Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pätkikselle vähän positiivista mieltä :) Voihan se lenssu enteillä jotain hyvääkin ;)

Niin siitä greippimehusta oli puhetta. No, kokeilin nyt tähän kiertoon ja nyt loppuviikosta loppui toinen litran purkki, niin en enää ostanut kun menkkakalenteri enteili ovista eiliselle. Kamalan kuivana ollut menkkojen jälkeen. On kyllä muutenkin usein, mut en oo kirjaa pitänyt koskaan et onko kierron alkuun tyypillistä vai oliko nyt pahempana greippimehun myötä. Kalentereina nyt womanlog ja se "oma kalenteri", ajattelin vähän aikaa rinnakkain käyttää niin näkee kumpi toimii mulle paremmin :)

ImageUploadedByVau Foorumi1479032673.642980.jpg
voisko yhtään negampi ovis tikku olla :D ärsyttävää kun hermot pimahtelee ja sellasia oviskipu tunnahduksiakin ollut, mut tikut negaa. Kp12

Mamamee, luin just toisilta foorumeilta paljon huonoja kokemuksia noista one stepin liuskoista. Moni kuulemma saanu vaan negaa noilla ja löytäneet toisella merkillä plussan... Tiiä sit totuutta mut tällaisia just luin niin sattu silmään tää sun tikku :)
Täälä ressi oviksesta ja talletteluista :( en oo rehellistä plussaa löytäny ja testit loppu.. Ovisoireita on ja eilinen testi oli jo lähellä plussaa. Aika myöhäset päivätki on jo.. Taitaa olla jo kp16 tai 17/28.

Mun nimi oli heinäkuun kohdalla plussanneissa.. sen voi poistaa kun oli tuulimuna.

Ja listalle voi lisätä
Junibea yritystä 07/14, kuudes toiveissa

Toiveissa <3 : mulla on nää onestepit taas toimineet vallan mainiosti, tietysti vois joskus kokeilla muitakin, mut ei oo tullu mieleen koska näillä bongannu + lämmöt +kivut muoks*
Mulla yleensä ovis 16-21 kp välis :) eli mulla siis tosi aikasta kipuilla tai oireilla mitään :)

Muokattu viimeksi:
Toiveissa :)
ImageUploadedByVau Foorumi1479037491.810952.jpg
tälläsiä kiertoja mulla on. 32 pv kierroissa ovis aina myöhempää. Lutis yleensä 10-11 pv

Pätkikselle parantumista! :) Ja kaikille plussatuulia! :)

Viima, kaksi aiempaa todettu verikokeissa? Näyttääkö sulla testit myöhään plussaa vai mitenkä?

Täällä meibii ovulaatio ohi. Oikeastaan Ilpurin dposta vaan lasken. Mennään rennosti :D talletettu mooonta päivää peräkkäin. Ainaki! Eilenki esikoinen lähti ylläri yökylään :D ;) eilen tunsin vasemmalla pari vihlaisua. Saa nähdä saa nähdä. Toivoa on. Ke lääkäri!

Mamamee okei, ei siis sullakaa mikää pitkä kierto ja kummiski noin "myöhään" ovis :) Mää en tiiä ennää yhtää mikä tilanne mulla on päällä ku loppu ne tikut. Kävin meidän kaupat läpi mut ei ollu tikkuja myynnissä missään! Huomenna apteekkiin.. Pitää tänäänki varuilta talletella jos se ovis oiski nyt. Mulla on iha kumma kuvottava olo ja ruoka ei maistu! Ja pientä flunssaa edelleen :( vähä semmonen olo niinku ois krapula :D
Miten muuten te muut; ootteko ihan ilman alkoholia tän yrittämisen aikana? :) Mää oon välillä viikonloppuna ottanu viiniä ja mietin sitte sitäki et voiko se estää esim kiinnittymisen tai aiheuttaa varhaisen keskenmenon jos ois just kiinnittymisen aika... Tai pilaako se munasolun... Joka asiasta stressaan, mikä ei tietenkää oo hyväksi! Moni kaveri on raskautunu just jonku ryyppyillan myötä, et ei se kaikilla vaikuta mut ite mietin sitäki...

Toiveissa, punaviini itseasiassa voi auttaa kiinnittymiseen kun sitä juo, oliko se nyt dpo 4-7 tai jotain.
Mä alussa olin tosi tarkka kaiken suhteen, ovulaatio jälkeen en juonut mitään alkoholia, ei majoneesia tai mitään missä on raakaa kananmunaa, ei mitään katkarapuja ym. Mut sut jossain 1.5 v yritys kohdalla mua rupes niin ärsyttää että ei voi mitään tehdä kun vaan yrittää ja yrittää. En halunnut pistää elämää tauolle tän takia ja oon nyt tosi tyytyväinen et en ole laittanut. En ole mikään bilehile mut kotona muutamia kertoja viikossa juon viiniä muutaman lasin. Mieheni harrastaa tuota viineilyä muutenkin niin en ole kokenut sitä pahaksi. Olutta/siideriä/lokeroa en juo oikeastaan kun tosi tosi harvoin ihan niiden lihottavuuden takia.
En tiiä onko tänä nyt syynä et meillä ei ole vauvaa mutta mä en halua et koko elämä on vain tätä. Siksi oon tehny jotain muitakin juttuja mitä ei ehkä ois järkeä tehdä jos tulee pian raskaaksi. Muun muassa ostin töihin yhden tosi kalliin laitteen.

Niin minäkin oon halunnut ajatella että vaikka vauva pyörii kokoajan mielessä niin pitää pystyä elämään. En oo kieltäytynyt viinistä kun en kerta ole plussannutkaan :D Eikä se aina oo jäänyt pariin lasilliseen...

Toiveissa, joo eri asia on sit kun on raskaana. Voisin kuvitella että sit oon superneuroottinen. Joo ja meilläkin kun pullo avataan niin kyllä se yleensä sen illan aikana nautiskellaan.
Sit jouluksi mun mies on tavannut ostaa mulle Baileys pullon mitä oon tissutellut siinä lomalla ja eiköhän se sen nytkin osta mikäli ei tärppää sitä ennen.

Takaisin