Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Luulen niin.

Voikohan letroihin tulla samalla tavalla "maximi" täyteen kuten clomeissa.. oon siis ymmärtänyt että clomeja ei sen takia enää niin käytetä, koska siinä useamman kierron jälkeen ei enää yksinkertaisesti saada enää vastetta vaikka kuinka annosta koittaisi muuttaa. Ja ylipäätään kai letroissa on vähemmän haittavaikutuksia ja onnistumisprosentti yhtä hyvä ellei jopa parempi kuin clomeissa.. mut toivotaan että uusi kierto sieltä lopulta kurvaisi, toi on niin inhottavaa kun joutuu vaan vartoon eikä ees tiiä kaun kierto venyy :sad-face:

Tääl kyl taas ramasee. Luget toi mul uutta toivoa, mut nyt se on taas kadonnu johonkin. Dpo9 ja aikas oireetonta satunnaisia maha ja alapäävihlasuja lukuunottamatta. Dpo7 kahvihuono-olojakaa oo ny ollu.

Tääl kyl taas ramasee. Luget toi mul uutta toivoa, mut nyt se on taas kadonnu johonkin. Dpo9 ja aikas oireetonta satunnaisia maha ja alapäävihlasuja lukuunottamatta. Dpo7 kahvihuono-olojakaa oo ny ollu.

Gaa, miten muistin et meillä olis ollu sama ovispäivä 😅

Täällä dpo 8! Tosin laski vähän innostusta miehen positiivinen koronatesti tänään 😖 Noh, paras mahdollinen aika vetästä korona oli kyllä tähän väliin kun marraskuun lopussa on se IVF suunnittelu. Karenssi ainakin kärsitty ennen.
Ou nou, mutta oikeassa oot ajoituksen suhteen 👍 paranemista ja toivottavasti ei ole äijä-korona.. se on pahempi kuin miesflunssa 🤔

Dpo10 ja negaahan se näyttää😪 oliski ollu liian "helppoa" et pelkät luget ois ratkassu ongelman. Selvästi ovuloin, mutta alkaa tuntumaan, et vikaa on hedelmöittymisessä kun ei ees kemiallisia ole km jälkee ollu🤔 noh, selvii ainaki miehen simppojen kunto sitten kun sinne Tampereelle pääsee antaa sen talletuksen. Sunnuntaina dpo12 lopetan luget, et pääsee mahdollisesti vika kierto alkaamaan ennenku yrityskielto pamahtaa päälle. Tuskimpa tässä enää posiks muuttuu.

Dodiiiiin, postiiviseksi muuttui ainakin koronatesti täällä. En oo kovin yllättynyt kun tuo ukko tossa pärskinyt pari päivää menemään. Vielä ei ole muita oireita kun paine keuhkoissa ja kaktus kurkussa. Kattoo sitten viikon päästä kun makaan Jorvissa odottamassa uutta munuaista tai jotain :Grimacing Face:

Dpo 9. Eilen oli aikamoisia viilteleviä kipuja kohdussa. Joillainhan korona aikaistaa menkat? Olisko siitä kyse. Nyt en kyllä kestäis sitä ahdistusta ja paniikkia, joka plussasta tulisi koronan keskellä :Weary Cat Face: Jos eka meni kesken jo ilman koronaa...

Dodiiiiin, postiiviseksi muuttui ainakin koronatesti täällä. En oo kovin yllättynyt kun tuo ukko tossa pärskinyt pari päivää menemään. Vielä ei ole muita oireita kun paine keuhkoissa ja kaktus kurkussa. Kattoo sitten viikon päästä kun makaan Jorvissa odottamassa uutta munuaista tai jotain :Grimacing Face:

Dpo 9. Eilen oli aikamoisia viilteleviä kipuja kohdussa. Joillainhan korona aikaistaa menkat? Olisko siitä kyse. Nyt en kyllä kestäis sitä ahdistusta ja paniikkia, joka plussasta tulisi koronan keskellä :Weary Cat Face: Jos eka meni kesken jo ilman koronaa...
Jos nyt tärppi sattuis tulee ni voin lohduttaa, et tiiän kaks joil korona ollu raskausaikana ja kaikki hyvin menny❤

Jos nyt tärppi sattuis tulee ni voin lohduttaa, et tiiän kaks joil korona ollu raskausaikana ja kaikki hyvin menny❤
Sentäs! Mä oon kuullut vaan kauhutarinoita sykkeettömistä varhaisultrista ja viikon 10 keskenmenoista.... Anyhow, en testaa ennenkö menkkojen pitäisi alkaa. Pitää vaan pitää huoli, että alentaa kuumetta jos sattuisi nousemaan yli 38.

Sympatiat negoista ja koronaplussasta 🧡

Täällä vika kontrolliultra ja keräys aika napsahti maanantaille. Hurjaa kuin nopeaa! Ikäväkseni tosin mun munasarjat oli sitten päättäneet tässä muutamassa päivässä pullautella ja kasvattaa niitä folleja sen verran, että ei päästä tuoresiirtoon hypeririskin vuoksi 😬

Olin kyllä tähän ihan henkisesti valmistautunut, pidin sitä tuoresiirtoa vähän semmosena "ei oo tapahtumassa" juttuna, mut sit maanantaina ultrassa olikin niin maltillisesti niitä rakkuloita, että toiveikkuus iski sen suhteen.. nyt tais olla saldona 10 oikealla ja vaikeammin ultrattavassa vasemmassa "ainakin" 14, eli todennäköisesti enemmän. Sen sit näkee maanantaina paljon niistä on tarpeeksi kypsiä 😊

Olo ihan jees, tänään ollu vähän väsy ja eilen jomotteli aika kunnolla. Keräys ei erityisesti jännitä etukäteen.. irrotuspiikin ne vaihtoi toiseen ja sitä sais sit ihan metsästää. Ekasta oli loppu vaik netin mukaan piti olla, toisessa eivät suostuneet rikkoon 7kpl:n pakettia, ja mä tarvitsin vaan 2.. en ees tiiä olisko ne saanu myydä mulle ne 7 sit jos en muuta löydä.. kolmannessa joutuivat ihan joltain varastonhoitajalta hakea luvan että myyvät erikseen ne 2, kun oli tyyliin yliopiston apteekin vika paketti koko pk-seudulla - onneksi siis sain, meinas jo alkaa stressaa 😅

@Juliet92 Suuret pahoittelut! 🥺💔

@siska No onpas ollut jännittävää! Hyvä että sait lääkkeet. Tsemppiä punktioon! ❤️

@Tonninseteli Pahoittelut pos. koronatestistä ja neg. raskaustestistä! 🥺💔 Mutta jos se toinen plussaksi muuttuu, niin voin lohduttaa, että teratologisesta sanottiin minulle, ettei koronavirusten "suvun" ole todettu aiheuttavan mitään kehitysongelmia missään raskauden vaiheessa. Pikaista paranemista!

Tällä keskustelulla on kyllä erittäin osuva nimi. Tosi ikävää @Onnenomena että kaiken muun kukkuraks sait tollasen megakierron kärsittäväkses. 😔

Mä en jaksanu tässä kierrossa testailla ovista ollenkaan, mutta Oura mittaa lämpöjä ja niitä ja limoja seurailen. No ny mul on lämmöt ja limat ollu sellasia, että tuo mun käyttämä Fertilityfriend applikaatio on jo ehottanu neljää eri ovulaatioajankohtaa mulle 😅 eh. Eli tänään on joko dpo10 (en usko), dpo7 (luulen niin), dpo6 (voi olla myös) tai dpo3 (en usko). Menkoistahan sen sit tietty näkee. Dpo10 noista olis kivoin, kun sit pääsis jo ens viikolla ilmottautuu IVF:ään! Mut tosiaan siihen en oireiden perusteella usko.

Mul ollu kans tavallista enemmän alavatsakipuja tässä kierrossa, jo ennen ovulaatiota. Oon kuvitellu kaikenlaisia syitä sille, mm. että munasarjat on pyöriny ympäri tai jumissa jossai, tai piilevä endometrioosi olis lähteny leviämään (ikinä ei siis ole sitä löytynyt eli ei mulla siihen diagnoosia ole, mut kivuliaita menkkoja on). Tai että se polyyppi olis jo uusinu. Mutta koska ens kierrosta pitäs päästä toivon mukaan IVF:n yhteydessä ultraan, ajattelin että eipä tässä mitään, jos siellä olis jotain jännää niin kyllä se siellä paljastuu sit!

Tällä keskustelulla on kyllä erittäin osuva nimi. Tosi ikävää @Onnenomena että kaiken muun kukkuraks sait tollasen megakierron kärsittäväkses. 😔

Mä en jaksanu tässä kierrossa testailla ovista ollenkaan, mutta Oura mittaa lämpöjä ja niitä ja limoja seurailen. No ny mul on lämmöt ja limat ollu sellasia, että tuo mun käyttämä Fertilityfriend applikaatio on jo ehottanu neljää eri ovulaatioajankohtaa mulle 😅 eh. Eli tänään on joko dpo10 (en usko), dpo7 (luulen niin), dpo6 (voi olla myös) tai dpo3 (en usko). Menkoistahan sen sit tietty näkee. Dpo10 noista olis kivoin, kun sit pääsis jo ens viikolla ilmottautuu IVF:ään! Mut tosiaan siihen en oireiden perusteella usko.

Mul ollu kans tavallista enemmän alavatsakipuja tässä kierrossa, jo ennen ovulaatiota. Oon kuvitellu kaikenlaisia syitä sille, mm. että munasarjat on pyöriny ympäri tai jumissa jossai, tai piilevä endometrioosi olis lähteny leviämään (ikinä ei siis ole sitä löytynyt eli ei mulla siihen diagnoosia ole, mut kivuliaita menkkoja on). Tai että se polyyppi olis jo uusinu. Mutta koska ens kierrosta pitäs päästä toivon mukaan IVF:n yhteydessä ultraan, ajattelin että eipä tässä mitään, jos siellä olis jotain jännää niin kyllä se siellä paljastuu sit!
Todentotta on osuva nimi tällä keskustelulla. Tää tuo jotenkin hyvää vertaistukea tilanteeseen. Niinkuin oon aikasemminkin sanonu, ettei ne muiden plussat itseltä ole pois, mut kyllähän jola kerta kun tuolla raskaaksi 2022 keskustelussa tulee niitä nopeita plussia niin miettii aina, että miksi ei itselle. Täällä taas mahdolliset plussat tuo toivoa ja vilpitöntä iloa toisen plussasta vaikeuksien jälkeen. Mietin noita sun kipuiluja niin eikös sullakin sitä ibs tyylistä oireilua ole? Ooks syöny jotain suolistoa ärsyttävää? Mä rupesin eilen miettii, ku ei oo pariin päivään ollu juuri mitään mahatuntemuksia niin et oonko just vaan syöny sillee fiksummin. Itselläkään kun kivuille ei oo mitään gynekologista syystä löytyny.

Dpo11 ja taukopäivä testailusta. Huomenna varuiks testaan vielä, et voin sit lopettaa luget. 100% et ei oo eilisestä testi miksikään muuttunu. Kn ei tunnu kovalta ja aika alhaalla on ja alkanu tuntuu mahajuilimisia taas enempi. Vv aika vähäistä. Yllättyny oon siitä, et nyt luge kierrossa yllättävän oireetonta kun toisilla vissiin voi lisätä kaikkia tuntemuksia. Alkaispa menkat sit pian ja pääsis vielä siihen mahdolliseen viimeiseen luomuyrityskiertoon. En kyllä usko sen tuottavan sen parempaa tulosta, alkaa tuntumaan, et jotain häikkää hedelmöittymisessä kun ei oo ees kemiallisia tässä ollu. Eilen olin vielä suht reippaalla mielellä, mut nyt alkaa taas ahdistus nostamaan päätään

@Juliet92 joo, IBS oireilua on ollut myös. Kuvittelen että tunnistan eron näiden välillä kuitenkin, vaikka mistä sitä tietää todellisuudessa ilman että avaa ja katsoo 😆 mutta se tuntuu mun mielestä erilaiselta, eikä oo ollu vatsa erityisemmin sekasin ny. Voi harmi että sulla alkaa taas ahdistus nousta 😔 tää on kyllä raskasta puuhaa.

Takaisin