Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Murkku, Tänään on kp29/28-30 oviksesta ei mitää tietoa, eikä tuntemuksia tässä kierrossa:rolleyes: Sunnuntaina testi näytti negaa.

Mä oon kans lukenut tuota Meinasin kaatua-sarjakuvablogia. Myös Munasarjojen vastarintaoireyhtymä on ihanan samaistuttava sarjakuvablogi lapsettomuudesta.
Blogeista puheenollen, nyt on tosi moni saanut plussia lapsettomuusblogimaailmassa. Tännekkin sieltä vähän plussapölyä :smiley-bounce012

Täällä on eka clomikuuri syöty ja perjantaina ultrassa selviää onko siellä tapahtunut mitään edistystä. Sivuoireita ei oo ollu oikeestaan muuta kuin nuo kuumat aallot :grin Eipä niistäkään näin kylmällä ilmalla paljoo vaivaa ole. Mulla tulee ovis normaalisti vasta noin kp 20 jälkeen, joten onko ihan turha edes toivoa, että ovis ilmaantuis clomikierrossa jo kp 14-15? Onko pitkän kierron omaavilla kokemusta?

Alina kp 7/29-36

Iijamariija olipas kurjia uutisia simpoista :/ mutta onhan siellä sentään uimareita, ei kaikki toivo ole menetetty!
Antoiko ne mitään ohjeita siihen, miten simppatilanetta voisi koittaa parantaa; vitamiineja, kassien viileenä pitämistä, tupakan lopettamista, viinan vähentämistä - mitään?? Kaikkia keinoja kannattaa kokeilla, ei ne ainakaan pahasta ole :)
eilen just itse törmäsin tähän http://www.vau.fi/Yritamme-lasta/Miehen-hedelmallisyys/Siittiot-ja-foolihappo/ ja ajattelin, et suostuskohan mun mieheke ottaa foolinappeja mun kanssa :) tai monivitamiineja.. Syödään paljon kasvisia, mutta ei olisi lisävitskuista haittaakaan.
Tsemppiä kovasti! <3

Alina, toivotaan et clomit on toiminu!

Täällä testattu nega, en jaksanu oottaa :( alkaa taas tosi huonot fiilikset kasautuu.. kp28/29

6819a94b262348b94dcf1a4f8b9f4081

Täällä...
Menkat tais loppua.. Kestikö ne nyt sitten 1-2 pv, vaikee arvioida, kun olivat määrältään niin mitättömät. Nyt sit vissiin jatkettava taas o-testailulla (tänään vähän vahvempi viiva taas), jota oon tässä tiputtelujen ohessa jatkanut. R-testit edelleen negaa.. Pitihän nekin vielä kokeilla, kun on näköjään hormonit ihan sekaisin muutenkin o_O

Jotain positiivista, tai siis negatiivista: paino on vihdoinkin osoittanut laskun merkkejä! Sadoista grammoista on kyse, mutta kuitenkin :dance011 pieniin voittoihin on oltava tyytyväinen :happy: isäntä sanoo, että oon kyllä hyvinkin kiinteytynyt, kasvot kaventuneet ja vatsa pienentynyt. Ite sitä ei huomaa, vaikka tiedän että lihas painaa enemmän kuin läski. Sitä tuijottaa vaan niitä numeroita, ne itekin erottaa.

LaraS kp3?/28??

Laras, on kyllä! Mutta on kyllä niin luovuttanut olo että en jaksa toivoa. Huomenna viel teen sen digi pois niin sit torstaina voi menkat alkaa

Ilpuri: Voi itkut. . Tsemppihalaus! <3 tää on niin suoraan sanottuna perseestä. .

Kipsulille kanssa pahoittelut. . :/

Täällä edelleen pelkkää niukkaa tuhrua. . Ääh en haluais testata ja nähdä negaa taas mutta eipä kai siinä muu auta. .

Muuten, noista ovis-/menkkaoireista: Mulla ei oo mitään tissikipuja/-arkuutta koskaan. Ei pikkunippailuja kummempia vatsakipuja oviksen aikaan tms (paitsi kunnon menkoissa ekat pari vuotopv kamala painekipu kohdussa ja ällö hormonien haju kakassa :yuck: :hilarious: - onko kellään muulla muuten sellaista??o_O). Korreloiko kiertokivut/-oireet raskausoireiden kanssa? Te, joilla on kierto-oireet olleet runsaita, niin onko näin ollut myös raskausaikana? Vai suhteutuuko ne just päinvastoin, että raskausaikana oireet jää vähiin - tai onko näillä mitään tekoa toistensa kanssa??
Joutavalla jotain, päätäni tällasella vaivaan :think005

Kiitos kaikki siitä, että olisitte mielellään mut tänne ottanut mukaan pyörimään. Suurin osa varmaan muisti meidän esikoisen yrityksen.

Hävettää tulla kertomaan tänne, että meillä taitaa toinen lapsi olla tulossa jo yk2. Tein eilen haamuplussan joka tänään ilmestyi myös dpo 12 testiin.

Toivottavasti tänne tulisi valtava plussatuuli vielä ennen joulua <3

pepeXXL höpsis, mitään häpeilyjä vaan sylintäydeltä onnea!! Taisi esikoinen valmistella yksiön siihen kuntoon, että pikkusisaruksen on helppo sinne majoittua ;) kaikkea hyvää teille :)

Takaisin