Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mymmelisti, miehellä oli tuloksena silloin keväällä että 100% oli siittiöiden päästä epämuodostuneita. Nyt eivät kertoneet ollenkaan että oliko normaaleita muodistumisen kannalta. Näyttivät vaan että pesun aikana puolet siittiöistä hävis ja lopuista etittiin parhaimmat.
Määrä ja liikkuvuus siittiöillä oli hyvä, että siitä ei ollu meidän lapsettomuus kiinni.
Se että miehellä todettiin se 100% päästä epämuodostuneita, tarkoitti sitä että ne miehen siittiöt ei itse epämuodostumisen takia osanneet porautua munasoluun itse. Mutta löydettiin sieltä pesun jälkeen yksi siittiö joka osasi porautua munasoluun. Meillä siis tehtiin 3 icsi ja lopuille kolmelle ivf, joista yksi pääsi munasoluun sisälle. Ja tämä alkio on nyt meidän matkassa, koska alkioluokituksen mukaan oli 1 luokan alkio. Eiks ookki selkeetä? :D

On: illalla sain taas jonku ihmeen palelukohtauksen. Makasin siis peiton alla ja olin jo nukahtanut. Sitten heräsin siihen kun paleli ihan hirveästi, olin ihan kylmissäni ja kananlihalla, piti taas ottaa toinen peitto päälle ja sitten vasta alkoi lämmittää... outoa...

Muurahainen pp 6, yk 32
https://muurahaisenunelma.wordpress.com/2016/10/05/piinapaiva-6/

Muokattu viimeksi:
Diku, toivotaan :) huomenna ajattelin kokeilla josko apteekin herkällä jotain näkyisi. Epäilen ettei näy. Mutta huomisella päivällä on meille yksi muukin tarkoitus, niin pelkkää plussaa olisi, jos jotain testissä näkyisi, jäisipä hyvin mieleen. :) eikä harmittaisi ihan niin paljoa, vaikka negaksi testi jäisikin. :)

Muurahainen, nyt aukesi asia! ihanaa et siellä on ollu näitä jotka ovat osanneet itse tunkeutua yksiöönsä :) toivon niiiiiin koko sydämmestä et tää 1luokan kaveri pysyy matkassa!!! <3 <3 millons se testi päivä olikaan!!?? :)
Palelu taitaa myös olla niitä raskaus oireita ;)

Pahoittelut kipsuli ja niksu :sad001

Untuvaiselle tsemppiä, toivottavasti se plussa vielä tulisi :Heartred

Juntturalle tarrasukkia rutkasti! Toivottavasti pysyy pieni matkassa :)

Pipanatilla niin mahtavat viivat!

Mä odotan kuumeisesti että täällä piinailevien piinapäivät ois ohi :grin ja samalla toivon että pysyvä plussa kaikille tulisi!

ON: Loput testitulokset tuli, normaalia kaikki :meh: joten alan sieltä neuvolan puolelta yrittämään tutkimuksiin. Tavallaanhan se on hyvä ettei mitää löytynyt! En tiedä oisko seuraavana miehen simppojen tutkiminen.. Vaan jottei vallan paha mieli pääsis valloilleen, niin jotain positiivistakin kuuluu mun elämään, nimittäin mun koira astutettiin vähä aikaa sitten ja nyt vaan ootellaan onnistuiko :happy:

Joku,en nyt muista nickiä: Tää päivä jos lasketaa niin 6 vuorokauden päästä pitäis alkaa, kierto on 30päivää. Mulla on aiemmat raskaudet ilmoittanut itsestään muutamia päiviä oviksen jälkeen paineen tunteena kohdussa mikä on sit hiuka voimistunut ennenkuin alkaa muut oireet. Sinällään haluan olla pessimisti, mutta tää kyllä kielii taas plussasta, mutta en usko ennenkuin kaks viivaa pärähtää. Mullahan ei siis raskautuminen oo vaikeaa ollut vaan se, että pysyis matkassa kakkosen kohdilla. Tää paine vaa tuppaa olee aika selkeä vaikka en oo kuullostellut oireita yhtään, koska miust se on vähä hölmöä, kun mieli haluaa jotai niin kroppa osaa myös huijaa mitä mieli haluaa.

Juntturalle: Liimaa matkaan rutkasti! :)

Vastailen paremmin aamusalin jälkeen, jos jäi joku mult ohi. Oon pitänyt pari viikkoa itteni aika kiireisenä, aikakin mennyt hurjan nopeeta. Vasta piti olla ovis vko ja nyt jo 5.10.????? Tsempit kaikille!! :)

Juntturalle tarrasukkia ja vauvaliimaa,toivottavasti pieni tarraa oikein sinnikkäästi kiinni!!!!:)
Pätkis: Tsemppiä sinulle tähän päivään,tuuthan heti kertomaan oliko vastetta: Toivon niin, että siellä on teille kehittynyt oikein huippufolli:)
Murkku: Täälläkin malttamattomana odotan testiäsi,oireet on kyllä lupaavat!!! olisipa tämä onnen päivänne kaikinpuolin:)
Elisenda: ihanaa,että sinne on tiedossa ehkä ainakin ihania pörröisiä vauvvoja,minkä rotuinen koirasi on? ja hienoa että kaikki oli kunnossa sinulla,toivotaan että pian tärppää :)

Junttura, täältäkin lähettelen myrsky tuulen lailla plussa puhuria että loistoyksilö tarrautuisi kunnolla kyytiin!

Muurahainen, hyvältä kuulostaa tuo kylmyys! Jännittää ihan sikana sinun testit. Huominen on kyllä aikaista mutta jospa teidän muutenkin tärkeänä päivänä siellä ainakin haamu näkyisi!!

Jännittää niin perkuleesti murkun puolesta ! xD lupaavilta oireilta kuulostais, toivottavasti nyt olis teidän vuoro plussaa ☺️

Pätkiksen kuulumisia odotellessa! :) toivottavasti ultrassa olis kaikki hienosti!

negoista ja kp1:stä pahoittelut :( ei auta kun nousta uuteen yritykseen
Eilen ekan kerran ovistestin tein ja ihan hailea viiva eli vielä on aikaa! En kestä miten väsyny oon nyt syksyn tullen. Jos nyt tänään pääsis jo tallettelee :D

Meritähti kp 14/29-32

Junttura, vauvaliimaa rutkasti jotta nyt pikkunen pysyis kyydissä sen 9kk!

Murkkuu oon jännityksestä soikeena täällä, toi vilu kuulostais niiin hyvältä!!:woot::Heartblue

Tsemppiä ja plussatuulia koko ketjuun!:wav:wav

Muurahainen: Sinulla on siis entuudestaan tytär jo? Miten mie oon ymmärtänyt, että yritätte ensimmäistä?:rolleyes: Luin ton uusimman postauksesi blogistasi jossa mainitset tyttäresi.

Vilut ja itkuherkkyys kyllä kuullostaa lupaavalle! :)

Miten mä oon aina ajatellut et murkulla oli poikalapsi :D minkä ikäinen neiti teillä murkku on?
Pitkä ja kivinen tie ollut sulla lasten hankkimisessa jos ensimmäistäkin kolme vuotta yrittänyt :/

Ihana syyssää oli ulkoilla Tästä ei voi tulla kuin hyvä päivä!

Mieki oon ain aatellu ett murkulla ois ollu poika!:hilarious: ikin et oo puhunu kumpaankaan viittaavasti, eli mistähän moinen ajatus on tullu :P
Oli hauska silloin joskus reilu puolitoista vuotta sitten raskaaksi 2015-ketjussa kun arvuuteltiin toistemme ulkonäköä esim hiusten väriä ja pituutta vaan tän foorumin perusteella. Välillä mentiin kyllä tosi metsään, välillä taas yllättävän oikeeseen osuttiin:rolleyes:

Joo nanna mäki luin sitä ryhmää sillon ja sitä keskustelua :D en kehdannut sillon osallistua mukaan kun en montaa kuukautta ollu vielä lueskellut :D

Takaisin