veetuttaa niin paljon, että jätin r-testinkin tekemättä aamulla (dpo11), kun ei se kuitenkaan oo inssistä tärpännyt. En edes muista, milloin olis pienet ja isot asiat ottanut näin paljon päähän. Yleensä oon niin rauhallinen ja hyvällä tuulella 👀

Ps. Syytän tästä lugeja, vaikken oo edes lukenut aiheuttaako ne tällasta 🤣
 
Täällä ilmoittautuu kanssa yksi perseeseen ammuttu karhu 🙈 Ihan hiilenä ollut jo lauantaista ja tänään veetuttaa niin paljon, että jätin r-testinkin tekemättä aamulla (dpo11), kun ei se kuitenkaan oo inssistä tärpännyt. En edes muista, milloin olis pienet ja isot asiat ottanut näin paljon päähän. Yleensä oon niin rauhallinen ja hyvällä tuulella 👀

Ps. Syytän tästä lugeja, vaikken oo edes lukenut aiheuttaako ne tällasta 🤣
Mä taas tällä hetkellä koen (dpo6), et luget rauhottaa ja tasaa oloja, mul alkaa pms oireilut yleensä tosi pian oviksen jälkeen. Tosi oireetonta ja tasasta. Tisseissäkään ei mitään mainittavaa, vaikka luget saattas lisätä niitä tuntemuksia? Oon kyl aivastellu täs useemma päivän, ei oo kipee olo kuitenkaan. Yleensä "menkkaflunssa" tulee vast myöhemmin. Laskeeko vastustuskyky aina luteliaalissa vai vaan jos jotain hedelmöittyny?
 
Mä taas tällä hetkellä koen (dpo6), et luget rauhottaa ja tasaa oloja, mul alkaa pms oireilut yleensä tosi pian oviksen jälkeen. Tosi oireetonta ja tasasta. Tisseissäkään ei mitään mainittavaa, vaikka luget saattas lisätä niitä tuntemuksia? Oon kyl aivastellu täs useemma päivän, ei oo kipee olo kuitenkaan. Yleensä "menkkaflunssa" tulee vast myöhemmin. Laskeeko vastustuskyky aina luteliaalissa vai vaan jos jotain hedelmöittyny?
Laskee aina luteaalivaiheessa, koska elimistön on alennettava suojauksiaan jotta mahdollinen alkio voi kiinnittyä.

Toivottavasti sinulla oikeasti kiinnittyy!
 
Laskee aina luteaalivaiheessa, koska elimistön on alennettava suojauksiaan jotta mahdollinen alkio voi kiinnittyä.

Toivottavasti sinulla oikeasti kiinnittyy!
Aahaa, kiitos infosta! Mietin vaan kun yleensä iskee vähän myöhemmin. Toivoa sopii, vaan ei se kovin korkeel oo😁 no nautin nyt ainakin siedettävästä ja lepposasta olosta
 
Äh sympatiat molemmille, sekä kp 1 ja pms helvetille 🧡

Täällä itse oon tyylikkäästi viimetingassa matkalla ekaan ivf kontrolliultraan kattomaan mitä munasarjoisaa tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Eilen ihan hirveet ovislima meiningit ja sain sätkyn, et nytkö koko homma menee pipariksi - mut ilmeisesti kuuluu asiaan kun estrogeeni nousee tms.. no ihan kohtahan se tosiaan selviää. Kunhan en myöhästy 😬
Hengessä mukana!!!
 
Täällä jo kp37, ei vuotoa vielä. Mutta ei innostuta, ei tämä tavatonta ole... Jos ovistestien epämääräinen tulos oli myöhässä oleva plussa, niin vuodon pitäisi alkaa tänään. Jos ei, huomenna testaan.

Testasin viimeksi sen mukaan raskaustestin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa normi oviksen ajasta laskettuna.

Eka kerta kun letrot ei toiminu, olen syönyt nyt yhteensä 9-10 kiertoa. Suurin osa niistä meni kyllä hukkaan, kun se polyyppi löytyi vasta myöhemmin. Ensi kierrossa vielä ja sitten jotain uutta. En vielä tiedä mitä.

Olen myös miettinyt, että onko tämä sekalainen määrä eri hormoneja viimeisen puolentoista vuoden aikana sekoittanut nyt minun omaa kiertoa vai onko tämä sattuma.
 
@Mrs Willow voi höh, kuulosti niin lupaavalta, olin kans ihan varma sun tärpistä! 😞

Ja ääh, osanotot vitutuksesta kaikille sen kanssa painiville! Meillä mies on se jolla voi vastoinkäymiset kaataa ämpärin ja ollaan sovittukin että minä koitan hoitaa riskialttiimmat sosiaaliset tilanteet sen takia (esim asiakaspalveluiden kanssa kommunikoinnit :D ) Mulla vitutusta on onneks tosi harvoin, koen olevani varsin viilipytty. Se on kyl luksusta.

@Onnenomena äh miten harmi toi kierron sekoilu 😞 mä eilen just mietin että olispa joku näppärä testi mikä nopsaa hormoneista laskis mikä vaihe kierrosta meneillään! Että näkis onko ovis menny jo vai tulossa! Lämmöistähän aika näppärästi näkee, mutta ymmärrän että ei oo kaikkien juttu se ja voi turhaan lisätä stressiäki. Toivon että siel oliskin ovis ollu ja menny ja kierron venymiseen olis paras syy!

@siska musta on kiva kun meet näppärästi just yhtä kiertoa mun edellä IVF:ssä, lueskelin sun kommentteja tuol hoitoketjussa ja opin hyödyllisiä juttuja 😊 toivotaan että ehdit hyvin folliultraan ja sieltä tuli hyviä uutisia! Meillä siis näillä näkymin on ens kierrossa eka IVF lyhyellä protokollalla, eli arviolta parin viikon päästä, jos vaan mahdutaan kyytiin :)
 
Oi täälläpä on ollu aktiivista :)

Folliultrassa käyty ja eipä sieltä tosiaan mitään ole karannut, rakkuloita löytyi ja kaikki näyttää ihan ok:lta. Vasen munis oli taas piilossa ja painelu teki yllättävän hutaa, saa nähdä mikä show punktiosta tulee jos se ei pulpsahda esiin sieltä siihen mennessä. Outoa oli ettei lääkäri sanonut mitään koista ja määristä, tai no mistään oikeestaan.. tuumi hetken onko se toka ultra hyvä sillon pe, mut pidettiin se samana. Ennusti punktiota maanantaille, koska osa jo aika isoja. Nyt samalla annoksella jatkuu gonal f ja tänään alkaa toinen pistos kaverina ns jarruna joka estää sit oviksen.

Maisasta kuitenkin löytyi noita määriä, olihan niitä nyt ihan lupaavasti 6 oikealla ja 5 vasemmalla, tosin epäilen et vasemmalla saattoi olla enemmänkin, lääkäri ei viitsinyt ihan hirveesti ronklata enempää. Rakkuloita kieltämättä on aika vaihtelevin koin. Isoimmat jo 14mm ja 15mm. Loput 8-12 mm. Saa nähdä mitä mega rakkuloita sielä on perjantaihin mennessä kun annos pysyi samana 😅
 
Myötätuntoa raivottarille, heidän puolisoilleen ja muille eteen sattuville 😁 Mä näin viime yönä unta kuinka raivosin kaikille pms-myrskyissä, hereillä ollesa en myönnä mitään 😇😂

Tsemppiä @siska, odotellaan kuulumisia miten meni 😊

Ja voimia uuteen kiertoon joutuneilld, onhan tää niin aanuksesta kun ei tärppää 😭
 
Oi täälläpä on ollu aktiivista :)

Folliultrassa käyty ja eipä sieltä tosiaan mitään ole karannut, rakkuloita löytyi ja kaikki näyttää ihan ok:lta. Vasen munis oli taas piilossa ja painelu teki yllättävän hutaa, saa nähdä mikä show punktiosta tulee jos se ei pulpsahda esiin sieltä siihen mennessä. Outoa oli ettei lääkäri sanonut mitään koista ja määristä, tai no mistään oikeestaan.. tuumi hetken onko se toka ultra hyvä sillon pe, mut pidettiin se samana. Ennusti punktiota maanantaille, koska osa jo aika isoja. Nyt samalla annoksella jatkuu gonal f ja tänään alkaa toinen pistos kaverina ns jarruna joka estää sit oviksen.

Maisasta kuitenkin löytyi noita määriä, olihan niitä nyt ihan lupaavasti 6 oikealla ja 5 vasemmalla, tosin epäilen et vasemmalla saattoi olla enemmänkin, lääkäri ei viitsinyt ihan hirveesti ronklata enempää. Rakkuloita kieltämättä on aika vaihtelevin koin. Isoimmat jo 14mm ja 15mm. Loput 8-12 mm. Saa nähdä mitä mega rakkuloita sielä on perjantaihin mennessä kun annos pysyi samana 😅
Jee, hyvältä kuulostaa! Toivottavasti kaikki menee hyvin punktioon ja siitä eteenpäin!
 
Siskan ultrakuulumiset kuulosti oikein lupaavilta. Toivottavasti punktio ja kaikki seuraavatkin etapit menee kuin Strömsössä konsanaan! Saat käydä ahkerasti täällä nyt sitten päivittämässä tilanteen etenemistä, niin meillä on jotain jännitettävää lähipäiville :smiling-eyes:

Onnenomenan osalta toivon huomiselle testipäivää ja positiivista tulosta tikkuun tietenkin 👏:smiling-eyes:

Nurppu, pakko myöntää että olin kyllä itsekin nyt jostain syystä aika toiveikas oman tärppini suhteen. Ostin jopa omega kolmoset apteekkireissulta viime viikolla :Angry Face: Tällaisiin en oo sortunut vielä kertaakaan aiemmin ja siksi kierron vaihtuminen varmaan saikin kunnon ärsytyksen päälle. Että miksi sitä oikeesti jaksaa uskoa ihmeisiin, kun ei niitä meikäläiselle tapahdu kuitenkaan. Ja sit kun sen tärpin mahdollisuuden ottaa huomioon niin joka asiassa, kuten varmaan tiedätte. Oli se sitten hiusten värjäys, röntgenkuva hammaslääkärillä, ruoka- ja juomapolitiikka, mahdollisen lasketun ajan tienoille ja sen jälkeen ajoittuvat menot, työkuviot jne jne. Hitto kun osais vaan antaa olla koko haaveen ja keskittyä muuhun tässä elämässä, mutta on se jotenkin vaikeaa myös vaan luopua. Ja eikö nyt vielä oo jonkin sortin vauvan viikko ja sen sortin sisältöä tuppaa sähköpostiin tämän muutenkin jo niin hehkeän maanantain kunniaksi... 💥
 
Siskan ultrakuulumiset kuulosti oikein lupaavilta. Toivottavasti punktio ja kaikki seuraavatkin etapit menee kuin Strömsössä konsanaan! Saat käydä ahkerasti täällä nyt sitten päivittämässä tilanteen etenemistä, niin meillä on jotain jännitettävää lähipäiville :smiling-eyes:

Onnenomenan osalta toivon huomiselle testipäivää ja positiivista tulosta tikkuun tietenkin 👏:smiling-eyes:

Nurppu, pakko myöntää että olin kyllä itsekin nyt jostain syystä aika toiveikas oman tärppini suhteen. Ostin jopa omega kolmoset apteekkireissulta viime viikolla :Angry Face: Tällaisiin en oo sortunut vielä kertaakaan aiemmin ja siksi kierron vaihtuminen varmaan saikin kunnon ärsytyksen päälle. Että miksi sitä oikeesti jaksaa uskoa ihmeisiin, kun ei niitä meikäläiselle tapahdu kuitenkaan. Ja sit kun sen tärpin mahdollisuuden ottaa huomioon niin joka asiassa, kuten varmaan tiedätte. Oli se sitten hiusten värjäys, röntgenkuva hammaslääkärillä, ruoka- ja juomapolitiikka, mahdollisen lasketun ajan tienoille ja sen jälkeen ajoittuvat menot, työkuviot jne jne. Hitto kun osais vaan antaa olla koko haaveen ja keskittyä muuhun tässä elämässä, mutta on se jotenkin vaikeaa myös vaan luopua. Ja eikö nyt vielä oo jonkin sortin vauvan viikko ja sen sortin sisältöä tuppaa sähköpostiin tämän muutenkin jo niin hehkeän maanantain kunniaksi... 💥

Juuri näin, aika monessa asiayhteydessä on ollut mielessä että entäs jos nyt viimein plussaan.. ja kuinka kauan on jo mennyt suunnitellessa turhaan 🙄

Nyt just tuntuu varmasti tyhjältä tsemppitoivotukset uuteen kiertoon, mutta feel you. Kyllä se uusi optimistisuus seuraavassa kierrossakin taas jossain vaiheessa kavalasti palaa 🤗
 
Takaisin
Top