Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ihania uutisia Rive ja Mimma! <3
Christine86 ; täällä kans kp29/28 eikä menkkoja näy. Tein rfsu-testin aamulla ja oli ihan puhdas nega. ovis kyl oli myöhään.. Noin 11vrk sitten.. Mut menkkaolo on että eiköhän ne huomenna ala :(

Rive: ihana pieni kyytiläinen siellä,jospa nyt tarraa oikein tiukasti kiinni
Triana: niin eihän se ovulaatioplussa takaa mitään,mutta mukava kuitenkin että niitä saa ja toivoa on ja hyvä että uimarit on vapaana.
Cristine86 ja toiveissa <3 iso plussapuhallus teille
Laras:
yritetään molemmat saada ovis kiinni ja kellistää miehet oikeeseen aikaan,oliskin maailman paras joululahja se pysyvä plussa. Tsemppiä!!
Mimmma Mahtavaa,että näkyy jo niin hyvin testissä,säkkikaupalla tarrasukkia teille!!
Viima mikä kp. sinulla menossa,ei voi olla kiinnittymistippoja jotka sekottuu valkkariin? iso plussapuhallus sinullekin!!!

Plussatuulia naiset!!!

On: Täällä aion olla positiivisin mielin ja iloinen että kierto edes käynnistyi,osaa taas avostaa tätäkin yritysaikaa kun oli parin kuukauden tauko kokonaan.

Vähän offtopic,mutta Maggie kirjotit teidän ekasta rokotus käynnistä. Se on kamalaa,kun pientä pistetään mutta hyvän asian vuoksi
Meillä on neuvolatäti sanonut,että laitetaan tyttö vatsalleen hoitopöydälle ja minä olen viihdyttänyt leluilla ja täti on takaapäin napsannu piikin reiteen. Ja kun hän saa neulan pois jalasta,niin nappaan likan syliin ja rauhottuu heti. Ehdota ensi kerralla neuvolassa jos kokeilisitte tuota tekniikkaa.
Itse koen sen kiinni pitämisen,että lapsi vaistoaa herkemmin että jotain "pahaa" tapahtuu.

Onnea Rive! Nyt hurjasti tarrasukkia. :)

Soma, kiitos vinkistä. :) Joo todella tuntu että pikkuinen reppana oli jo hädissään siitä asennosta ja napakasta otteesta. :'(

Tänään kp36/kp1. Uusi kierto siis alkoi. Ihan samanlaiset kivut mitä edellisessä keskenmenossa, ja vuoto täysin samanlaista. Eli yk19 alkakoon......

Voi Viima! Tais olla joku kiinnittymisyritys? Voi harmitus!! Mut jos jotain positiivista ni sulla on mahdollista tulla raskaaksi <3 Toivottavasti tulis se pysyvä plussa ja pian. <3

Viima no höh, harmi että täti saapui kera kipujen :/ olisko tosiaan jotain yrittäny tapahtuu, kun sulla oli niitä kummallisia hailakoita testeissä :eek: tylsää, ettei muuttunut kunnon plussaksi :sorry: seuraavaan kiertoon ++++

Helinäkeiju: kiitos, toivottavasti tulee plussatuulia ja jos ei niin sais menkat jo alkaa ku viikon päästä pitäisi laivalle lähtee!!! :D

Viima: voi vitsin vitsit, pahoittelut menkoista! Mutta toivottavasti tästä kierrosta tärppää ja eipähän tarvi epätietoisuudessa elellä vaikka tuskin paljon lohduttaa :( <3

Toiveissa: perhanan negat, josko näyttäisi myöhemmin plussaa kun ovis ollu myöhäsempään ajankohtaan, hope so!! Huominen aamu jännittää. Veikkaan pettymystä tälläki erää...nää alaselän vihlonnat ei kyllä oo ollu tyypillisiä menkkaoireita. Yleensä alamahassa jomottaa. Monta kertaa ravannu jo vessassa että joko alkoi, mut ei....pelkkää valkkaria vaan lurahdellu phsuojaan :o

minulta kans oikeen navakkaa myräkkäplussatuulta kaikille naisille täällä!!!

Rivelle mahottomasti onnea ja tarrasukkia! :p

Viima pahoittelut, teilläki jo pitkä yritys takana :sad001

ON: Oli jo vähä haaleampi viiva ovistestissä nyt illalla. Oikeen tarkkaan ku tihrustaa niin ehkä se tän aamunen on vahvoin, eli eikö siitä 12-48h oo ovis? Lasken nyt niin et huomenna dpo 0.

Piti tulla vielä päivittelemään...äsken suihkuun mennessäni huomasin nännipihoissa eka kertaa PALJON pieniä turvonneita nyppyjä aivan vieri vieritysten, ihanko finnejä, mut ilmeisesti niitä jotain rauhasia. Siis niitä on varmaan viisinkertaisesti enemmän ku mitä aikaisemmin on ollu! Nännit on muuttanu väriä...laitan tänne vähän omanapailua, sori! Mutta katotaan onko menkka oireita vai kenties jotain ihanempaa :P

Voi ei, voimia Viima <3
Christine86 ; nyt kyllä kuulostaa sulla tosi lupaavalta ;) Itsekin odotan kauhulla huomista!! En tiiä pitäskö näillä päivillä jo näkyä jotain testissä?! Stressiä on ollut kyllä niin paljon että ei ois ihme jos menkat ois vaa sen vuoksi myöhässä :(

Christine huijui, jänskää!! :excited001 on kyllä niiiin messevät oireet, että nyt kyllä pitää jo siitä edestä pärähtää aamulla plussa tikkuun!!

Toiveissa Luin just yks päivä, että jopa 10% naisilla kiinnittyminen tapahtuu vasta sillon, kun menkkojen pitäis alkaa - eli tosi myöhään :eek: en tiiä, oliko miten luotettava lähde, mutta kävis järkeen kun näitä tosi myöhäsiä plussia on täälläkin kerrottu tiettävän. Toiseksi, ne hcg-arvot on todella isolla haarukalla dpo-päiviin/raskausviikkoihin nähden, riippuu yksilöstä meneekö ala- vai ylärajoilla. Järkyttävää, että naisihmisiä tälleen piinataan!!:nailbiting:

Viima:sad001 Tuokoon seuraava kierto teille pysyvän plussan:Heartred

Lupaavan oloisia oireita täällä useammallakin, toivotaan että plussaatte pian:happy:

Triana, samaa mieltä että tämän aamuinen tummin. Nyt vaan piinailemaan, toivottavasti teillä tärppää:joyful:

Ihania tuntemuksia chitine86 <3
Viimalle uuteen kiertoon ++.
Toiveissa tsemppiä siule myös sekä kaikille muillekin..

Omaa tilannetta miettinyt, pitäiskö tää joulukuu mennä kuitenkin ilman letroja, ottaa vain terolutit.
Ja ens vuonna sitten kiertoihin mukaan letrozol..
Täällä joulukuun poli toimii supistetusti ja kun seuranta ultaan pitää päästä, saan päiviä laskea ja jos osuu pyhäpäiville niin en saa edes aloittaa letroja lääkäri ohjeisti..
Oisko vaan parempi ottaa terolutit ja talletella ja ens vuonna 100% yritys..

Olipas vaikeasti selitetty, toivottavasti joku sai kiinni. Miten sinä toimisi tässä tilanteessa?

Rive: Hurjasti tarrasukkia pikkukaverille! :-)

Tsemppiä yhteisesti kaikille uuteen kiertoon joutuneille!

On: Täällä odotetaan oireista päätellen menkkoja. En ole siis ihan perillä tarkasti, mikä kp, kun en ollu edellisiä menkkoja merkinny. Olispa makeeta, jos tää ois the kierto ja neuvola kysyis vikoista menkoista, enkä osais vastata :D Mutta toisaalta hyvä, jos ei ole, saa ainaskin syödä graavi ja kylmäsavulohta jouluna aivan ähkyksi asti. Ja tietenkin nauttia lasillisen punkkua, nam! :-) Pitää edes jotain positiivista hakea tästä epätoivoisesta tilanteesta.

Vaapukkamaa vaikee tilanne :confused: Mulla ei oo kokemusta noista lääkinnällisiä asioista, mut pyhät on kökköjä, kun sotkee näissä asioissa :depressed:

Ms.Lemon vitsi, niin graavilohta!!! Nams:joyful: olispa ihana ylläri sulla, kun tuliskin plussauutiset vähän puskista! Kannatan ++++ :gen014 meinaatkos testailla?? :rolleyes:

LaraS ja Vaapukkamaa: Ois kyllä tosi ylläri! :D Oon tässä kuussa stressannu niin kovasti, että korvissa soi, joten tuskin mitään kiinnittymistä on päässy tapahtumaan :-) Oon pitkästä aikaa aloittanut työt tänä syksynä, niin tuntuu että päivät vaan vilisee ohi ja vuorokaudessa liian vähän tunteja. Toisaalta ei ehdi niin paljon miettimään tätä raskautumisen vaikeutta.

Ms. Lemon Työstressi on peestä, mutta alussahan se on varsin normaalia, jotta stressaa enemmän. Hyvää työhön paluuta! :) se on tosiaan hyvä, että päivät kiitää ohi ja ajatukset siirtyy näistä jutuista välillä muuallekin. Mulla ei olekaan mitään muuta kuin aikaa osa-aikaopiskelujen ohessa, niin nyt oon täyttänyt päiväni käsitöillä ja "feel good" -musiikilla :headphone:

Viimalle: pahoittelut tädistä
Vaapukkamaa: itse teen juurikin noin,olen ilman mitään jouluun asti,ensi vuonna sitten uudestaan letroja.
cristine86 todella lupaavia oireita.

Takaisin