Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Dolcetti onnea! :happy:

Mulla alko tänään taas se kauhea hartiapistos, enteilee varmaan helvetin kivuliaita seuraavia menkkoja :mad: Ja jäi tänään tallettelutki välistä niin on nyt jotenki ihan negatiivinen fiilis tähän kiertoon.. Loppukierrossa sit kuitenki "keksin"' sopivia oireita :oops:

Kiitos LaraS ja MamaMee! :) Koitan silti itseäni hillitä etten ihan repeäisi liitoksistani. En olisi koskaan uskonut, että plussa vois tulla jo dpo11. :shy: Jotenkin vaan takaraivossa kolkuttaa, että kuitenkin se pettymys sieltä tulee vielä tädin muodossa.. Entä jos onkin vain kiinnittymisyritys kun aikaista kuitenkin vielä..

MamaMee: tulis menkat pian niin pääsisitte uuteen yrityskiertoon! :)
Muurahainen: kiitos, tuo kommentti kuulosti kyllä tosi hyvälle! :smiley-bounce022

Onnea plussanneille!

WM paljon voimia.

Oma napa: Tässä kun on matkalla töihin on hyvää aikaa kirjotella. Kyllä se nyt vaan niin meni, että tänään on kp 1. Viime kierto jäi harmillisen lyhyeksi, kun eilen oli vasta kp 17. Ehkä parempi näin ja olkoon tämä uusi kierto edellistä parempi

Onnea Emppu ja Dolcetti! :happy093.

Tervetuloa Bambi.:greet025

Pahoittelut WM.:pale Voimia.

ON: voi voi tätä oireiden määrää, mutta en oikein usko, että raskaudesta johtuvat.
Välillä tunne, että olis tärpänny, mutta nyt vasta oletettavasti dpo 6, joten eihän se vielä missään pitäis tuntua. Josko olisi edes kiinnittynytkään vielä.
Täytyy varmaan pistää väsymyksen piikkiin nämä pään ja kropan "sekoilut". :confused1 :coffee

Täällä alkaa olla aika paljon uusia nimimerkkejä kirjoittelemassa, kertokaahan tietojanne, niin lisään teidät etusivun listalle. :) saatais plussatkin näkyviin.

Pahoittelut WM :( Epäreilua.

Mauste, no olipas lyhyt kierto. Mutta kuten sanoit, uutta kiertoa kohti:Heartred

Empulla lupaava tilanne:happy:

On-urputusta: miulla on nyt viimeisen viikon ollut järkyttävä stressi työasioista. Tuntuu että en pysty rauhoittumaan yhtään ja ajatukset laukkaavat..Ja noin yleisesti tuntuu että stressitilanne eskaloituu aina kun miehen poika on käymässä kuten nyt tänäkin viikonloppuna. Oon vaan niin ylikierroksilla koko ajan ja pelkään että mitä tää tekee kiinnittymiselle. Viime yö meni tosi levottomasti mutta kun ei vaan nukkuminen onnistunut. Huoh!!! Kunpa en nyt sössisi tätä.

Huomenta kaikille! Niin se vaan sanoo digikin. Raskaana. 3+ Lähetin eilen illalla sähköpostia mun entiselle lääkärille ja sekin sanoi, ettei testissä mitään haamuplussia näy. Että raskaana olen. Pyysi tulemaan ultraan ensi viikon lopussa. Olen ihan pihalla raskausjuttujen kanssa ja ultrasta tuli sellainen kysymys, että voiko siellä ylipäätään näkyä mitään tässä vaiheessa? Ja voiko plussa kertoa tuulimunasta? Ja näkyskö se, ettei ole tuulimuna, ultrasta? Herranjestas, että onkin edessä melkoinen oppimismatka kun mitään en ymmärrä....

Maggie, siellä se meidän pikkuinen ihme vilkuttaa <3 :)

Dolcetti, onnittelut hienosta digituloksesta! Kyllä sinä vahvasti raskaana olet!! :) tuuhan turisemaan tuonne meidän raskautuneiden puolelle "kyllä se oli niin vaikeaa ketjuun" :) linkki etusivulla. :)
Muoks. Veikkaan et sun LA sijoittuu heinäkuun puolelle. :) ultrassa selviää sitten. :)

WM: Pahoittelut minunkin puolesta tilanteestasi. :sorry:
Muurahainen: uusi kuvasi <3

Minutkin voi lisätä etusivulle (ei ihan vielä uskalla plussanneisiin)
Emppu_,yritystä 12/15, esikoinen

Emppu_ : Kyllä minäki viivassa väriä näen, toivottavasti pysyy lujasti matkassa mukana <3

Dolcetti: Suuret onnittelut selvästä plussasta!!!! <3

WM: Pahoittelut! :( :( :( voimahalaus! <3

Toiveissa: toivotaan että ne olisiki valekuukautiset ja testi näyttäisikin plussaa pian! <3 ja ei se viini varmaan vaikuta noin varhaisessa vaiheessa mitään, että ota vaan :)

Mulla ei epäilystäkään menkoista :'D vuotaa ku niagara ja alaselän krampit jotain kamalaa. Enhän mä eilisen siivouksen jälkeen kovin kauaa jaksanutkaan "bilettää" vaan otinkohan kolme olutta ja pilkin kunnes mies käski mennä nukkumaan ja miehän kilttinä tyttönä menin :D Nyt täytyyki kahtoa vanhemmalle tytölle esiintymiskamppeet...menee joulunavajaisiin esiintyyn (laulaa kuorossa).

Dolcetti, aivan loistava plussa!! Tuli juttelemaan tuonne "kyllä se li niin vaikeeta" ketjuun! Siellä on paljon tuttuja!

Tiko74, Katjusha tulee varmasti tännekin kertomaan kuulumiset kunhan imettämiseltä ehtii :happy: Kuulumisia voi jo kurkistaa jo tuolta " kyllä se oli vaikeeta" ketjusta!

Emppu, teitkö testiä tälle aamulle?

Takaisin