Ei tää voi olla näin vaikeeta!

3ea52982b93584a6d8734724ba71bb62

bf19c039f4a32dced5434d79b223f32c

Oliskohan täällä tänään ovis. Clearbluen testi näytti hymynaamaa.

Oliskos teillä tietoa, että saako kortisonipiikkiä antaa raskaana olevalle/yrittävälle? Ja mites se burana?? Eikös se ollut kiellettyjen listalla?? Mulla on alkanut jalka vaivaamaan pahasti ja on jänne on tulehtunut/rasittunut. Panadolkaan ei oikein auta tuohon tulehdukseen, kipuun kylläkin hieman. Lääkäri suositteli mulle piikkiä, mutta en huomannut kyllä edes mainita että yritämme lasta. Nyt on kp 17 menossa, joten tuon buranan kuurimainen napsiminenkaan ei varmaan ole täysin riskitöntä..Tosin en kyllä tiedä tapahtuiko ovulaatiota ollenkaan!! o_O !!

Muokattu viimeksi:
Diku voi ei,toivotaan parasta,jospa vaan kuivat limakalvot,tsemppiä ja toivotaan,että pian tilanne selviää hyvään suuntaan!!!!!!!
Gatusalle myös tsempit,jospa olo jo helpottanut,oksennustauti tai myrkytys on kyllä ihan kauheeta.
Elisenda: ai niin,teillä olikin se tauko,mutta jospa saatte pian pieniä ihania kiharapalleroita :)
Pätkis: huippua että siellä kasvaa follit,nyt mukavia talletteluja vaan paljon ja piinaviikkoja kohti.

On: itseä vähän pelottaa huominen ultra tai aikas paljonkin kun ei oo mitään viivaa ovistesteissä vielä (ihan hailuraa että just erottaa) ja sit en tiiä mitä tapahtuu jos tämä ultra onkin taas vasteeton,että mitä sitten. rupeaako yksityinen edes keksimään mitään muuta avuksi ja se julkinen kun nyt meni mönkään.. no ei pidä vielä murehtia etukäteen,huomenna olen viisaampi. Jospa olisi hyviä uutisia kun pitää vielä töihin mennä takas siitä,viimeksihän sain sellaset itkut että hävetti olla töissä kun kaikki näki et joku on vialla.
Helinä kp.13

Lissufin: uskoisin että ovis on tänään tai viimeistään huomenna. Kaikillehan ei tule tasavahvoja viivoja ja kun kerran sait hymynkin :) tallettelemaan vaan,mars ;)
Mimmi: en osaa kyllä varmaksi vastata,mutta luulen ettei sitä suositella yrittäville.

Tsemppiä Helinä huomiselle, toivttavasti olisi Letroilla vastetta!

On: Voi hämmennys, menkkoja odotellessa huomiseksi kp siis 25/26 ja mitä tekee ovistesti, se näyttää oviskuvioita. Onkohan taas vähän sekaisin tämä kroppa... No,on ollut aika raskas kuukausi, joten eihän ihme, vaikka kroppakin reagoi.

Helinäkeiju: hurjasti tsemppiä huomiselle! Toivottavasti saisit hyviä uutisia.
Mimmi: Piikityksestä en osaa sanoa,mutta syöhän kortisonia osa yrittävistä.
Lissufin: Hieno suora ja hymy :)
Kiitos tsempeistä,seuraavan lutinuksen tilalle laitoin lugen ja tadaa kivut ja pikku tipat hävis(taidan ihan rohkeesti vaihtaa itse viikoksi lääkkeen). :oops:

Diku: En osaa sanoa. Ilmeisesti ainakin ne pissatestit voi näyttää, mut tuosta sylkitestistä en tiedä. Sitten laskeskelin, että se ei voi kyllä olla mahdollista, kun jos oviksesta,jota en pongannu ollenkaan, menkkoihin on 14 vrk, ja mun tahdosta riippumaton kuiva kausi on jatkunu jo 20 päivää, kun mies reissussa. Jotenkin vain kroppa reagoi. Oiskin plussa tässä kierrossa,kyllä ihmettelisin, olisi aika utopistinen raskautuminen! :D

Samaa mietin Ms Lemon, ettei vaan näyttäisi raskautta??:shy:

Diku, Kylläpä säikäytti..toivottavasti ei tule enää vuotoja:Heartred

Mimmi: Kyllä kortisonia syödään raskaana. Ei se haitallista ole. Esim. suolistosairaat joutuu syömään monesti myös raskaana. Kortisoni isoina annoksina voi vaikeuttaa raskaaksi tuloa.

Oliskos teillä tietoa, että saako kortisonipiikkiä antaa raskaana olevalle/yrittävälle? Ja mites se burana?? Eikös se ollut kiellettyjen listalla?? Mulla on alkanut jalka vaivaamaan pahasti ja on jänne on tulehtunut/rasittunut. Panadolkaan ei oikein auta tuohon tulehdukseen, kipuun kylläkin hieman. Lääkäri suositteli mulle piikkiä, mutta en huomannut kyllä edes mainita että yritämme lasta. Nyt on kp 17 menossa, joten tuon buranan kuurimainen napsiminenkaan ei varmaan ole täysin riskitöntä..Tosin en kyllä tiedä tapahtuiko ovulaatiota ollenkaan!! o_O !!

Mulle lääkäri ei suostunut kortisonia pistää mun polvikipuihin, kun kuulemma se pilaa viimeistään polvet. Mulla on siis selittämättömiä kipuja nivelissä. Pieni kondromalasia löydös on, mutta ei diagnoosia. Itse veikkaan muiden tuttujeni mukaan, että sairastan fibromyalgiaa mitä Suomessa ei oteta vakavasti vaikka on pahemmin invalidisoiva kuin reuma. Mutta siis mulle sano kortisonista noin, enkä oo sit suostunut ottamaan vaikka reumapolilla sitä pari kertaa tarjoteltiin.

On paljon lääkkeitä joita käytetään raskauden aikana vaikka esim. pakkausselosteessa se kielletään. Aina kun mitä tahansa lääkettä syödään raskaana punnitaan riskit vs. äidin hyvinvointi.

Itsellä sidekudossairaus, joka vaatii kovan kipulääkityksen olin raskaana tai en. Nyt mulla käytössä 30mg Norspanlaastari, joka sisältää buprenorfiinia. Jos raskaudun vielä mietimme jatkanko sitä vai siirrynkö syömään oksikodonia raskausajan.
Edellisen raskauden pärjäsin vielä panacodilla mutta enää en.

Jos sanoisit esim. apteekissa että syöt raskaana oxyja pidettäisiin sua ihan pimeenä. Mutta kyllä loppupeleissä erikoisalan lääkärit tietävät mitä raskaana voi syödä ja mitä ei :)

Diku, hui, toivotaan että on limakalvoista johtuvaa!

Murkun testiä odotellaan :happy:

Nyt ei kykyene muistaan mitään mitä piti kommentoida vaikka kaikki viestit on luettu ja eletty..

Täällä hirvee flunssa itellä ja kp 27 vaihtu kp1, eli ei ollut meidän vuoro vieläkään. Yk 28 starttaa siis. Pitäsi selvitelä oppisopimusjuttuja ja kaikkee kunhan tää lenssu on selätetty ja voi olla että ovumiaan varaankin ajan jo ennen sitä mun omaa painonpudotus tavotetta, helpottavampaa tietää että jos syy on tässä pelkässä ylipainossa tai sitten joku myy syy mihin saa apuja.

Murkku, täällä aivan jäätävä jännitys teidän puolesta! Oon kans aina kuvitellut, että sulla on poika :grin

Nenna, ne arvuuttelut ketä näyttää miltäkin, oli hauskoja! Kuka silloin piirsikään oikein kuvat? Ne oli niin hienot!

Pätkis, hienoja ultrauutisia! Ihan mahtavaa!

Helinäkeiju, isot Tsempit huomiselle!

Diku, tassut ristissä, että säikäyttäjänä toimi limakalvo! :smiley-angelic001
En muista missä vaiheessa jäit foorumitauolle, enkä tiedä kuinka paljon olet käynyt lukemassa täällä. Tulin kolmannella clomikierrolla viime vuoden helmikuussa raskaaksi. Pääsiäisenä kävi ilmi, että sydän oli pysähtynyt. Pääsiäisen jälkeen ensimmäinen tyhjennys ja saman viikon lauantaina takasin polille ja isompaan sairaalaan kaavittavaksi. Kaavinnan yhteydessä mun sydän alko ilmoittelemaan piilossa olevista ongelmista. Kaiken kaikkiaan jouduin kaavittavaksi kolme kertaa ja joka kerran aikana menin huonompaan kuntoon. Kahden viimeisen väliltä ei mitään muistikuvaa mistään. Potilaskertomukset on pop :D Kolmannen kerran jälkeen kohtu oli tyhjä ja minä sydäteholla odottamassa siirtoa sydänsairaalaan. Vuosi sitten kesällä mun sydän leikattiin ja nyt meillä on lopultakin lupa jatkaa yrittämistä. :dance011 Kierukka lähti 15.9, ovisplussa viikko sitten sunnuntaina ja ens viikolle odotetaan tätiä punaisella autollaan... seuraavasta kierrosta aloitetaan letrot. Tulipas pitkä sepustus :grin Kai tää menee samalla esittäytymisenä heille, jotka ovat tulleet tänne mukaan oman taukoni aikana.

Mimmi, saa raskaana sekä yritysvaiheesa kortisonipiikkejä. Mulla on reumalääkitys vedetty alas raskaustoiveen vuoksi ja sanottiin, että hoidamme sitten tarvittaessa kortisonipiikeillä ja niin niitä olen saanut tähän päivään asti aina kun tarve vaatinut ja tulen myös saamaan silloinkin, jos meille joskus raskauden onni suodaan.

Mami, pahoittelut kp1:stä :sad001

Muokattu viimeksi:
Myy: kyllä vetää dikun hiljaiseksi,teitä on koeteltu todella paljon. :sad001 Toivottavasti kaikki on ja pysyy takana ja tulevaisuus olisi vauvan tuoksuinen ja pysyt terveenä. :Heartred
Olen yrittänyt about vuoden olla käymättä täällä..

Kiitos kaikille tsempeistä,jännittää kyllä..

Diku:
Hyvä että tiputtelu hävisi!!
Mami: pahoittelut tädistä. Isoa plussapuhuria ensikiertoon.
Myy: Onpas ollut raskaus koettelemus, jospa tosiaan teillä olisi nyt hyvät ajat edessä ja pieni nyytti suotaisiin kesää ilostuttamaan.
Ms.Lemon: jospa siellä tosiaan raskautta näyttelisi testi!!!
Murkku sun testiä odotellaan jo kovasti :) :)

Ms.lemon, johan on jännä tilanne siellä. :)

Mami, ikävää että flunssa kiusaa siellä, pikaista paranemista ja pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! :( <3

On: kerään tässä rohkeutta lähteä pissille... että voikin olla jännää noinkin normaali toimenpide. :D

Murkku minäkin täällä sun testiä odotan ❤ ja luulin että sulla on poika ;)

Diku onneksi tiputtelu loppui! Säikähdin jo ❤

*palaa taustalle*

- PikkuMinski yritystä täynnä 3 VUOTTA :'( -

Takaisin