Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa jos se tärppäis nyt <3
Jospa mä hyppään kyytiin tänne kuumeilemaan ja kertomaan fiiliksistä. Huhti tyttö 2002 ja tammikuinen tyttö 2015 ja nyt tässä tammikuusta tjottelua. Endoa taustalla, ei onneksi nyt ärhäkäs. Kolmas toiveissa. Nyt kp19/25-31

Ja tosiaan, mulla vissiin angiina uusi ja oon edelleen kipee :sad001 Lisäks, joku on saanu mun pankkitunnukset ja tili tyhjennetty, eka meni pieni summa ja sit melki kaikki loput rahat, oli jääny 15€, se ei paljoo lämmitä perheellistä :mad::mad::mad: Rahat menny "Sveitsiläiseen pelifirmaan". Pankista sano että nää on nykyään ihan yleisiä, vaikka kävis ns turvallisilla sivuilla niin joku voi saada tiedot ja päästä tilille, onks tää nyt sitä kuuluisaa nykyaikaa, ei oo kyllä kiva juttu :arghh: Eli olkaa varuillanne ja tarkastelkaa tilejänne, varmaan sitä kyllä kaikki jo tekeekin kyllä :)

Helinä, no hö, ens kiertoon sitten vahvemmalla boostilla! :)

Mami. Voi kökkö jos se täti sinne rantautuu... :( uskomaton tuuri sulla, saatko rahat jostain takaisin?

Lissufin, tervetuloa joukkoon, olkoon visiittisi lyhyt :)

Mami, ei voi olla totta!!! :mad:

Lissufin, tervetuloa mukaan ja kiva kuulla susta! Onko sulla pitkään ollut endo-diagnoosi? Mullahan tuo löytyi tammikuussa. Plussatuulia!

Pätkis, vielä se ovis ehtii tulla! Mulla saattaa viivat haalistuakin välillä kunnes taas vahvistuu ovista kohti.

hmm... mielenkiintoista.. tein äsken tämän puikko ovistestin... ei tuo aivan plussa vielä ole mutta hyvin lähellä... Jännää että 3tuntia sitten tehty liuska ovistestissä oli todella hailakka haamu vain...

Liitteet

• P1010118.JPG
    P1010118.JPG
    615.7 KB · Katsottu: 212
Mami, oho! Korvaako pankki rahoja? Tai vakuutusyhtiö?

Sit kysymys. Mikä on yleensä seuraava hoitomuoto clomejen jälkeen? vaihdetaanko letroihin vai nostetaanko annosta? Inseminaatiota jotenkin itse toivon lääkkeen rinnalle.. kannattaako? Oon nyt 4 kiertoa käyttänyt clomeja tuloksetta ja odotan menkkojen alkua, et voisin soittaa klinikalle. Tosin, menkkoja tuskin tulee, koska ovistakaan ei tullut. Kohta alan varmaankin primolutteja popsimaan..

Eltsi: mulla ainakin nostetaan clomi annosta jos ens kierron ultrassa näyttää siltä ettei saada toivottua tulosta. Oli myös mahdollisuus sitten vaihtaa letrohin, jotkut kuulemma reagoi niihin paremmin. Meillä tosin ei ole mitään mahdollisuuksia inseminaatioon. Ilmeisesti on mahdollista sitten jotain pistoksia kokeilla jos ei clomi/letro toimi. En tosin yhtään tiedä mitä ne pistokset on en kysynyt eikä gyne tarkemmin selittänyt miten ne toimii yms..

Kiitos kaikille,turhauttavaahan tää on ja kallistakin yksityisellä mut ei auta,ens kuussa on aika onneks jo julkisellekin. Epäilen kovin auttaako tuo tupla annos letroja mihinkään? Onko kellään kokemuksia että sitten ois jtn tapahtunut. Harmi kun tämä kierto menee terojen takia harakoille,mut jospa ens kierrossa tapahtuisi. Itse sain päättää kummin haluan,terot vai en mutta kuulemma tästäkin on paljon hyötyä myöhempiä tutkimuksia varten jos ne letrot ei auta. Töissä on kyl hankala olla kun itku herkässä.
Tervetuloa:lissufin mukaan :)
Pätkis: hienoa,sinulla taitaa clomit tepsiä :)
Mami: tosi kurjaa jos menkat alkaa,jospa saat rahasi takaisin,törkeää että tollasta tapahtuu : minuakin kiinnostaisi mitä on tehtävissä jos letrot ei auta,inseminaatioon ei haluttais vielä tai mies ei vielä oo siihen halukas. (

Murkku, Joo vois kyllä täti pysyä pois, mutta oon skeptinen :sorry: Ja joo mulla kyllä on aika huono tuuri ollu monessakin asiassa, mut enpä ois uskonu et mut vielä ryövätäänkin :shifty:

Larissa, sanoppa muuta, kyllä muutama ärräpää ja sydämentykytys pääsi kun tilillä kävin :eek:

Sit yhteisesti vastaan, että rahat saan ehkä pankilta takas. Pitää lähettää niile tehty rikosilmotus ja sitten tilitiedot ja tehdä reklamaatioilmotus, ne sit päättää että saanko rahani takas vai en. Kuulemma ne aika hyvin tollaset korvaa mutta eivät voi sitä varmaks luvata kun on aina tapauskohtasta.

Helinäkeiju: Tsemppiä! Tuo on kyllä inhottavaa kun töissä itku herkässä. Mulla ainaki helpottaa kun pääsee kotia ja saa vaikka lukita ittensä hetkeks vessaan tai suihkuun itkemään. Keventää hieman olo kun saa päästää kaiken ulos.. :) Paljon löytyy siellaisia joilla annoksen nostaminen on sitten tuottanut tulosta ei kannata vielä luovuttaa! :)

Ovisplussa näyttää olevan tulonpäällä mutta en tiiä onko se sitte mikään takuu siitä että sielä oikeasti mitään on kypsynyt ja irtoaa. Kun saan luomu kierroissakin aina sen ovisplussan... mutta toivossa on hyvä elää :D

Pätkis, mulla varmaan ens kierto välikiertona enivei, kun 4 clomikiertoa jo takana. Jotenkin en vaan usko, et tupla-annos auttaisi.. eli mielessä vika! xD meillä lääkäri sanoi keväällä, et inseminaation voi liittää tähän hoitoon, mutta miehen siittiöt priimaa niin ei sanoi, et ihan ajoitetut yhdynnät riittää..

Eltsi: onko sulla nyt ollu neljä kiertoa sama annos? 1x50mg? Onko ollu seuranta ultraa? Onko sielä näkynyt mitään edistystä? Minä ku oon saanu käsityksen että annosta nostetaan aika nopeastikin jos ei parin kierron jälkeen tapahdu mitään... Käytännöt näyttää vaihtelevan lääkäri kohtaisesti...

Pätkis, ekassa kierrossa kävin kolme kertaa seurantaultrassa ja vastetta näkyi. Sovittiin, et syön yhteensä 4 kiertoa clomeja ja samalla annoksella ja sitten soittoa klinikalle. Elämäni ekan ovisplussan sainkin toisesta clomikierrosta ja kolmannessa ovisplussa myös. Kolmas kierto venyi kuitenkin pidemmäksi kuin muut kierrot, miksi?! Ei tietoa.. Ja neljännessä kierrossa en plussaa saanut.. eli nyt onkin joku kp 33/25. Turhauttaa.

Helinä, ompa ikävää.. :( toivottavasti tuplaus auttaa!

Mami, kamalaa tuollainen ryöstö :O toivottavasti pankki korvaisi. Minäkin ostan netistä paljon kaikkea, saa kyllä olla tarkkana jatkossa mihin tietonsa syöttää!

ON: Nyt se lääkäri sitten soitti. Mun korvan tauti pahempi kun koskaan aiemmin ollut, joutuu tekeen isomman leikkauksen :( Joulu-tammikuulle epäili leikkausaikaa, tulee postissa joskus.. Sit olin vielä töissä kun se soitti, en voinut kauheesti siinä kysellä edes.. Pakkohan se on sinne leikkaukseen vaan mennä. Eli jää meillä yritys sit vähä pidemmälle tauolle.. :( Toisaalta tuo miehen leikkauksen onnistuminen/epäonnistuminen on vieläkin auki, joten eipä siitäkään tiedä milloin olis ees voinut yritys jatkua. Hitsiläinen, ottaa kyllä päähän!

Eltsi: no voi harmin paikka ettei ole tärpännyt vaikka vastetta on ollut. Tiedä sitten onko tuossa tilanteessa apua annoksen nostamisesta tai lääkkeen vaihdosta. Toivottavasti löytyy jotain muuta mitä voisitte kokeilla jos ei clomeista apua tule.. :)

Elisenda: Pahoittelut :/

Pätkis: mulla o testit näytti hailakkaa ja tummaa hassusti vuoron perään. En tiiä onko se sitten vaan testeistä kiinni vaiko mitä oli.

Nyt pitkästä aikaa on itkettänyt koko päivän. Varmaan sen takia kun on ollut niin hailakkaa tää elämä. Mulla on oma käsi leikattu just ja sitten lapselta leikattiin kun kaatui tosi pahasti ja vauva- ajatukset ovat pinnassa kun hyvä ystävä sai juuri plussan ja sitä niin hehkuttaa ja vaikka ja mitä. Se tästä mun kurjasta päivästä!

Mites toi simppanäytehomma Menee? Kauan kestää kunnes tulos tulee ja mitä kaikkea siitä näkee?

Takaisin