Tällä keskustelulla on kyllä erittäin osuva nimi. Tosi ikävää
@Onnenomena että kaiken muun kukkuraks sait tollasen megakierron kärsittäväkses.
Mä en jaksanu tässä kierrossa testailla ovista ollenkaan, mutta Oura mittaa lämpöjä ja niitä ja limoja seurailen. No ny mul on lämmöt ja limat ollu sellasia, että tuo mun käyttämä Fertilityfriend applikaatio on jo ehottanu neljää eri ovulaatioajankohtaa mulle
eh. Eli tänään on joko dpo10 (en usko), dpo7 (luulen niin), dpo6 (voi olla myös) tai dpo3 (en usko). Menkoistahan sen sit tietty näkee. Dpo10 noista olis kivoin, kun sit pääsis jo ens viikolla ilmottautuu IVF:ään! Mut tosiaan siihen en oireiden perusteella usko.
Mul ollu kans tavallista enemmän alavatsakipuja tässä kierrossa, jo ennen ovulaatiota. Oon kuvitellu kaikenlaisia syitä sille, mm. että munasarjat on pyöriny ympäri tai jumissa jossai, tai piilevä endometrioosi olis lähteny leviämään (ikinä ei siis ole sitä löytynyt eli ei mulla siihen diagnoosia ole, mut kivuliaita menkkoja on). Tai että se polyyppi olis jo uusinu. Mutta koska ens kierrosta pitäs päästä toivon mukaan IVF:n yhteydessä ultraan, ajattelin että eipä tässä mitään, jos siellä olis jotain jännää niin kyllä se siellä paljastuu sit!