Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Siis voi pöhkö mä!! Vaihdoin selainta tietsikalla ja yritin kirjautua tänne mut se väitti salasanaa vääräksi ja herjasi että lukitsi mun tilini [emoji15] apua kääk! Mä lähetin viestiä tonne mut en tiedä mitä nyt pitää tehä? Ainakin näköjään tästä puhelimesta vielä tänne pääsin.. kai?

EDIT:. voi pöhölö.. mä jo löysinkin sen salasanan ja osasin myöskin palauttaa salasanan.. haha mikä mua vaivaa tänään.. NOLOA!

LaraS meillä on nyt siis toinen tulossa. Esikoinen on 11kk ja tää tärppäs yk2 ja ku esikoinen oli 6kk. En todellakaan uskonu, että tärppäis toinen näin helpolla vaan odotin, että tähän menee vuosia niinkun esikoiseenkin. Ja jos vaikka tärppäis niin menis nopeesti kesken. Tää on jotenkin niin ihme! Mut ei tääkään raskaus oo ollu helppo todellakaan, niinkun ei ollu esikoisenkaan. Kaikkee vuotoja on jne..

Tässä sama testi kuivuneena. Alkaispa jo uus kierto eikä enää näitä turhia hailuroita!:smiley-angry016

Liitteet

• 2016-11-21 12.58.42.png
    2016-11-21 12.58.42.png
    838.6 KB · Katsottu: 267
Viima: monet testit on tuollaisia nykyään että niihin tulee aina jotain hailuraa vaikka ei oliskaan raskaana... tympeetä.. :/

on: ärsyttää tämä juupas eipäs meininki.. alkais jo ne menkat kunnolla.. ärsyttää tällanen mini tuhru...

Viima : hmm , mielenkiintoista. Tiirailin checkerillä sun testejä, kumpaakin kuvaa ja gray scalella siellä näkyy toi viiva kummassakin. Olisko nyt kuitenkin alkava raskaus???

Mä olen täs nyt 2v testaillut raskustesteillä eikä mulla ole yhtäkään haamua viivanpaikkaa tms ja mun perus hcg on 5 et vois hyvin tulla. Siis ei sillä en mä kaipaakaan mitään viivoja ja haamuja hehe, kunhan ääneen ihmettelen miksi mä en oo koskaan saanut niitä? Ja testailen halpis netti testeillä.

Mä en tiedä yhtään. Toivottavasti ois alkava raskaus, mutta en vaan jaksa olla positiivisin mielin.
Miehen vanhemmat vihaa mua, enkä tiedä miksi, mutta nyt he ovat päättäneet päästä musta eroon :hilarious: miehen äiti soittelee mulle ja raivoaa sekä pistää tympeitä viestejä. Miehen isä taas vuorostaan uhkailee mua ja mun eläimiä. Hohhoijaa. Tosi kypsää käytöstä. Kilahtaa päässä niin v**** pahasti, mutta samalla naurattaa niin paljon että itkettää:laughing001

Viima : eikä!! Siis mitä ihmettä?? En tajua mikä helv... ihmisiä nykypäivänä vaivaa kun usein kuulee näistä "ihanista" appivanhemista/ sukulaisista jne..
mä olen onnekas ja mulla on tosi mukavat appivanhemmat.

Mintukka Ai vitsi, niinhän se olikin! Täällä on niin hirmuinen määrä tullut luettua viestejä viime viikkoina, että ei kaikki pysy päässä :hungry: onnea kuitenkin ekasta ja tokasta! :joyful: ja mahtavaa, että ensimmäisen jälkeen tärppäsi nopsaan :)

Viimalle ja pätkikselle puhaltelen uutta kiertoa ja koitan lähettää tädin sinnekin! Paitsi jos onkin myöhäänplussaus, niin ei tätejä!! (Just Luin yhdestä r-testivertailusta v.2003, että jopa 10% naisista kiinnittyminen tapahtuu vasta jopa viikko oletettujen menkkojen jälkeen!! :wideyed::wideyed: ei ihme, että joillain myöhäisiä plussia tulee :woot: **muoks** linkki: pregnancy-testing/pregnancy-tests-consumer-reports-reviews)

MM mullekaan ei mitään tule r-testeissä näkyviin, ei viivanpaikkaakaan. Paitsi ne höpöt räkäset jotka näky invertterillä :confused: näinollen uskon, että halvat kiinatestit toimii :hilarious:

Viima Siis mitä ihmettä just luinkaan :eek: säästä viestit, jos ei lopu niin tee ilmoitus! Mitä sun mies vanhempiensa käytöksestä sanoo?? Hui, jakamista kovasti!

Mies pelkää omia vanhempiaan, joten ei puolusta mua, eikä myöskään sano vanhemmillensa vastaan IKINÄ.

Viima voihan napanöyhtä :/ Tuo on tosi kurjaa, ettei mies puolusta sua :sad001 Ja koko tilanne yleensäkin. Ei varmaan auta, jos kokeilis jutella, että mikä heillä on sua vastaan? Puhdistaa ilmaa ja koittaa elää sovussa.

Viima : Onpa todella kurja tilanne!! Miksi se omia vanhempiaan pelkää? Kyllä mun mielestä sais pitää sun puolia. Olethan kuitenkin hänen puolisonsa!!!
Katkasin aikoinaan äitiini ja siskooni välit kun ovat niin vttumaisia että työnsivät nokkansa mun jokaiseen asiaani. Viimeinen tikki oli kun alkoivat ruotia mun puolisoani ja heittelemään rasistisia kommentteja. Siihen loppu yhteydenpito ja parempi niin.

MM tuo välien katkaiseminen on tosi radikaali veto, mutta ymmärrän kyllä että joskus ei vaan pysty mitään muuta tekemään. Itsekin oon vähän joutunut välillä miettimään, valitseeko pakon edessä menneen (lapsuuden perheen, eli vanhemmat/sisaret/suvun) vai tulevaisuuden (tulevan perheen eli miehen ja siten myös lapset). Jos tilanne olis kärjistynyt entisestään, niin tulevaisuuden olisin valinnut! Onneksi asiat saatiin selväksi ja kaikki tulee keskenään toimeen. Nämä asiat vaan on niitä, joita ei tällaisessa elämäntilanteessa enää kaipaa! Tuovat turhaa stressiä ja ahdistusta, mikä ei tee hyvää kenellekään.

Aamulla olin niin vihainen anopille, että sanoin suoraan, ja hän vastas mulle :"et voi olla tosissasi!"
Että näin. :D
Heidän kanssaan on turha jutella. Anopin isä on raivohullu sovinistisika, ja äiti on taas nirppanokka tiukkis. Tuntuu kuin tiiliseinälle puhuis jos niille yrittää jotain sanoa. Kaivavat musta kaikki viat esille, sekä syyttelevät mua ihan kaikesta. Sanoin miehelle suoraan, että jos tuun raskaaksi, en halua että mun lapsi elää tuollaisten ihmisten kanssa, jotka vaan raivoavat ja uhkailevat. Lapsilla ei saisi kostaa, mutta pelottaa vauvan puolesta jo nyt...
Aikoinaan kun kerroin anopille mun keskenmenoista, hän vastas vaan että ":se oli jumalan tahto, hän ei halunnut sulle lapsia vielä. Minä olen saanut 12 keskenmenoa, joten nuo sun pari ei oo vielä mitään. Minä olen kokenut pahempia asioita kuin sinä!"

Viima No, johan on! Siinäpä se vastaus taisi tullakin: noin monen km jälkeen anoppi on varmaan niin ylisuojeleva poikaansa kohtaan, että tuskin kukaan hänen pikkuiselleen kelpais.. Vikaa on helppo löytää kenestä tahansa, jos ei edes halua nähdä hyvää :confused: Jaksamista!:Heartred

Hei!

Pahoittelut kaikille neganneille ja nähdyille haamuille vahvistumista!!

Iijamaria, mielenkiinnolla odotan kuulla, että saitteko tulokset miten pian siitä simppanäytteestä. Meille sanottiin, että puhelinaika tuloksia varten varattava kahden-kolmen viikon päähän näytteenannosta...

Tässä siis jänskäillään ensi viikon perjantaihin saakka niitä simppatuloksia. Sitten tiedetään, että mitä seuraavaksi. Olen mennyt sillä oletuksella nyt tätäkin kiertoa, ettei ovista oo tullut, joten yrittämisestä ei oo otettu stressiä lainkaan. Menkat alkanee tällä viikolla, tai jos kierto venyy kuten edelliset, niin voi mennä ensi viikollekin. Joka tapauksessa hyvin epätodennäköistä on, että vielä ensi kiertoon letroja ehdittäisi saada. Menee sitten sinne joulun pyhille tai vuoden vaihteeseen niitten kanssa.
Tsemppiä kaikille yritykseen ja plussapuhureita ketjuun loppuvuodeksi!!! +++++

Onpas Viimalla kamalan kuuloiset appivanhemmat!! Tsemppiä kovasti!

Pahoittelut kaikille negailijoille!

Rive, hienoa että pääset siirtoon :)

Tämä foorumitaukoilu tekee hyvää. Mullehan tämä tauko tarkoittaa, että kirjoitukset luen vain 1-2 kertaa päivässä xD mulla on jotenkin seesteinen olo. Ekaa kertaa kahteen vuoteen en tiedä mikä päivä kierrossa on meneillään. Testit oon siivonnut pois ja oon vaan antanut mennä. Aluksi oli vaikeaa, mutta nyt tämä sujuu hyvin ;)

Pahoittelut kaikille negoista :(
Täällä jotai menkkajomoa pukkaa ja pää kipeä ja maha iha turvoksissa :( eli varmana menkat alkaa pian... Plaaah.

Takaisin