Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Yksityinen gyne vastasi että ei vuoto välttämättä tarkoita että kysta on hävinnyt,äh, onko kellään kokemuksia muuten näistä kystista ja niiden kanssa raskaaksi tulemisesta, eikö sen nyt kuitenkin pitäis olla positiivista että vuoto lopulta käynnistyi edes.

Helinäkeiju, joulukuu tulee nopsaa! Varmaan tekee hyvää elimistöllekin välillä olla ilman ylimääräisiä lääkkeitä. Mä en osaa kyllä vastata sun kysymyksiin kystan häviämisestä. Itselläkin vasta muutaman viikon kuluttua siihen liittyen 0-ultra.

Muurahainen, teet niinkuin itse parhaaksi näet. Kerrot sitä mukaan, kun tuntuu oikealta!

Myy82, täällä käy samalla tavalla. Kyllä sisko ehtii tuon toisenkin mukulan saada uunista ulos ennenkuin täällä päässä onnistutaan..

Helinäkeiju: Mulla on koko ajan tullu menkat säännöllisesti, vaikka on ollu se kysta nyt ainaki syyskuusta asti, ehkä jopa heinäkuusta. Eilen googlettelin vähä aihetta niin aika moni oli tullu kystan puhkeamisen/tyhjennyksen jälkeen raskaaksi, uskon että se vaikuttaa paljonki :sad001 Mulla kyseessä siis vielä monilokeroinen, noi itestään häviävät on kai yleensä yksilokeroisia. Endometrioosiin viittaa toi monilokeroisuus jos oikeen oon ymmärtäny. Mutta voi olla muutaki.

Ei tullu testiajan sisällä nuin vahvaa viivaa, vaan vähä myöhemmin. Onko se sit plussa jos ekan 5-10min aikana oli haaleempi?

Triana kp13/25

Liitteet

• IMG_3287.JPG
    IMG_3287.JPG
    655.9 KB · Katsottu: 201
Muokattu viimeksi:
Olet kuitenkin Triana ovuloinut kystasta huolimatta? kyllä minä sanoisit että tuo näyttää kovin plussalta,mutta itselläni ovistestit kyllä tulee todella nopeasti plussalle testiajan sisällä,joten en oikein osaa auttaa.

Helinäkeiju, kahessa viimesimmässä kierrossa oon saanu ovisplussat mutta eihän ne koko totuutta kerro että onko sitä ovulaatiota oikeesti :/ Ja mulla on luteaali hieman lyhyehkö niin seki voi tässä jarrutella raskautumista. Ja lievästi herttamainen kohtu, siitäki oon lukenu että voi vaikeuttaa.

Laitan vielä tähän yhen kuvan, sit rauhotun :grin
Nyt näyttäs kyllä yhtä vahvoilta eilisen alkuillan ja tän aamun testit, kaks alimmaista noista siis :confused: Toisaalta eipä sillä väliä kumpi noista plussa ku tallettelut kunnossa.

Liitteet

• IMG_3288.JPG
    IMG_3288.JPG
    481.2 KB · Katsottu: 221
Voi apua... mulla on älyttömän runsaasta valkovuotoa, mutta se on oranssia!!!! Liekö uus kierto alkamassa?

Vaapukkamaa, se linjaus on ollut jo pitkään. Me oltais päästy hoitoon, mutta mies ei halunnut. Yks yhteinen lapsi meillä, mulla edellisestä suhteesta kaks. Annettiin sitten olla ja asetin takarajan tammikuun 2018. Nyt odotellaan toukovauvaa. Hommasin koiranpennun ja se stressi meni siihen pentuun.

Triana hyviä viivojahan sulla on :) varmaan nuo kaks vikaa o+ kuitenkin on, tai ehkä ollut niiden välillä. :rolleyes: pääasia, että uimarit on vapautettu aitiopaikoille odottelemaan :wink

Rive toivottavasti pikkuinen tarra lujasti kiinni

Oma napaa: Kauheen turhautunut olo, kun ei tämäkään yritys kerta tuo toivottua tulosta. Ovis jäi ihan kokonaan hyödyntämättä, joten ensi viikolla alkaa menkat. Jollain tavalla ahdistaa jo nyt, kun lauantaina olisi tiedossa yhdet ristiäiset.

Ihania uutisia Rive! <3

Laras, tehän teette sen jouluplussan eikö vaan ;) Tsemppiä uusiin kiertoihin!

Mä menin jo hätähousuna plussanneisiin, mutta haluan seurailla täälläkin. Äsken tein päiväpisusta 25ml testillä haamun. Eilinen oli 10 :) täti olisi lauantaina. Ilmeisesti mulla korkealla jo hcg.

mauste on varmaan raskasta ristiäisissä :/ Toisaalta onhan vauvat aina ihania, niin koita keskittyä siihen. Ei helppoa. Seuraava kierto, uusi mahdollisuus! Sitten hyödyntelyä edellisenkin edestä :wink

mimmma Kiva, että hcg nousee nopsaan; toivottavasti enteilee tiukkaan vöihin tarttunutta kyytiläistä :)
Jouluplussa tähtäimessä, pitäis vaan bongata ovis niin tietäisi täsmähyökätä miehen pöksyihin :greyalien: :sex :hilarious:

Rive: Täälläki peukut pystyssä että pysyy matkassa mukana!!!

Minä ostin apteQin testin :O Aamulla testaan, pakkohan on jotain sit näkyä jos on näkyäkseen ku kp 30/28-30 tulee täyteen. Menkkoja ei näy vieläkään. Olo on kriittinen ku selvät menkkaoireet...mutta huomenna sitten selviää.

Takaisin