Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kuulostaa sun kohdalla pätkis tehneen ainakin jotain :eek: meinasitko sen r-testin hommata vai ootella vielä?
Mulla olisi toiveissa saada selkee o+ ja paremmat vv: t, houkuttas kokeilla kun ei tässä mitään muutakaan keksi, eikä kovin hintavakaan ole kierrolle-parille testailla. Vähän pelottaa, että onko mun masennuslääkkeisiin jotain vaikutusta, et uskaltaako kokeilla :confused:

LaraS: En siis enää syö niitä gelee royaleja. Lopetin elokuussa kun sain tietää ettei mulla follit kypsy. Sillon lopetin ihan kaikki luontaistuote hömpät.

Aa, okei. Mut eikö sulla kuitenkin ollut limis parempi niillä? Itekään en kamalan paljon toivoa noihin luontaistuote juttuihin laita. Tässä vaan on niin turhautunut fiilis, kun mitään ei tapahdu :sorry: tuntuu, et on noita hömppäjuttujakin valmis kokeilemaan ihan siksi, että tietää tekevänsä jotain :oops:

Aamun testi. Ehkä siinä vähän yhdessä kohdassa punertaa, ihan pikkaisen. En tiedä sitten. Uusi kierto tännenytheti!!!

Liitteet

• Screenshot_2016-11-22-14-43-45.png
    Screenshot_2016-11-22-14-43-45.png
    852.8 KB · Katsottu: 257
Tai no niin oon päätelly että kohdunlimakalvo niillä parempi kun vuotokin ollu sillon runsaampaa.

Ainahan sitä pitää jotain kokeilla vaikka kuinka hömppää oliski. Ei oo niin turhautunut olo kun muka edes jotain tekee asian eteen. :)

Mulla myös gelee royalet vaikuttaa limiksiin. Musta se on hyvä, kun huomaa ihan selkeesti koska alkaa ns. liukkaan kelin varoitus :grin Oon myös huomannut olevani hieman pirteämpi niitä syödessäni :dance011

Viima mun silmään ei näy mitään, paitsi viivan paikka :sad001

Jahka mies tulee duunista ni lähden gelee-ostoksille. Nyt kp 3 ni ehdin vielä tähän kiertoon. Edes lisäkosteutta jos sais, niin sekin olis jo eteenpäin! En tiiä, johtuiko viime kierron greippimehusta, mut oli kyl ennätyskuivaa koko kierto :meh: tai sitten vaan ei tullut oviksia, pelkät oireet.
**muoks** masennuksessakin tuosta kai hyviä kokemuksia, olis kiva jos pääsis muusta lääkityksestä eroon...

Voi negat.. argh!!!

Pätkiksellä tuhrua? Onko laras ja ilpurilla alkanu ollenkaan kuitenkaan vielä?

mimmma Mulla alkoi vuoto toissapäivänä, sellaiset vähävuotoiset minimenkat vissiin :confused: tää pv niin ja näin, laskeeko vuotoa menkoiksi :/ eli olisi ollut luteaali vaan 5pv (oletetusta) oviksesta :dead:

mimmma: ruskeaa tuhrua tullu jo neljättä päivää... nyt tosin oli enemmän tuoretta verta seassa joten eiköhän ne menkat ala kuitenkin.. en tiedä jaksanko enää edes testiä tehdä...

_20161122_162057.JPG Pitihän se täälläki testata halpistestillä töiden jälkeen nega! :( samassa veneessä siis ollaan Christine86 ja muut... Kruunasi muutenkin paskan päivän :D lauantaina ois pikkujoulut niin jospas se täti sieltä rymähtää ennen sitä ni saa huoletta juoda viintä... Vaikka ihan päinvastaista toivonkin :(

Tsemppiä kaikille, onnea muutamille plussanneille ja toivotaan onnea nyt kaikille muillekin että niitä plussia nyt saatais!!! <3

Gelee royalesta oon näiltä palstoilta lukenu ja oon miettiny itekin aloittaa.. Mut on se kyl kallista ja aina sitä pohtii noiden luontaistuotteiden kans et onko ne ihan hömppää... :D toki tässä tilanteessa on valmis kokeileen melkein mitä vain poppakonstejakin.

mimmma tänään 3.pv vuotoa. Tein aamulla testit, sininen on hcg. En usko, että plussaksi muuttuu, vaikka tällasia vuotoja vois raskaanaollessa ollakin :oops: Mulla olis dpo8, jos tää ei oo uutta kiertoo.. Ota näistä selvää, ku kroppa on mitä on :sorry:

Liitteet

• IMG_20161122_084125.jpg
    IMG_20161122_084125.jpg
    214.3 KB · Katsottu: 227
Pahoittelut negan testanneille. Se on niin kurja tunne :( Tsemppiä!

Pepelle onnittelut tätäkin kautta. :) Ihan mahtavaa!

Alina, mulla tuli clomi-kierrossa ovis kp 22 muistaakseni. Luomuna ei yleensä ollenkaan. Kierrot 40-80 pv...

Christine ensin alkoi dpo5 vv seassa rusehtavaa tippailua, heti tietty aattelin että vois olla kiinnittymistä.. Ja tollasessa negatiivikuvassa näkyi joku tosi haituva r-testin yläreunassa. Dpo6 se oli mun mielestä vähän levinnyt se haituva tikussa, paljaalla silmällä ei näkynyt mitäään. Dpo5 illalla alkoi tulla hyytymää ja lopulta verta :confused:
En tiiä, oliko sitten jotain hipaisua tms. Testailen varmaan o-testien rinnalla vielä joku pv r-testin. Kun niitä tuli tilattua yhteensä 40kpl :hilarious:

**muoks** tuossa vielä negatiivina aamun testit ja oon edelleen näkevinäni jotain r-testissä, joka on siis ylempi.
Niin, siis muoks2, jäi kuva laittamatta. Sama pää kesät, talvet :facepalm:

Liitteet

• IMG_20161122_084219~2.jpg
    IMG_20161122_084219~2.jpg
    154.4 KB · Katsottu: 222
Muokattu viimeksi:
Takaisin