Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kissankulta saisittepa pian uimaritulokset (kuin myös iija) ja myös letrot vielä tälle vuodelle :) pääsisitte ottamaan vastaan tulevaa vuotta uusin kujein!

Eltsi kuulostaa hyvältä tuo sun "taukoilu" :) käy kuitenkin aina kuulumisia kertomassa:)

Toiveissa olispa kyse nyt muista, kuin menkkaoireista :happy: ++++

Riven uutisia jännäillään, torstainakos se oli odotettavissa? :p

Kp 26/28-30 tänään ja tein pc:llä puhtaan negan kahden tunnin pidättelyn jälkeen...aikaista juu mutta huomenna aamulla teen toisen aamupissasta. Jotenkin on sellanen olo että nakkaanko pyyhkeen kehään. Rinnat on arat nännien kohdalta ja mahassa erinäisiä tuntemuksia jotka voi enteillä kyllä menkkojakin. Maha on turvoksissa ja sekaisin ja vv:tä tulee melko runsaasti. Iltalämpö oli pompahtanut eilen päivän 36,3 aina 36,7 ään.

Pahoittelut negoista :(

Siis tää mahan turvotus on ihan jäätävää. Housut ei mee kiinni enää ku aukaisin napin :eek: lisäksi oon ihan jäässä peiton alla! Toiveet alkaa herätä, mut samalla pelkään et tää on vaa jotai kummallista enteilyä kamalista menkoista...

Hätähousu eo tietenkää jaksanu odotella enää vaan tein testin ja ihan puhdasta negaa näytti...

Muokattu viimeksi:
Voi tätä ihme hommaa. . Aamulla tuhrus ja sitte taas loppu ku seinään. . No viime kierrossaki tuhrus 3pvää ennenku alkas kunnolla. .

Christine86; täällä samat päivät ja ja samat tuntemukset. Ja nega myös. Toivottavasti tää oli vaa molemmilla liian aikainen testaus /:

Pätkis pahoittelut negasta :( Muille myös jotka negannu, luin taas monta sivua näitä niin ei jääny puoletkaa mieleen.

Rivelle tsemppiä siirtoon!! :happy:

Omaa napaa taas. Tuli nyt sitten suoraan aika gynelle, aika nopeeta ku keskiviikkona kävin lääkärissä ja tänään oli jo kirje laatikossa. Omakannassa ei näkyny vielä mitään, melko viiveellä tulee kirjaukset sinne.. Aika on 3 viikon päästä, mikä seki musta nopee ku käsittääkseni täällä on tällä hetkellä noin 2kk jonot gynelle. Jännittää nyt että onko se laittamassa mua sinne leikkuulle vai mitä meinaavat :confused: Helpotus kumminki et nyt pääsen sinne. Oikee puoli mahasta taas oireilee. Piti tänään sittenkin alottaa oviksen tikutus mut unohin :grin Kauhee flunssa alko lauantaina, tuntuu että tää kierto ei tosiaan oo meidän enkä tiiä alotanko huomennakaa sit testailua.

Triana kp 10/25

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä Triana [emoji106]
Mäkin lueskelin ketjua läpi mutta mulla on tosi tosi huono muisti joten en muista teidän nimiä :( mut tsemppiä ja plussatuulia kaikille ja meikäläisen ovis on tosiaan karannu jonnekki maaliman merille vissii !

Viima, sun appivanhemmat kuulostaa vähä liianki tutulta.. mun ex-anoppi on kans sellane et kaik o mun syyt, en osaa lastani kasvattaa, oon huono äiti, vielä huonompi kokki ( ammattianiki piti mollata).. mut nyt tullaan paremmin toimeen, kunnen ole hänen kullannuppunsa kanssa ja monista syistä mä päätän koska he tapaavat mun pojan. Ne tapaamiset vaan ei ole terveellisiä mun lapseni kannalta... ainakaan henkisesti.

Jos nuo eläimet aistii jotain ni jo oli kumma homma ton mein 5v narttukissan kans. Tuli hakee hellittelyy, mut meniki ensi haistelee alavatsaa ja sit "leipo/vaivas" sitä, mut ilman kynsiä. Tätä kesti hyvän aikaa, sitte kapus rintakehäl kehrää.. yleens tulee suoraa vatsan pääl köllöttelee ja kehräämään.. tiedä sitte. Vasta la aikasintaan testaan.. :S

Mamma-10 Jospa kisu aistiikin jotain ;) toivottavasti ++++

Triana Olipa nopeeta toimintaa!! :eek: mut huippuu, että sait ajan ja asia etenee! Ja voihan sitä ilman tikuttelua ja stressaamistakin yritellä ootellessa ;)

Toiveissaa: Noniin jännän äärellä ollaan sit molemmat :) meinaatkos testailla milloin seuraavan kerran? Mulla odottelee pregcheckin tikku aamua. Jos nega niin jään odottelemaan menkkoja testaamatta enää ja sit tuleeki vuosi täyteen tjottailua :/

LaraS: kiitos tsempistä <3 odottavan aika on pitkä!!!

Mamma-10: Täällä neljä kissaa!!! Täytyy alkaakin seuraileen jos ne jotenkin aavistelee. Yks puras mun nänniä imemistarkoituksessa viikonloppuna ku heräilin aamulla sängystä :'D teki vähän kippeetä ku arat muutenkin!

Christine86 ; niin on
.. Piinaavaa... :D en ainakaa vielä huomenna testaa... Ajattelin odottaa pari päivää (jos suinki maltan)ja jos ei menkat ala ni sit uudelleen... Kumpihan on herkempi testi, cb digi vai se apteekin oma? :)

Muuten kaikki; saunooko teidän miehet usein?? Mun mies saunoo joka stna päivä ni oon miettiny et saakohan se sillä kaikki siittiöt tohjoksi...,??? :(

Pitääkö tässä nyt vielä hakea raskaustesti jos sillä sais vuodon alkamaan kunnolla. .

Ärsyttää jo tosi paljon tää koko tilanne. Iteltäni on toivo ihan kadoksissa. En usko että me saadaan plussa letroilla. . Joku muu on vielä pielessä. Kamalinta on ettei mies suostu mihinkään tutkimuksiin.

Nojoo tulipas nyt vaan omaa napaa. . .

Sää omanapailla aina kun siltä tuntuu pätkis! En voi muuta sanoa kun tiedän miltä tuntuu

Mulla on ollu tänää kyllä paska loppupäivä.

Pakko heittää tää tänne kunnen voi muuallekaan laittaa...
Mahaa on juilinut tänään jokseenkin ja rinnat ollut vähän turpeiset. Ajattelinpa tsekkailla lämpöjäkin kun en niitä koskaan katso... käytiin saunassa ja mittailin sen jälkeen, 37.15
Joo mieskin nauro että mitä voi odottaa jos oot saunassa ollut ensin :laughing021
Mä en kestä itseäni välillä:happy118

Mulla on Pätkis sama tunne, jotain on pielessä mutta enempää ei tutkita ennenkun mies käy antamassa näytteen. Tuntuu turhauttavalta mutta näillä mennään.

Jestas mitä appivanhempia, onneksi omat ovat ok. Mutta eipä niitäkään voi valita, ne tulee miehen mukana...

Toivotaan joulunajasta meille suurta plussaa kaikille!

Noniin! Nyt vaan törkeästi omanapailen, sillä ajatustyö ei nyt riitä muuhun.

Eli tänään oltiin Naistenklinikalla ja kyllä - saatiin miehen simppatulokset. Diagnoosina oligoasthenozoospermia eli määrässä ja liikkuvuudessa puutteita. Lääkäri ei poissulkenut luomuplussan mahdollisuutta, mutta kyllähän nyt karu fakta on se, että hyvin epätodennäköistä se on. Ellei simpat nyt koe jotain "ihmeparannusta". Tammikuun alussa mies käy antaa uuden näytteen ja kuun loppupuolella meillä on uusi aika, jolloin suunnitellaan jo hoitoja.

Mun amh-arvo oli 7.2, joka kaiketi ihan normaali? Ultras mut ja siltä osin kaikki ok. Painonpudotusta suositteli ja antoi tavoitteeksi -16kg, toki hoitoihin pääsyyn vaaditaan vain parin kilon pudotusta. Lääkäri vielä soitti perään ja tarjosi mahdollisuutta mennä Naistenklinikan omalle ravintoterapeutille ja tottakai kaikki mahdollinen apu otetaan vastaan! :)

Olo on näin jälkeenpäin tosi hämmentynyt. Helpottavaa, että syy löytyi ja pakko myöntää, että olen myös helpottunut, ettei "vika" ollut minussa, sillä mä oon tosi ankara itselleni. En tiedä kuinka olisin päässyt siitä yli, etten pysty antamaan miehelleni lasta. Mies taas ottaa tän paljon rennommin ja on huomattavasti vastaanottavaisempi kuin minä.

Nyt vaan katseet jo kohti tammikuuta, vaikka lääkärin sanoin: "Siittiöitä on siellä 16milj. ja raskauteen vaaditaan vain yksi". Silti myös helpottavaa, että nyt saa pari kiertoa heittää ovis- ja raskaustestit nurkkaan ja keskittyä ihan muihin juttuihin, häiden suunnitteluun ja painonpudotukseen <3 Huomenna käyn vielä antamassa progestroniarvon ja toivotaan, että siinäkin kaikki ok!

Tsemppiä teille kaikille ja toivon, että tän nega-aallon perään me saatais kunnon jouluplussa-aalto!!! <3 Mä just lopetin useamman ketjun seuraamisen, etten vaan kiusaa
itseäni yhtään enempää. Täällä jatkan seuraamista ja lukemista ja tykkäilyä, mutta kirjottelen toistaiseksi vähän vähemmän. Ajatuksissa kuitenkin mukana <3

Ps. Löysin sattuman kautta tänään sellaisen sarjakuvablogin kuin 'Meinasin kaatua'. Käykää ihmeessä lukemassa! Tosi terapeuttista <3

Pahoittelut negoista ja parempaa mieltä kaikille, laittaahan se nega aina mielen matalaksi. :sorry:

On: Eilen testattu siis nega, ke pitäis tädin kurvata kylään. Mutta nää mun palelut on kyllä ihmeellisiä. Tänäänkin päivällä palelin niin jumalattomasti ja makasin kahden paksun peiton alla. Nyt taas illalla on kuuma! Kuumottaa ja toisaalta kuumeinen olo, ei oo kuumetta. Mitä ihmettä :wideyed:

Takaisin