Helinä, meillä on vesikoiria kaks kappaletta

Mutta ei mulla ihan heti tärppää, kun ollaan yritystauolla mun korvaleikkaukseen asti, (tammikuulle?) Mut oishan se mukavaa kun pörröisiä vauvoja tulis ilostuttamaan arkea
Pätkis, kiva että ultrasta tuli hyviä kuulumisia! :)
Gatusa, kuullostaa hirveeltä tuommonen oksentaminen!

Toivottavasti ois nyt menossa ohi.
ON: Kylläpä aika menee nopeesti kun ei oo piinailtavaa, ihmettelin että miten on nyt jo rinnat arat, katoin kalenterista niin menkat pitäs alkaa viikonloppuna! Mut saas nähdä miten myöhässä on, kun ovis oli varmaan 4päivää myöhemmin kun yleensä. En kyllä tikuttanut mutta muusta päätellen. Puhuin nyt tosta mun gynekäynnistä yhelle työkaverille, mut en puhunut vauvatoiveista mitään, sanoin että tiputtelun takia kävin. Oli kyllä kans ihmeissään miten ei tarkemmin alkanut tutkimaan, sanoi kans että ois pitänyt hormonit tutkia tarkemmin ja ultrata! Hänellä joskus oli jotain vaivoja, ja tutkimuksissa selvis sitten PCO. Mulla on vieläkin se lapsettomuusneuvolaan soitto vaan suunnitelmissa, on se kumma kun ei saa itestään mitään irti

pitäs hammaslääkäriki varata ja soittaa sinne korvapolille että mikä siinä maksaa kun ei oo tullu leikkausaikaa vieläkää..