Mä en kanssa esikoisesta halunnut tietää etukäteen, mutta kyllä nyt on sellainen fiilis että tahtoo tietää. Voi sitten varautua hieman värimaailmaan... :)
Muurahainen ja pikkuinen 9+1
Muurahainen ja pikkuinen 9+1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Miltähän lie mahtaa synnytyksen jälkeen tuntua ekat menkat
Jännä kierto luvassa siis :) Onko vielä kellee tullut ns. yhdyntäkieltoa, että olis ollut monikkoraskaudenriski vasteultrassa?
kahdet sukat, kaks paitaa plus fleese takki päällä hiihdän kotona!:) lämmöt on normisti 36.5 nyt ollu pidemmän aikaa 36.7 
Olin päivällä kaverin kanssa pitkillä kahvitreffeillä, ja sit kävin kaupoilla yksin mitä en tee oikeestaa ikinä, yleensä aina miehen kanssa kun käyn, mut melko harvoin. Ja sit tein ruokaakin, mä en tee meillä ruokaa ikinä joten sekin oli tosi kivaa vaihtelua. ja sit kun olin kaupoilla niin ostin kaikkea tarpeellista: joulunkynttelikön, läpinäkyviä tuikkuja, uuden kaapelipuikot (edelliset ostin viikko sit mun meidän 6kk pentu päästi käsiksi minun neulomisiin ja toisesta päästä hävisi mystisesti puolet puikosta
Oon vähän hämilläni, kun se on se näytelmäkäsikirjoitus et varmaan ottaa hetken et tottuu mutta eiköhän se mene. En vielä raaski lukea kuitenkaan. Oon ollu aina tosi kova HP fani ja yleensä kerran vuodessa luen kirjat läpi, nyt oon suunnitellut ja todellisuudessa säästänyt, et joululomalla aloitan lukemaan taas
Eilen ja tänään on alavatsa ollut tosi kipeä, viime yönä oli tosi paha olo, voi olla kun meillä oli eilen illalla vähän kärhämää ja mulla jos on stressiä niin en saa nukuttua, voipi liittyä siihen. Nyt kärhämän osalta kuiteskin kaikki hyvin. Eilen alaselkä oli myös melko kipeä ja se jotenkin säteili sit vatsaan mut ei tänään ole selässä mitään ollut. Alavatsa vain tuntunut tosi aralta. Mutta nää on näitä 
Hei, mulla kun ei ole paljon vajaatoimintaa sairastavia ystäviä, niin haittaako teitä jos tässä ketjussa kysäsen, kun täällä oli muutama muukin vajislainen( tän yhden kerran vaan) että onko muut vajislaiset huomanneet ettei täysjyväruisleipä ja muut ruistuotteet enää sovikaan vatsalle enää kun vajaatoimintaan on sairastunut. En oo pitkään aikaan syönyt leipää, enkä varsinkaan ruisleipää ja mun vatsa on täys ilmaa ja paljon ! Mulla ei oo ennen tullut siitä mitään , enkö mä nyt enää voi syödä sitä?