Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Pitkästä aikaa tännekin kirjottelemassa..
Olen aktiivisempi tuolla keskenmenopuolella ja yleensä selailen puhelimella niin ei jaksa kirjotella mitään =D
Nyt muu perhe vielä nukkuu niin saan rauhassa surffailla... Kohta rupeen leipoon isänpäiväkakkua.

Mulla on menossa dpo5 ja yritys meni aika nappiin tässä kierrossa. Toiveet ei kuitenkaan ole kovin korkealla kun monessa muussakin kierrossa on mennyt ihan nappiin tuottamatta sitä toivottua tulosta.. Oishan se vaan mahtavaa plussata lähellä joulua.. Ei sitä ois ikinä uskonut että tässä menee näin kauan.

Viiman tilannetta olen useampana päivänä seuranut.. oletko ihan varma ovulaation ajankohdasta? Muistanko väärin vai teitkö jonku ovistestinkin kun teit niitä ekoja raskaustestejä? Jos oliskin ollut ovis ja r-testi siihen vähän reagoinut? Otan osaa lemmikkisi puolesta =(

Pätkiksellä on niin aikaset dpot että ei kannata vielä toivoa menettee, mutta tiedän kyllä tunteen.. mullekin tulee se hyvin aikaisessa vaiheessa jo ja yleensä se tunne on oikeassa =/ Tsemmpiä

LaraS: tsemppiä oviksen bongaamiseen =)

Joo en sitten tiedä :)
Aamulla tein cb digin, ja se sanoi ei raskaana. Avasin sen silti ja tämä paljastui. En näistä sitten tiedä mitään

Liitteet

• Screenshot_2016-11-13-09-01-36.png
    Screenshot_2016-11-13-09-01-36.png
    688.9 KB · Katsottu: 289
Pitäiskö siinä alla olevassa olla 3 viivaa että ois positiivinen? Muoks* löysin tälläsen!

Liitteet

• Screenshot_2016-11-13-09-20-02.png
    Screenshot_2016-11-13-09-20-02.png
    267.4 KB · Katsottu: 366
Muokattu viimeksi:
Jaa-a Viima, vaikea sanoa. Sen tiedän, että nuo digit ei oo herkimmästä päästä. Joku 10IU/ml herkkä testi vois olla toista mieltä.
Edit: kyllähän siinä jotain näkyy samalla tavalla kuin lisäämässäsi esimerkissä.

Viima noista kotelotikuista on sanottu, et niitä ei pidä aukoa, näyttävät kyllä positiivisen aukomatta, jos se on. Samaten "haamut", viivan paikat ja hailurat - tosin viimeisten kohdalla onhan se nähty, että varhaisina päivinä on haalea ja voimistuu, jos todella on raskaana. Itse yritän juurikin turhien toiveiden takia pitää tiukasti kiinni siitä, että r-testejä en kattele liian tarkkaan. Enpä ole tosin koskaan niitä tehnyt, ennenkuin menkat " on myöhässä", mikä mulla yleensä on vaan sit pitkä kierto. Toivon silti, että sun vuoro plussata leffaviivat :)

Noista freteistä, niin itelkin ollut halu ottaa, mut allergikkona pelkään, et en voikaan pitää :/ no, koirahan mullakin on ja hyvin omalle siedättynyt (tosin sylittelystä saan ihottumaa, mutta sen lyhyt karva pistelee, niin en tiiä onko allergiaa vai mekaanista ärsytystä). Fretit vaan on niin söpöjä nappisilmiä ja ihanan touhukkaita, seurallisiakin :) ehkä vielä jonain päivänä.

Junibealle ja pätkikselle myös ++++++

Viima : cb avattuna on yleensä aina ton näkönen, sama frer testit näyttää yleensä vähintään haamua jos ne aukasee. Prismassa oli rfsu:n 15iul puikkotestejä about 3€ sillä voi kokeilla jo 10dpo ja eteenpäin siitä koska se näyttää jo 4pv ennen menkkojen alkamispäivää. (Jos lutis siis 14pv) noi digit tarvii aina enemmän hcgtä et ne näyttää raskauden.

Ja tässä kuva mun positiivisista avatuista digeistä:
ImageUploadedByVau Foorumi1479022965.021002.jpg

Muoks. Viima mä luulen kyllä että sulla oli ovis kun sait ne monta vahvaa plussaa, että elä vielä heitä kirvestä kaivoon tämän kierron suhteen... :)

Viima, kyllähän siellä viivaa näkyy mutta kuten Katjusha sanoi niin ne ei ole niitä herkimpiä ja kuten Laras sano, en tiiä kantsiiko niiden viivoihin luottaa. mikäs kp sulla nyt olikaan..? Eikös sulla ollut viel aika aikaiset päivät jos en väärin muista? Mamameelta tais tulla kans kokeilemisen arvonen vinkki :wink Mut älä nyt menetä toivoa vielä, tiiän että kuulostan jankuttajalta mutta testitaukoa kannattaisi harkita myös :grin

Junibea, kiva kuulla susta :) Voi kun siellä olis nyt joku tarttunut mukaan!!

Täällä tänään kp 19/29, pdo3. Womanlog näyttää menkkoja alkavaksi 24.11. mutta aion tuon mun surullisen digin tehdä edellisenä päivänä 23.11. Se siis menee vanhaksi tässä kuussa.
Toiveet ei nyt ole kovin korkealla kun tosiaan ainut talletus oli sillon pdo-1 ,mut voihan se siitäkin kiinni ottaa jos on ottaakseen. Saapi nähdä :rolleyes:

Niin joo ne tosi vahvat ovisplussathan vasta oli sulla! Ei välttämättä raskaus sitten edes näkyisi vielä. Paitsi ehkä jos ootat muutaman päivän ja testaat herkimmällä mitä löytyy :) en itekään odottele sekunttiakaan, varsinkin jos mulla on testejä kotona.( syy miks ostan 100kpl ) koska mä en vaan pysty odottamaan, vaikka tiedän tietenkin et ajoissa se on nega aina. :D minkäs kala luonnolleen voi jos se on vedessä se ui :D

Kiitti tytöt! Mä en tosiaan tiedä. Nyt kun sain ne vahvat ovisplussat niin talleteltiin vaan kerran :/

Jos vilkaisee tonne etu sivulle sinne on listattu kaikki tähän ketjuun "ilmottautuneet" on mukava kattoa sit aina välillä et ketä on mukana ja ketä on plussannu :)

Äääk, mun ovistestit loppu :D saako hyviä sellasia jostain iha perus kaupasta?

Viima, älä vielä heitä kirvestä kaivoon, se ykski tallettelu voi riittää <3

Takaisin