Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Tervetuloa bambi: oikein lyhyttä visiittiä tälle puolelle teille toivottelen ja pysyvää plussaa!! :)
mennään aikas samoissa, kun täälläkin on yritys aloitettu 7/15 ja ensimmäistä toivotaan, sekä käytiin viime viikolla ensimmäisellä käynillä lapsettomuuspuolella (tosin se oli vasta hoitaja-aika) .

Pahoittelut negoista,niitä on taas liian moni joutunut kokemaan.

Untuvaisella on pieni hailura testissä,jospa nyt vahvistuisi!!!! plussa puhallus!!!

No voihan nyt sentää. Tänään kp 17/25 ja vaikuttaa todella paljon, että menkat alkais viimeistään huomenna

Muokattu viimeksi:
Nyt taitaa olla täällä vapaa viikonloppu (tai ainakin ilta) kaikesta :smiley-angelic008 drinksuttelua ja ehkä karaokea lähikuppilassa. Ens viikolla on (enemmänkin näistä kuvioista eriävää) painetta ja stressiä edessä, on irtiotto tarpeen. Mahtavan mukavaa viikonloppua kaikille :dance008

LaraS kp 6 / 28-34?? (4.Royal gelee+ubikinon pv)

Lara, kyllä mä täällä useamman kerran päivässä luen teidän jutut ja edelleen etusivua voin muokkailla aina kun joku jotain sinne vinkkaa :)

Bambi. Tervetuloa lisään sut listoille, toivottavasti visiittisi täällä on lyhyt! :)

Omaa napaa taas_ nyt hämmentää! Mun menkat on aina tosi runsaat ja tosi kivuliaat. Saatan maata päivän kippurassa eikä päivästä selviä ilman särkylääkkeitä. No nyt: menkat alko noin 2vrk myöhässä. Pyyhin kirkkaan punaista, joskin tosi laimeaa verta paperiin vessassa käydessä. Housuihin asti sitä ei tullut. Nyt siteessä oli ihan vähän ruskeaa tuhrua. Lieviä menkkakipuja on, mutta ei läheskään niin pahoja kun yleensä. Mitä helkuttia tää nyt on?!!! Jos huomenna en vuoda ku seula (kuten yleensä) niin pakko tehä viel yks testi varalta.

Muistankohan nimimerkkejä hmmm...

untuvainen: No sulla on kyllä hailura jonka erottaa hyvin. Vahvistumisia sille! :P

Bambille: tervetuloa! Toivotaan ettet joudu kauaa odottamaan raskautumista! Ja vieläpä ensimmäinen :) jänniä aikoja <3

Toiveissa: Harmittelut menkoista! Mulla alkoi kans kp1 tänään. On kyllä turhautunu olo!!!!! :/

Mutta nyt siivous spurttia ja illalla voisikin korkata oluen tai kaks...tai kolme....tai enemmän :D

Christine86:pahoittelut sinnekin <3 on tää niin paskaa :( noh, eo se auta aatella ku et uuteen kiertoon!!!
mullakin on viinihinkki :D märisin miehelle et me ei saaha vauvaa koskaan niin sen jälkeen oikein uhosin et prkl juon kännit tänää :D mut nyt alko hirvittään ku ei näytä olevankaan kunnon menkat! Uskallanko juoda?

Mäki lähetin miehen alkoon hakee mulle viiniä :p Ja joo en tiiä onko paras aika kierrosta juua alkoholia mut töissäki kauhee ressi ku joulukiireet alkamassa ja tuntuu että esimies ei oo ihan täysin tehtävien tasalla. Koko ajan joutuu kulkee perässä ja kattoo onko kaikki hommat tehty, eikö sen kuuluus mennä toisinpäin :grin

Muokattu viimeksi:
Mietin samaa kuin Toiveissa. Tein testin sittenkin, vaikka sanoin etten testaa ennen kuin menkat on myöhässä.. mutta sit ajattelin että haluan ottaa siiderin tai kaksi tänään. Mutta uskallanko?? :wideyed: Ota tuosta selevää onko viivanpaikka vai mikä..

Ei onnistunut lisätä kuvaa tähän niin laitoin aijaa.comiin.
http://aijaa.com/i3TYWd
_20161125_201046.JPG

Muokattu viimeksi:
Käänsin vielä tuolla negative appilla niin kyllä mä jo melkeen onnittelisin :eek: Huih ku jännää :grin

Liitteet

• IMG_3307.PNG
    IMG_3307.PNG
    439.4 KB · Katsottu: 269
Triana: Jaiks.. kiitos tuosta negatiivista. En kyllä uskalla vielä innostua.. Mulla ei oo koskaan aiemmin tullut r-testiin yhtään mitään. Ei ole oikein mitään oireita.. niin tuntuu ihan uskomattomalle ajatukselle. Jäi kyllä siiderit juomatta.. himppasen maistoin miehen tölkistä.

Voi Dolcetti.. ei kyllä olla vanhoja tuttuja, mutta voi vitsit, jospa ovat ihkaoikeita plussia! :)
Toiveissa: jospa olivatkin vain ns. valemenkat :smiley-angelic001

Hellou! Onnea kovasti plussanneille!! :)
Mä häippäsin päivä tauolle foorumeilta, mut eihän näistä malta poissa pysyä :) täälläkin niin monen monta mukavaa tyyppiä!

Olikos se nyt emppu tms kuka laitto aijaa kautta niin kyllä siinä ihan plussa testissä näkyy :) ja viimeisin ennen mua kaksi testiä NIIN selkeet plussat kun olla ja voi!

Itellä menkka fiilikset, ei ovista laisinkaan ja 6pv menkkoihin... eli tässä nyt ootellaan alkaako vai ei.. tai siis alkaahan ne, mutta koska..

Emppu, kyllä mä nyt jättäisin siiderit pitkäksi aikaa juomatta. :)

Dolcetti, aivan mahtavaaa!!!!! :) onnea!!! <3 saako siirtää plussanneisiin, onhan noi jo niin selkeät plussat! :)

Takaisin