Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Huomenta!

Näköjään nämä oireet kuuluu normaaliin pms:sään. Nimittäin edelleen raskaustesti puhtoinen negatiivinen :( Kp30/28-29 starttasi. Kierto näyttää ny venyvän....
Mutta viikon päästä ti laivalle, voipahan vähän ottaakki jottain :)

Christine voi kurjuus :sad001 kuulosti niin lupaavilta sun oireet.. Eipä se kyllä vieläkään mahdottomuus ole. Tosin noilla oireilla olis kuvitellut plussankin jo luuraavan, jos on tullakseen. Pahoittelut :sorry:

LaraS: No kyllä olis varmaan jotain näkynyt jos olisi ollut näkyäkseen. Nyt täytyy vaan toivoo että seukki kierto alkaa pian :o

Tyhmiä negoja ja uusia kiertoja.

tuli itelle eilen aika raju pistely alamahaan. Ihan hetkellinen kylläkin mutta meinasin tippua polvilleni lattialle kun oli sen verran "raju". Illalla tuntui rinnatkin oudolle, mutta luulenpa että pääkoppa saa taas aikaan näitä "oireita".
Kunpa saatais tää ketju jo arkistoitua!

Testiin on nyt ilmaantunut harmaa hailura kontrolliviivan viereen...kylläki testiajan ulkopuolella. Onkohan se nk. Roskishaamu vai viivan paikka..laitan kuvaa myöhemmin jos osaan :)

Christine mun silmiin ei erotu :/ ja avattuna noissa vissiin on noita hailuroitakin.?? En oo koskaan avannut ni en tiiä. Jospa parin pv päästä näkyis kunnon viiva :happy:

Untuvainen onko sulla testausaikeita??

Niin, vieläkö Muurahainen aikoo toimia sivuston "ylläpitäjänä"? :)

Christine, täällä plussaa enteili melkein viikon verran kestäneet kovat menkkakivut, ja silti sain plussan vasta dpo14, dpo13 oli niin epämääräinen ettei sitä voinu edes haamuksi laskea. Toivotaan siis parasta sun kohdalla myös, tsemppiä ja vielä kerran plussatuulia! :)

christine, mä nään ainaki viivanpaikan! Toki määki aina haluan nähä näissä viivoja niin seki voi vaikuttaa :rolleyes:

Omaa napaa: Tein tänä aamuna vielä ovistestin varmistukseksi ja kyllä se oli niin haalea että meni jo. Tänä aamuna jomotti/pisteli vasemmalta, tosin siellä on se kystaki.. Eilen jäi tallettelut väliin ja oon kyllä niin kiukkunen miehelle vieläki. Meillä tuntuu jäävän aina tuo dpo-1 hyödyntämättä ja musta tuntuu että se ois tärkein päivä. Uskon että tänään iltasella ku tuun töistä on jo myöhästä.

Triana kp14/25, dpo0

Triana olihan teillä muutoin uimarit jo oottamassa eikä se "kerta kiellon päälle" tänäänkään varmaan ihan hukkaan heitettyä oo :wink jos ei muuta, niin ota se kunniakierroksena :dance008

Christine, mä näen, ja mulla tuli samanlainen. Yritän saada Sen kuvaan. Mä silti nään noita viivoja aina jokapuolella!

Liitteet

• IMG_1689.JPG
    IMG_1689.JPG
    675.1 KB · Katsottu: 222
Ääh viivan paikka se oli. Alko krampit ku herättiin miehen kanssa pikkupäikkäreiltä ;) ja pyyhittäessä tulikin jo veriviiruja. Se siitä :o

Voi tyhmät negat :smiley-angry016 noita ei kyllä tähän ketjuun toivois, vaan pelkkää plussaa ++++

Triana, ihan hyvät tallettelut teillä kumminkin ja komppaan Laraa, että tänään sit vaan vielä kerta kiellon päälle :grin

MamaMee hyvä, että papakoe sujui ennakko-odotuksiasi paremmin! Aika lyhyen kuuloisia on kyllä tosiaan nuo sinun kierrot, toivottavasti kumminki ovuloit ja tärppi vielä teillekin sattuisi!

Täällä tänään vasta kumminkin se kp1. Ja positiivisen kautta kun ajatellaan niin onpahan saatu jo tätä kiertoa sit kulutettua kun viikon päästä ne simppatulokset saadaan, niin ei ole niin pitkästi seuraavaan kiertoon sitten odottelua.... Kauhulla vaan mietin tuota vaapukkamaan esimerkkiä, että sit letroja ei pääsis aloittamaan jos päivät ei satu nappiin arkipäivien kanssa, toivon ettei menis nyt enää sellaiseen aikaa....

Pahoittelut Christine ja Toiveissa. On tämä niin epäreilua :smiley-angry016

Untuvainen, mie taas näen tuossa jopa ihan varovaisen haamun! Silmäni havaitsevat väriä :rolleyes:

Nyt alko sitten tiukka linja kahvinjuonnin suhteen. Olen ihan himokahvittelija, ja otan taas tiukan linjan ja juon sen 3 kuppia päivässä(optio 4 kuppiin koska kupillisetkin on vajaita). Miten tätä jännitystä taas kestää!! Kohtua jomottelee jatkuvasti, tiedä sitten onko hyvä vai huono asia. Hyvä tässä tietty mitään oireita alkaa tutkailemaan kun menossa tosiaan se pp1:hilarious: Huomenna pistän sen Gonapeptylin vielä ja sitten se on herran haltuun.

Moi kaikki! Liittyisin mukaan juttelemaan jos vaan joukkoon sopii:) Yritys aloitettu 7/2015, yksi alkuraskauden km 5/2016, muuten ei plussia ennen tai jälkeen. Vihdoinkin uskalsin varata aikaa tutkimuksiin, ensimmäinen lääkärikäynti lapsettomuuspolilla oli aiemmin tällä viikolla. Ensimmäinen toiveissa sekä mulle että miehelle. Nyt kp 9/27, huomenna tarkoitus alkaa tikuttamaan ovista. Pahoittelut negoista ja kaikille marraskuista plussamyrskypuhuria ++++:happy:

bambi

Rive Jospa siellä kuormaliinat kiristelee arvolastia tiukasti pysymään kyydissä :joyful: tsemppiä sen piinailun suhteen :happy7 kuin myös kahvin vähentämisen :thumleft

Bambi :hello tervetuloa ja lyhyttä visiittiä :) sekä tsemppiä ovisbongailuun!

Pahoittelut tädistä Toiveissa! Sekä Kissankulta - onneksi tosiaan "lyhenee" sit siellä toisessa päässä uuden kierron odottelu :happy090

Takaisin