Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Voihan kiukku ja pessimistisyys. Nyt ne löys taas tännekin, vaikka päivällä vielä hehkutin, et olo seesteinen. Jotenkin vaan 100% et ei tärppiä nytkään. 😔
Se muuten äkkiä tulee! Aamulla kun aattelee, että kas, olen ihan sees, niin sitten illalla voi olla ihan toinen ääni kellossa! 😔
 
Voi ei, se oli varmaan se mun vitutus kun lähti kiertoon 😂 Itellä kun eilisestä iltapäivästä jo huomattavasti parempi fiilis! Tänään sit onkin syvissä vesissä ja mietteissä sukeltelun päivä; AKA synttäripäivä. Oon koittanut töissäkin pitää omana tietonani, mutta venäläinen kollega (synttärit ilmeisen tärkeä asia siellä ja viimeksi kun hän oli juuri aloittanut meillä, niin en kertonut synttäreistä ennenkö kuuli muilta ja järkyttyi sydänjuuriaan myöten) rynnisti tänään toimistolle skumppapullon ja kukkien kanssa 😅 Se siitä salailusta sitten. Päivällä esimiehen kanssa lounaalle "juhlistamaan" kuulemma...

Ennen synttärit oli ihan kivoja. Nyt vaan ajattelee, että taas ollaan vuotta vanhempia. Alunperin oli "tarkoitus" saada ensimmäinen lapsi 30v ja toinen sitten 33v. Nyt oon 32v ja loputtomassa IVF jonossa ilman yhtäkään lasta. Jippii!
 
Voi ei, se oli varmaan se mun vitutus kun lähti kiertoon 😂 Itellä kun eilisestä iltapäivästä jo huomattavasti parempi fiilis! Tänään sit onkin syvissä vesissä ja mietteissä sukeltelun päivä; AKA synttäripäivä. Oon koittanut töissäkin pitää omana tietonani, mutta venäläinen kollega (synttärit ilmeisen tärkeä asia siellä ja viimeksi kun hän oli juuri aloittanut meillä, niin en kertonut synttäreistä ennenkö kuuli muilta ja järkyttyi sydänjuuriaan myöten) rynnisti tänään toimistolle skumppapullon ja kukkien kanssa 😅 Se siitä salailusta sitten. Päivällä esimiehen kanssa lounaalle "juhlistamaan" kuulemma...

Ennen synttärit oli ihan kivoja. Nyt vaan ajattelee, että taas ollaan vuotta vanhempia. Alunperin oli "tarkoitus" saada ensimmäinen lapsi 30v ja toinen sitten 33v. Nyt oon 32v ja loputtomassa IVF jonossa ilman yhtäkään lasta. Jippii!
Tunnistan fiiliksesi! Itsekin kun täytän parin kk päästä 32 (me ollaanki sit saman vuosiluvun kersoja! Luulin sua ainakin vuodella vanhemmaksi!), niin romukoppaan sai heittää haaveet siitä kuinka lapsia on sitten tietyn ikäisenä jo hankittu. Oon toki siitä onnellisessa asemassa että se kauan odotettu lapsonen olis nyt tulossa, mutta näiden vuosien varrella siitä on oppinut ettei tämä ole lainkaan itsestäänselvyys.
Toivottavasti ivf toisi teillekin sen odotetun lopputuloksen! ❤️
Ja vaikka synttärit on lähtökohtaisesti aika syvältä, niin paljon onnea siitä huolimatta, sitä kuitenkin tarvitaan joka päivä. ❤️
 
@Tonninseteli tervetuloa kolmekakkosten kerhoon! Ja todellakin toivotaan nopeaa IVF tärppiä ❤️ tunnistan ton ajatuksen siitä, et eihän tässä iässä pitänyt olla tässä vaiheessa, mutta niin vaan ollaan.

@Onnenomena lämminhalaus ❤️ Se on joka kerta yhtä paskaa.

Täällä ei mitään tietoa mistään oviksesta että ehkä semmosta nyt vaan ei tuu. Tai jos tulee niin se tulee viikonloppuna kun ollaan 4 päivää miehen kanssa erossa. Ollaan samalla paikkakunnalla mut hän poikien viikonlopussa ja mä anoppilassa. Oishan se varmaan ok hakea mies sieltä hetkeks lainaan ja autossa pikasesti talletella? 😂Luulis että ystävät ymmärtää kun ne ahkerasti multa kyselee että koska juon seuraavan kerran alkoholia. 😅 käydään kaikki nyt vähän pohjalla ja sit kohti valoisempia aikoja!
 
Voi ei, se oli varmaan se mun vitutus kun lähti kiertoon 😂 Itellä kun eilisestä iltapäivästä jo huomattavasti parempi fiilis! Tänään sit onkin syvissä vesissä ja mietteissä sukeltelun päivä; AKA synttäripäivä. Oon koittanut töissäkin pitää omana tietonani, mutta venäläinen kollega (synttärit ilmeisen tärkeä asia siellä ja viimeksi kun hän oli juuri aloittanut meillä, niin en kertonut synttäreistä ennenkö kuuli muilta ja järkyttyi sydänjuuriaan myöten) rynnisti tänään toimistolle skumppapullon ja kukkien kanssa 😅 Se siitä salailusta sitten. Päivällä esimiehen kanssa lounaalle "juhlistamaan" kuulemma...

Ennen synttärit oli ihan kivoja. Nyt vaan ajattelee, että taas ollaan vuotta vanhempia. Alunperin oli "tarkoitus" saada ensimmäinen lapsi 30v ja toinen sitten 33v. Nyt oon 32v ja loputtomassa IVF jonossa ilman yhtäkään lasta. Jippii!

Hyvää syntymäpäivää nyt silti 😊 Ja niin, mulla piti kanssa olla ukko ja lapset tehtynä kun täytän 30. Noh, mies mulla on ja 30 meni jo eikä yhtään mukulaa 😖 ei tosiaan mene elämä kuin suunnitelmissa.

Voihan pylly, omppu oon pahoillani 😖

Kuutin pitää käydä joo lainaamassa miestä viikonloppuna 😍

Täällä luteaalin ajatusmyrskyssä mennään dpo 7. Osaispa olla miettimättä koko asiaa 😶
 
Hyvää syntymäpäivää nyt silti 😊 Ja niin, mulla piti kanssa olla ukko ja lapset tehtynä kun täytän 30. Noh, mies mulla on ja 30 meni jo eikä yhtään mukulaa 😖 ei tosiaan mene elämä kuin suunnitelmissa.

Voihan pylly, omppu oon pahoillani 😖

Kuutin pitää käydä joo lainaamassa miestä viikonloppuna 😍

Täällä luteaalin ajatusmyrskyssä mennään dpo 7. Osaispa olla miettimättä koko asiaa 😶
Samoissa mennään. Ärsyttävä vaihe kun alkaa luteliaaliolot nostaa päätään ja kun niistä ei voi vetää mitään johtopäätöksiä🙄 täällä kans ollu haaveis et ukko ja lapset tehtynä 30 mennessä. Esikoinen meni tohon aikarajaan, mut toinen ei kyl ehi. Joulukuus tulee 30 mittariin. No ei nyt paljoa mene yli joo, mut oma haave olis ollu lähempänä 20 ku 30 saada ne muksut, mut meni parhaat vuodet aivan väärässä parisuhteessa ja 26v tapasin mun miekkosen.

@Onnenomena pahoittelut kp1❤ kirpasee aina.

@Tonninseteli synttärionnittelut sinne! Vaikkei niillä niin väliä enää aikuisena oo, mut vähän jotain arjesta poikkeavaa muistettavaa kuitenkin. Kunpa saisit tässä lähiaikoina ihanan myöhäsen synttärilahjan❤

@Kuuttituutti kannatan kans pikasia autossa😅
 
Äääh @Onnenomena 😞💔 otan osaa.

@Tonninseteli onnittelut täältäkin! Mä ku oon tällänen nörtti niin suhtaudun vuosien kertymiseen niin että sitä levelöi, eli onnea uudesta levelistä 😌 paljon mukavampi ku joku countteri kohti hautaa :D

@Kuuttituutti hahah, pikaset autossa kuulostaa just hyvältä 😆

@Maakku ja @Juliet92 jaksamisia tuskallisiin piinapäiviin! Olis kyl luksusta kun vois siinä kohti laittaa osan aivoista pois päältä ettei tarvis kokoajan jokasta tuntemusta arvuutella 👀

Täällä dpo 3 eli 11-12 päivää IVF-ilmoon! Tuossa jännäilin että mahdutaankohan me sinne, niin mies totes et jos ei mahduta lyhyeen niin eikö me voida ehdottaa et vaihetaan lennosta pitkään? Kun me saatiin ite päättää kummalla mennään. Olis hirveen kätevää! Mut en tiedä joustaako julkinen noin. 🤔
 
@Onnenomena voi hitto, miten nyt ei teillekään osunut tärppi :disappointed-face: Odottelin, että olis ollut parempi lopputulos sun kierrolla, kuulosti niin lupaavalta! No ei kun tervetuloa sitten tähän pettyneiden kerhoon vaan, kohti uutta yritystä. Ja joo, tiedän, ei lohduta yhtään, ei muakaan. Mutta jospa mieliala vähän nousee taas vähitellen.

Täällä tulee juttua sitä tahtia, että ei meinaa perässä pysyä. Synttärionnea vaan @Tonninseteli, vaikka ei tässä tosiaan vuosista niin huvita riemastuakaan, kun samalla aika kuluu ja tulosta ei tule tällä yritysrintamalla. Voitte lohduttautua sillä, että ootte kaikki mun näkökulmasta ihan tytönhupakoita vielä :rolling:

En nyt ehdi enempää lörpötellä tähän väliin mutta se piti sanomani, että näin eilen haikaran. Tai itse asiassa kolme. Saako siitä vetää johtopäätöksiä? :Smiling Face With Smiling Eyes: Yksi istui varmaan lähes tunnin rantakivellä ja siinä häntä ihailin. Kaksi muuta sit lenteli siihen ja yhdessä lähtivät jatkamaan matkaa. Päätin, että tän pitää olla positiivinen enne, joten tärppiä odotellessa :Upside Down Face: Vai oliko tälle kenties jokin muu vaihtoehtoinen tulkinta? No jos oli niin älkää kertoko mulle :rolling:
 
@Mrs Willow haikaroita tänne ketjuun ehdottomasti, kyllä mä ainakin vähän toivoisin että on enne, jos semmosia näkisin!

@Tonninseteli onnittelut synttäreiden johdosta!

Ja sympatiat @Onnenomena negatestistä :loudlycrying:

@Nurppu ainahan voi kysyä? Sittenpähän tietää.. on tässä lyhyessä kyllä puolensakin, ainut vaan että ajoitukset on vaan huomattavasti joustamattomampia kuin pitkässä. Mä en ees halua tietää miten mun migreeni villiintyis pitkässä kaavassa - tässä lyhyessä ei oo ollut mitään ongelmaa sen saralla. Enempi tää IBS-turvotus (tai mikä tää nyt on, ibs+hormonit+jätti munasarjat) - oon nyt koittanut syödä pitkin päivää pieniä määriä, että sais ruokaa kuitenkin koneeseen - jotenkin turvotus vienyt ruokahalun tyystin.

Ja tsempit vielä piinailijoille niin tulee vissiin huomioitua kaikkien jutut tästä ketjusta :smiling-eyes:
 
Lisään nyt vielä omaa IVF hölinää, mä olin eilen ihan paniikissa siitä fyrmadelin neulasta (kirjoitan tän näköjään joka kerta eri tavalla, pitäisiköhän tarkistaa paketista nimi :tears:), kun kätilö varoitteli et se on paksu ja tylsä. Ei sen pistäminen onneksi juuri sattunut, piti vaan pikkasen enemmän käyttää voimaa painaesssa ja pois ottaessa, mut jestas että se kirveli se lääkeaine jonkin aikaa. Yöllä myös vasemmalta puolelta tuli aikamoisia tuikkauksia jos erehdyin nukkumaan sillain puolikyljellään, melkeen mahallaan - vai miten sitä asentoa nyt kuvaisi missä aina nukun normaalisti. Mut hyvin menee - en tiedä vielä tuleeko tästä nyt vielä "rankkaa", kuin miten monet tätä kuvailee - ehkä tällä lyhyellä kaavalla pääsee helpommalla tai sit nää on niin yksilöstä kiinni. Mietin just et jos ei olis ibs:ssää, kroonista migreeniä, jne entuudestaan, niin nää oireet vois tuntua aika rankoilta, nyt nää tuntuu lähinnä etäisesti tutuilta, kun lähes samoja oireita tulee jo omista "perussairauksista" ja niihin on niin tottunut.
 
@Onnenomena voi hitto, miten nyt ei teillekään osunut tärppi :disappointed-face: Odottelin, että olis ollut parempi lopputulos sun kierrolla, kuulosti niin lupaavalta! No ei kun tervetuloa sitten tähän pettyneiden kerhoon vaan, kohti uutta yritystä. Ja joo, tiedän, ei lohduta yhtään, ei muakaan. Mutta jospa mieliala vähän nousee taas vähitellen.

Täällä tulee juttua sitä tahtia, että ei meinaa perässä pysyä. Synttärionnea vaan @Tonninseteli, vaikka ei tässä tosiaan vuosista niin huvita riemastuakaan, kun samalla aika kuluu ja tulosta ei tule tällä yritysrintamalla. Voitte lohduttautua sillä, että ootte kaikki mun näkökulmasta ihan tytönhupakoita vielä :rolling:

En nyt ehdi enempää lörpötellä tähän väliin mutta se piti sanomani, että näin eilen haikaran. Tai itse asiassa kolme. Saako siitä vetää johtopäätöksiä? :Smiling Face With Smiling Eyes: Yksi istui varmaan lähes tunnin rantakivellä ja siinä häntä ihailin. Kaksi muuta sit lenteli siihen ja yhdessä lähtivät jatkamaan matkaa. Päätin, että tän pitää olla positiivinen enne, joten tärppiä odotellessa :Upside Down Face: Vai oliko tälle kenties jokin muu vaihtoehtoinen tulkinta? No jos oli niin älkää kertoko mulle :rolling:
Meiän haikara varmaan eksyny s*tna 😂
 
Meiän haikara varmaan eksyny s*tna 😂
Tuntuu, että täällä monenkin haikaralla kyllä on ollu suuntavaisto pahemmin hukassa viime aikoina :rolling: Meillä siis jo kaksi kotiin saakka saatua lasta on ja haluankin tulkita noita kolmea näkemääni haikaraa niin, että kolmas vielä voisi meille löytää. 🤞 Kolmen äiti kyllä koen jo olevani, sillä näiden elävien lisäksi meille on syntynyt myös enkelivauva. Haluan nyt kuitenkin tulkita näkemäni siten, että vielä pienen saisin kotiin asti :Smiling Face With Smiling Eyes:

IVF-ihmisten tilanteet tuntuu onneksi täällä nyt edes jotenkin etenevän, sitä on ihana seurata. Niin hitaita prosesseja kuitenkin nuo, että hienoa kun ootte päässeet tositoimiin asian kanssa. Toivottavasti tulokset ovat toivotun mukaisia!
 
Kiitokset suuret kaikille onnitteluista! Siitäkin päivästä selvittiin 😅 Illalla menin töiden jälkeen nyrkkeilytunnille purkamaan pahinta ahdistusta. Mies on taas jossain flunssassa... Toivottavasti ei tartu meikäläiseen, oon vetänyt super D-vitamiinia ja sinkki+C yhdistettä. Vaikka kaipa se sitten tarttuu jos on tarttuakseen. Niin paljon on nyt kaikkea mukavaa tautia liikenteessä joka puolella. Kiva vaan kun tietenkin saan sen sitten kun mies sunnuntaina lähtee taas kahdeksi viikoksi Irlantiin. Siinäs sitten sairastan keskenäni asenteella "kiitti näistä" 😂

Mä oon myös koittanut tulkita sateenkaaria ja milloin mitäkin. Vielä ei ole meikäläisen tulkinnat osuneet kohdalleen 🤓
 
Takaisin
Top