Viikonloppuja täältäkin! Käyn kyllä lukemassa kuulumisia aina kun ehdin, mutta kirjoittelu on ollut vähän laiskansorttista viime aikoina. Varmaan pääasiassa siksi, että en tiedä mitä sitä raportoisi. Nyt menossa abouttiarallaa dpo 20, enkä oo tehnyt testiä, kuvitelkaa.
Tää viikko on vaan ollut sellainen, että en olisi jaksanut prosessoida testin tulosta, oli se kumpi vaan. On ollut työreissua, lapsen leikkaus ja stressiä ihan joka sorttia. Päätin sitten pistää pään puskaan ja jättää testaamatta, eikö se sillä ratkea?
Oireita on välillä, mutta en nyt tiedä onko ne sen kummempia kuin normaalikierroissakaan. Tissit vähän aristaa ja välillä mahassa menkkamaisia kipuja, jotka sit häviää kuitenkin. Eilen ja tänään on ollu vähän tiputteluvuotoa, joten en tiedä tekiskö uusi kierto sit kuitenkin tuloaan... mulla siis kierrot on heitelleen kyllä miten sattuu ennenkin ja tän vuoden puolella on ollut useampi 40-päiväinenkin, joten se suhteen ei olis mitään uutta, vaikka kierto venyisi ihan muista syistä. Nyt edelliset kolme kiertoa on kuitenkin ollut kiltisti 26-päiväisiä ja pikemminkin oon aatellut, että luteaali on jäänyt turhan lyhyeksi, ehkä kymmeneen päivään. Et nyt ainakin on se venynyt kunnon pituuksiin, jos ei muuta
Ehkä tää tilanne joskus ratkeaa, ainakin jos kerään itseni sieltä puskasta ja rohkaistun joskus tekemään testin.
@Nurppu , teidän reissu kuulostaa oikein hauskalta ja hienoa, jos sait ajatuksia vähän muualle tästä suosta välillä!
@Tonninseteli n viikonloppusuunnitelmat kuulostaa myös oikein rentouttavilta ja kivoilta, pitäkäähän hauskaa. Täällä onneksi luvassa ihan kotiviikonloppu nyt, jospa sitä ehtisi vähän edes levähtää.
@Kuuttituutti, ihanaa että sun tilanne kuulostaa nyt kuitenkin suht hyvältä tässä vaiheessa, toivottavasti ei tuu mitään takapakkeja ja ylläreitä enää. Miten työkaverien kanssa on mennyt?
@Juliet92 lle tsempit myös! Tottakai sitä saa omaa tilannettaan silti surra vaikka miehen terveys etusijalla olisikin. Ei siitä tarvii mun mielestä huonoa omaatuntoa potea, ei vauvan kaipuu ja miehen terveyden toivominen toisiaan pois pitäisi sulkea. Toivottavasti ehtisitte vielä tämän kierron yrittää (tuloksekkaasti tietenkin!).