Ei tää voi olla näin vaikeeta!

HienoaMyy, että pääsette taas yrittämään, ilmeisesti sydänleikkaus siis tuonut toivotun tuloksen :-) Nyt vain nopeata plussaa toivotellen!
Diku: Hyvä, että vuoto loppui! :-)

On: Täällä kp1, kuten ounastelinkin. Kroppani tekee kummia asioita. Kiva asia tässä kierrossa on se, että on tultu takaisin tuttuun 26 kiertoon 24 siijasta :-) Vaikka onkin vain kaksi päivää eroa, niin tuntui kierto tosi lyhyeltä.

Kiitos vastauksista!! :happy: On tää yrittäminenkin haastavaa, kun miettii koko ajan, että jos oonkin nyt raskaana ni voinkohan ottaa tota lääkettä ymymym.. Sitten, kun ei netistäkään oikein löydy mitään muuta, kun ei suositella raskaanaoleville-keskustele lääkärisi kanssa jos yritätte jne.

Koitan nyt saada panadolin, kylmähoidon ja venyttelyiden avulla aluksi jalan kuntoon. Sitten kortisonipiikki jos ei nuo auta, tai burana kuuri.. Kumpikohan on parempi vaihtoehto? Mä oon jotenkin saanut sellaisen kuvan, että kortisoni olis aika "myrkkyä" ja siks ajattelin, ettei sitä saisi ottaa jos on vauvahaaveita/raskaana. O.o Ainakaan heti alkuraskaudessa.. :O Mutta tosiaan, en siis tiedä ollenkaan. Harmittaa, kun en huomannut kysyä lääkäriltä.

Mimmi: Tsekkasin justiin tuon teratologisen palvelun,josta puhuin jo aiemmin täällä. Kyllä se auttaa myös hedelmällisyyteen liittyvissä lääkeasioissa. On valtakunnallinen, mutta hus:n ylläpitämä, joten sinne suosittelen soittelemaan :-)

Mulle taas sano erikoislääkäri, ettei missään tapauksessa saa ottaa kortisonia raskaana ollessa. Mutta mun kohalla oli kyse ihotaudista ja siihen ois pitäny ottaa kortisonia suun kautta eikä piikkeinä. Eli silläkin on varmaan merkitystä mitä kautta sen kortisonin ottaa/laittaa.

On tää hassua ihan ekana kun silmät aukesi piti tulla kattoo joko muurahainen on jo testannut! Kyllä siinä väriäkin on hitusen:) nyt vaan tiukasti mukana loppuun asti<3

Kiitos kaikille kauniista sanoista! <3 eihän tätä oikein itse vielä ymmärrä, voiko toi oikeasti olla mun testitulos?!? Nyt vaan toivon että se siitä lähtee vahvistumaan.

Sen verran herkillä ollaan, että silmäkulmat kostuneet jo useamman kerran näistä teidän viesteistä! <3

Kortisonista vielä,sitä käytetään myös tukemaan alkion kiinittymistä(yleensä hoidoissa oleville voidaan aloittaa).

Murkku mää tätä jo vähän ounastelinkin luettuani nuita sun hyvältä kuulostavia oireita, mutta siis haamulainenhan se siellä!!! :smiley-bounce016:smiley-bounce016:smiley-bounce016

Nyt vaan mielettömän paljon tarrasukkia, liimaa ja kaikkea muuta mahdollisimman tahmeaa pikkuiselle, että varmasti pysyy menossa mukana. Ihan mieletön juttu kyllä. Tästä torstaista tuli vieläkin parempi tän sun mahtavan uutisen ansiosta. :happy::nailbiting::Heartred

Kiitos kaikki! <3

Mutta MURKKUUUUUUU :nailbiting::nailbiting: Haamulainen siellä jo nyt näkyy, meidän vahva tunne sun plussaamisesta osottautui oikeaksi :happy: Ihan mahtavaa, nyt kaikki liimat ja tahmat kyytiläiselle ja ONNEA!!!! :Heartred:Heartred
Todellinen valiyksilö oli ja kiinnittyi! :love7 Mahtava piristys omaan synkkyyteen :)

Murkkuuuuuuu!!! Aivan ihanaa Kyllä minunkin unenpöpperöiset silmät siinä selkeen plussan näkee ;) ihan mahtavaa ❤️
Oon jotenkin niin onnellinen siitä, et sait miehes vielä tän hoitokortin kattomaan :) tosi nopsaa asiat eteni ja heti plussa!
Niin paljon onnea koko perheelle ja toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa ☺️

Takaisin